رفتن به مطلب

RFx3

عضو تالار جوملا
  • تعداد ارسال ها

    44
  • تاریخ عضویت در سایت

  • آخرین بازدید

3 دنبال کننده

درباره RFx3

  • درجه
    Advanced Member

اطلاعات پروفایل

  • جنسیت
    Male

آخرین بازدید کنندگان پروفایل

1,484 بازدید کننده پروفایل
  1. RFx3

    مشکل ورود به مدیریت بعد از انتقال به هاست

    راه حل غیر فعال کردن افزونه رو از داخل دیتابیس یادگرفتم و الان مشکلم حل شد. متاسفانه داخل انجمن من دسترسی حذف مطالبم رو ندارم وگرنه دو مطلب آخری که گذاشتم رو خودم حذف میکنم. از مدیران عزیز درخواستم میکنم چنانچه مطالبی از این صفحه رو اضافه یا ناکارمد میدونن به صلاحدید خودشون حذف کنن پستها رو. با تشکر
  2. RFx3

    مشکل ورود به مدیریت بعد از انتقال به هاست

    در ضمن اگر فکر میکنید غیر فعال کردن کامپوننت از اصلاح ارور مطرح شده کمتر زمان میبره طریقه غیر فعال کردنش رو بیان بفرمایید چون من قالب رو به صورت بسته نصبی آماده خریداری کردم و بود و نبود چنین کامپوننتی برام تفاوتی نداره.
  3. RFx3

    مشکل ورود به مدیریت بعد از انتقال به هاست

    ممنون از پاسختون اروری که میده این هستش Fatal error: Class 'FOF30\Container\Container' not found in /home3/abbassn1/public_html/plugins/quickicon/akeebabackup/akeebabackup.php on line 240 که مشخصا مربوط میشه به کامپوننت akeebabackup اما نمیدونم چطوری باید اصلاحش کنم. تو گوگل هم سرچ کردم ولی تا الان نتیجه ی مناسبی نداشت.
  4. RFx3

    مشکل ورود به مدیریت بعد از انتقال به هاست

    با سلام سایتم رو از لوکال به هاست انتقال دادم تمام permission ها هم به درسی اعمال شده (فولدرها بر روی 755 و فایل ها بر روی 644 به غیر از فایل configuration.php که بر روی 444 قرار داره. ولی وارد قسمت مدیریت نمیتونم بشم یوزرنیم و پسورد که وارد میکنم صفحه سفید میاد. برای امتحان از عمد یوزرنیم و پسورد رو اشتباه وارد کردم به درستی پیغام خطا رو میده ولی وقتی صحیح وارد میکنم بدون هیچ پیغامی کاملا صفحه سفید میشه. کش مرور گر رو خالی کردم از چند تا مرورگر دیگه و حتی از یک سیستم دیگه امتحام کردم فایده ای نداشت. جدوال session رو هم از داخل دیتابیس خالی کردم و حتی یک یوزر ادمین دیگه از داخل دیتابیس ساختم تا با اون وارد مدیریت بشم اما بازم همون مشکل پابرجاست. ممنون میشم راهنمایی بفرمایید که مشکل از کجاست.
  5. RFx3

    درخواست راهنمایی جهت انتخاب فروشگاه ساز

    طبق تحقیقاتی که کردم به نظرم اومد که هر دو افزونه k2store و j2store از لحاظ سیستم کارکرد و سیستم فروشگاهی و ثبت سفارش تقریبا شبیه به هم هستن. حالا این که هردوتاشون مربوط به یک کمپانی یا زیرمجموعه یک شرکت باشن رو نتونستم جواب قطعی براش پیدا کنم. ولی با توجه به شرایط موجود بعید میدونم که غیر از این بوده باشه. در هر حال با توجه به یکسان بودن شیوه عملکرد این دو فروشگاه و با توجه به این که من در سایت خودم از افزونه k2 استفاده نمیکنم طبق فرمایشات اقای behzadh استفاده از j2store برام توجیه پذیر تره. تشکر از راهنماییتون
  6. RFx3

