رفتن به مطلب

وحید محمدی

همکار انجمن
  • تعداد ارسال ها

    505
  • تاریخ عضویت در سایت

  • آخرین بازدید

  • روز های برد

    108

آخرین بار برد وحید محمدی در تیر 11 2021

وحید محمدی یکی از رکورد داران بیشترین تعداد پسند مطالب است !

2 دنبال کننده

درباره وحید محمدی

  • درجه
    عضو حرفه ای جومینا

فیلد های پروفایل

آخرین بازدید کنندگان پروفایل

10,415 بازدید کننده پروفایل
  1. وحید محمدی

    به روزرسانی

    سلام برید به لینک زیر از سایت جهانی جوملا و هرچی نیاز دارید از بسته های نصبی تا بسته های بروزرسانی از جوملا 1 تا جوملا 4 و آخرین نسخه منتشر شده، دانلود کنید https://downloads.joomla.org/cms
  2. وحید محمدی

    ارور 500 هنگام لاگین کردن در جوملا

    سلام خطای 500 مال سرور و هاست هست، با پشتیبانی سرور و هاست تماس بگیرید تا مشکل را برایتان برطرف کند همچنین احتمال دارد که در این مدت سرور آپدیت و بروز رسانی شده است و نسخه phpارتقا یافته است و سایت شما که قدیمی هست با نسخه php جدید همخوانی نداشته باشد. بنابراین در تنظیمات هاست نسخه php را بر روی نسخه های پایین مثل 5.6 قرار دهید
  3. وحید محمدی

    بالا نیومدن سایت

    سلام به احتمال زیاد نسخه PHP هاست با نسخه PHP سایت و بک آپتون همخوانی ندارد، نسخه PHP را از طریق کنترل پنل هاست تغییر بدید
  4. وحید محمدی

    بالا نیامدن سایت

    سلام سایت که اصلا برای بنده باز نمیشه. ولی با این علائمی که شما گذاشتید شاید سایت هک شده باشه و احتمالا هکر فایل index.php را تغییر داده است. اگر بکاپی دارید بک آپ را بطور کامل برگردانید یا لااقل فایل index.php سالم را جاگزین کنید. لطفا قبل از هر تغییر و هر کاری از ساییتان بک آپ بگیرید حتی اگر ویروسی یا هک شده باشد.
  5. وحید محمدی

    نحوه اضافه کردن css اختصاصی به قالب

    سلام معمولا قالبها فایل custom.less دارند که می تونید کدهایی css خودتان را در آنجا بنویسید. البته کدهای css خودتان را هر جایی مثلا در template.less هم می توانید بنویسید اما مزیت فایل custom.less در این هست که خود قالب کدهای موجود در این قسمت را برتر و ارجح در نظر گرفته و روی کدهای دیگر اورراید می کند.
  6. وحید محمدی

    دلیل باز شدن یک صفحه با چند لینک

    سلام دوست عزیز مشکل تقریباً همه cms ها همینه که برای یک مطلب یا محصول چندین لینک می سازند. تا اونجائیکه بنده متوجه شدم شما از افزونه ویرچومارت دارید استفاده می کنید. بنده با این افزونه زیاد کار نکردم ( بیشتر با هیکاشاپ کار می کنم ) ولی یکی از بهترین کارها ساخت منوی اختصاصی برای هر محصول یا مطلب است که جوملا فقط و فقط از طریق اون منو آن محصول یا مطلب را فراخوانی کنه و فقط در سورس همچین صفحه ای عبارت rel="canonical" موجود باشه که اینطوری گوگل اگر از هزار لینک دیگر هم آن صفحه را پیدا کنه فقط و فقط صفحه ای که در سورسش عبارت rel="canonical" است را معتبر می شناسه و ایندکس می کنه. الان متاسفانه در سورس هر سه صفحه و لینکی که شما دادید عبارت rel="canonical" وجود دارد که خیلی بد و مضر است.
  7. وحید محمدی

    مشکل با ویرایشگر متن RSTickets

    سلام دوست عزیز به احتمال زیاد نسخه RSTickets با نسخه جوملا یا نسخه php هاست شما همخوانی ندارد. سعی کنید جوملا و RSTickets را به آخرین نسخه و php را هم روی نسخه 7.xx قرار دهید.
  8. وحید محمدی

    انتقال دیتابیس از لوکال به هاست

    در phpmyadmin وارد دیتابیس موردنظر شوید. همه جداول آن را انتخاب کنید و سپس از کشوی پایین به ترتیب گزینه analyze table و سپس rapair table و سپس optimize table را انتخاب کنید تا دیتابیس موردنظر اگر مشکلی دارد مشکلش برطرف شود. در نهایت از این دیتابیس بک آپ بگیرید.
  9. وحید محمدی

    انتقال دیتابیس از لوکال به هاست

    سلام دوست عزیز، احتمالا دیتابیسی که در هاست سی پنل ساختید نوع کاراکتر و collation را درست انتخاب نکردید. نوع collation دیتابیس را روی utf8_general_ci قرار دهید. سپس دیتابیسی که از زمپ گرفتید را به هاست منتقل کنید.
  10. سلام احتمالا مربوط به قالبها یا افزونه های rockettheme است. آنها را آپدیت کنید. یا اینکه از تنظیمات مدیریت جوملا، نمایش خطا را روی هیچ قرار دهید تا هیچ خطایی در سایت نمایش داده نشود و این پیغام از بین برود
  11. احتمالا هست ولی بنده شخصاً تا حالا ندیدم. در هر صورت می تونید به سایت http://sos110.ir مراجعه کنید و تلفنی یا با تیکت باهاشون تماس بگیرید و درخواست همچین افزونه ای کنید. اگر همچین افزونه ای نباشه برایتان افزونه را می نویسند. در ضمن سایت http://sos110.ir مال همین انجمن هست و معتبر هست و بنرش هم بالای همین انجمن هست.
  12. سلام با استفاده از افزونه Autolinks for Joomla می توانید داخل مطالبتان، کلمه یا عبارات موردنظرتان را بصورت اتوماتیک و خودکار لینک دار کنید. از قابلیت جالب این افزونه علاوه بر رایگان بودنش، پشتیبانی از زبان و کلمه و عبارات فارسی است. این افزونه را بصورت رایگان از سایت سازنده اش می توانید دانلود کنید. https://www.startearning.com/tools-to-help-you-earn/free-joomla-extensions/autolinks-for-joomla این افزونه مشکل بنده را حل کرد و گفتم با دیگران نیز به اشتراک بگذارم. امیدوارم که مفید واقع شود. از دوستان و اساتید اگر افزونه دیگری در این زمینه می شناسید و تجربه کارکردن با این نوع افزونه ها را دارید خواهشاً معرفی کنید. ممنون
  13. وحید محمدی

    توضیحات در خصوص بسته چارفایل 2

    سلام یه اسکرین شات از صفحه دانلود بذارید
  14. وحید محمدی

    استفاده از k2 ?

    به نظر من که همون k2 را حذف کنید و از هسته خود جوملا استفاده کنید
  15. وحید محمدی

    استفاده از k2 ?

    سلام من خودم از اول هیچ وقت از k2 استفاده نکردم. درسته امکاناتش نسبت به هسته جوملا زیاده ولی به نظر من در سئو مشکل داره.
×
×
  • افزودن...