    درخواست راهنمایی جهت انتخاب فروشگاه ساز

    جناب آقای قاسمی در رابطه با اینکه میفرمایید جی تو استور برای فروش فایل هست آیا مطمئن هستید؟ چون در سایت اصلی جومینا در قسمت امکانات های j2store درسته که مستقیما به این مورد اشاره نکرده ولی در عوض به دو مزیت زیر اشاره شده: امکان تعریف انواع شیوه های حمل امکان مشخص نمودن هزینه حمل بر اساس جمع فاکتور ، وزن محصولات ، وزن کلی فاکتور برداشت من از جنین امکاناتی اینه که یک کامپوننت باید توانایی فروش بسته فیزیکی رو داشته باشه تا چنین امکاناتی به دردش بخوره. ممنون از بیان تجربیاتتون. کتاب هایی که برای فروش گذاشتین فیزیکی هستند یا به صورت دیجیتال عرضه میشه؟
  7. RFx3

    درخواست راهنمایی جهت انتخاب فروشگاه ساز

    خیلی ممنونم از راهنمایی هر دو بزرگوار.. اقای قاسمی محصولات من بسته ارسالی هستن. اتفاقا ویرچومارت در جومینا چون امتیاز کمی لازم داشت دانلودش کردم و بعد نصب دقیقن همین مشکلی که فرمودین رو با ظاهر فروشگاهم داشتم. و حالا بین هیکاشاپ و جی تو استور کمی سردر گم هستم.. هر دو گزینه به نظرم مناسب کارم هستن... شما کدوم یکی از این دو تا رو پیشنهاد میکنید؟ البته این رو هم اضافه کنم که میخوام گزینه های مختلفی رو برای روش پرداخت و روش ارسال بسته داشته باشم.
  8. RFx3

    درخواست راهنمایی جهت انتخاب فروشگاه ساز

    با سلام قبل از اینکه بخوام سوالمو مطرح کنم بگم که شاید بعضی اساتید و یا دوستان محترم جومینا گلایه کنن که چرا قبل از ایجاد تایپیک جستجو نکردی و با یه سرچ میتونستی جوابتو پیدا کنی و این حرفا اما به خدا من کلی جستجو کردم و به خیلی از نتایج هم رسیدم اما هنوز چند تا سوال توی ذهنم مونده که جوابشون مشخص نشده. من برای سایت خودم به تازگی از جومینا قالب پلاس رو خریدم (که قالب فروشگاهی نیست) و حالا میخوام یه فروشگاه کوچیک هم داخلش راه بندازم. کلا محصولاتی هم که برای فروش داریم به بیشتر از 5 یا 6 عدد نمیرسه. خیلی تحقیق کردم در مورد فروشگاه ساز که فهمیدم هیکاشاپ، ویرچومارت، جی تو استور و جومشاپینگ در ایران از معروفترینها هستند. و حالا از بین اینها دنبال بهترین گزینه میگردم که در عین کامل بودن دو تا از نیاز های مهم من رو بر طرف کنه. 1- کار کردن باهاش ساده باشه (User Friend) و بشه با کمی جستجوی ساده و بدون آموزش خاصی اون رو راه اندازی کرد. 2- از اونجا که قالبم فروشگاهی نیست و من هم دانش قالب نویسی زیادی ندارم بتونم چیدمان فروشگاه رو براحتی مرتب و متناسب با قالب سایتم قرار بدم. ممنون میشم راهنمایی بفرمایید.
  9. ممنون از پاسختون ولی ظاهرا متوجه سوال بنده نشدین. عرض کردم که من فقط با اون قابلیتی کار دارم که کد های HTML را مطابق عکسی که فرستادم به صورت سه بعدی نشون بده وگرنه خودم با چگونگی باز کردن inspect element اشنایی دارم. در هر حال طبق تحقیقاتی که کردم گزینه 3D View در ورژن های جدید فایر فاکس حذف شده و به جای اون میشه از افزونه Tilt استفاده کرد.
  10. با سلام قبلنا فایر فاکس یک قابلیت بسار خوب و کارامدی داشت که با استفاده از اون میتونستی کد های HTML وب سایتت رو به صورت لایه لایه و سه بعدی ببینی اما حالا تو ورژن های جدید فایر فاکس نمیتونم اون گزینه رو پیدا کنم... از دوستان و اساتید محترم کسی هست در رابطه با این موضوع اطلاع داشته باشه و راهنمایی بفرمایند که چه به سر این قابلیت اومده؟ آیا به کلی حذف شده یا این که محلش قرار گیری اون گزینه تغییر کرده؟ و اگر به کلی حذف شده ایا افزونه دیگری وجود داره که با نصبش در فایرفاکس بشه به همین صورت ازش بهره گرفت؟ ممنون میشم اگر راهنمایی بفرمایید واقعا به همچین چیزی احتیاج دارم.
  11. RFx3

    مشکل ومپ سرور

    با سلام ومپ سرور نسخه wampserver3.0.4 رو روی سیستمم ( ویندوز 7 ) نصب کردم ولی بعد از نصب چنین اروری نشون داده میشه و اجرا نمیشه... The program can't start because VCRUNTIME140.dll is missing from your computer. Try reinstalling the program to fix this problem. نسخه wampserver2.2e رو هم نصب کردم باز هم اجرا نمیشه..در قسمت آپاچی سرویس هم پرت 80 رو تست کردم که این گزارش رو میده Your port 80 is actually used by: Server: Microsoft-HTTPAPI/2.0 میدونم که مشکل به خاطر اینه که پورت 80 توسط Microsoft-HTTPAPI اشغال شده اما نمیدونم چجوری این مشکل رو برطرف کنم.. ممنون میشم راهنمایی بفرمایید که چطور میتونم برطرفش کنم...
  12. RFx3

    مشکل ایندکس نشدن سایت در گوگل

    با سلام الان مشکل دقیقا کدومه؟ کلا ایندکس نشده؟ و یا اینکه ایندکس شده ولی بازدید پایینی داره؟ اگر کلا ایندکس نشده شاید علتش به خاطر اینه که سایت رو تازه راه اندازی کردین و به تازگی در گوگل معرفی کردین.. ایندکس شدن صفحات یک سایت در گوگل پروسه زمانبری هستش و حدودا به یکی دو هفته زمان احتیاج داره. شما سایتتون رو اگر به درستی معرفی کرده باشید گوگل خودش بقیه کارها رو انجام میده فقط باید کمی صبور باشید.. ولی اگر ایندکس شده و بازدید کمی از طرف سایت گوگل دارید مطمئنا مشکل از سئو سایت هستش که یکی از دلایل پایین بودن میزان بازدید میتونه بهینه نبودن قالب شما باشه به اضافه خیلی موارد دیگه.
  13. در حال پیشرفتم...!!

  14. RFx3

    خطای 404

    درود بر شما البته من در حدی نیستم که بخوام پاسخ بدم ولی چون برای خودم پیش اومده بود عرض میکنم... مطمئنا تغییرات رو تازه اعمال کردین... اعمال تغییرات صفحات ایندکس شده در گوگل معمولا پروسه زمانبری هستش و حدودا به یکی دو هفته و حتی گاها به چند ماه زمان احتیاج داره ( زمانش بستگی به میزان محبوبیت سایت شما نزد گوگل داره...) اگر تعداد لینک های تغییر یافته شما کمه میتونید برای تصریع در اعمال تغییرات از کامپوننت ارجاعات (redirect) استفاده کنید.. از خود گوگل وبمسترتولز هم میتونید این کار رو انجام بدین... آموزش های زیادی در این رابطه منتشر شده که میتونید با یک جستجو ساده اون ها رو پیدا کنید...
  15. RFx3

    مشکل در بروز رسانی Xmap

    درود دوست عزیز ممنون از پاسختون اگر طبق فرمایش شما افزونه رو حذف و دوباره نصب کنم مشکلی برای سئو سایت پیش نمیاد؟
×
×
  • افزودن...