رفتن به مطلب

natanaiel

عضو تالار جوملا
  • تعداد ارسال ها

    27
  • تاریخ عضویت در سایت

  • آخرین بازدید

درباره natanaiel

  • درجه
    Member

آخرین بازدید کنندگان پروفایل

1,023 بازدید کننده پروفایل
  1. natanaiel

    دیتابیس جوملا چند مطلب میپذیرد ؟؟

    ممنون از توجهتون این سایت که فرمودید توی صفحه اصلی چرا مطالبش لیست نیست ؟؟ خلاصه از این جهت جوملا محدود نیست ؟؟ بنده عاشق جوملام !! پوشه tmp رو هم به جای کل وردپرس نمیدم !!!!
  2. natanaiel

    دیتابیس جوملا چند مطلب میپذیرد ؟؟

    سلام و احترام با توجه به حل مشکلات جوملا در نسخه 3.6.2 دیتابیس جوملا برای چند مطلب مناسب است ؟؟ یعنی اگه بخواهیم بدون نصب کامپوننت اضافی از مطالب خود جوملا استفاده کنیم تا چند مطلب مناسب است؟؟
  3. سپاسگزارم ... به چشم تا یه مدت دیگه سایت آنلاین میشه و حتما مزاحم می شم .تشکر می کنم بابت رسیدگی سریعتون جومینا همیشه تک بوده و هست
  4. متشکرم. با انسپکت خیلی اون موقیعیت ها رو چک کردم ندیدم جایی از display:none; استفاده شده باشه. ولی مسلما تست شما خیلی بهتره متاسفانه روی لوکال هست . فایل هایی که در پوشه html قالب در پوشه com_content هستن رو براتون آپ می کنم ... می دونم درخواست زیادیه ولی لطفا این فایل ها رو نگاه کنید ببینید که مشکل ندارن ؟؟ com_content.zip
  5. ممننون بابت رسیدگی تون ، طبق دستور شما انجام دادم متاسفانه نشد و بعد این راه رو هم انجام دادم : توی تنظیمات مطالب و مدیریت منو همه لینک ها رو گذاشتم روی استفاده از تنظیمات عمومی و در تنظیمات کلی نمایش مجموعه را بلی و نمایش قرار دادم ... اما باز هم نمایش نداد . توجه داشته باشید که روی قالب پیشفرض تست کردم به خوبی نمایش میده... حدسم به احتمال خیلی زیاد درسته و توی فایل های قالب این قابلیت تعریف نشده ... لطفا بفرمایید چه کدی رو در قالب و کجا قرار بدم ... واقعا ممنونم
  6. سلام و عرض ادب موقعی که در تنظیمات مطالب نمایش مجموعه را بر روی نمایش تنظیم می کنم در صفحه اصلی و در مطالب هیچ چیزی نمایش نمی دهد که مثلا این مطلب در کدام مجموعه است. ولی وقتی که نمایش مجموعه اصلی را فعال می کنم همانطور که بهتر می دانید مجموعه اصلی را نمایش می دهد ... و در این حالت اگر مطلبی در مجموعه ای باشد که خودش یک مجموعه اصلی باشد نام و لینک آن نیز در صفحه اصلی و در مطالب نمایش داده نمی شود ! در لینک صفحه اصلی در منوی سایت نیز این گزینه ها که گفتم بر روی استفاده از تنظیمات عمومی است و قاعدتا نباید مشکلی باشد ... لطفا راهنمایی بفرمایید که آیا کد های مربوط به این گزینه ها در کجا و کدام فایل های قالب هستند که اگر تعریف نشده باشد تغییرشان دهم . پیشاپیش تشکر می کنم.
  7. بله حرف شما صحیح و صادقانه همینجا میگم که من فقط از جومینا خرید می کنم بجز اینکه افزونه ای واقعا لازم باشه و وب سایت قابل اعتمادی باشه ...!! و این مورد هم ضروری بود و توی جومینا منتشر نشده بود که از خارج ایران خریداری کردم! بنده از سایت https://www.nordmograph.com خریداری کردم و وب سایت ایرانی نیست که نماد اعتماد داشته باشه !! سایت نویسنده همون سایتیه که خریداری کردم !!
  8. ممنون از پاسختون . سایتی که این کامپوننت رو به اسم Altauserpoint بهینه کرده و ارائه داده یه سری پلاگین هم منتشر کرده که بنده پلاگین خواندن مطالب از یک مجموعه رو خریداری و دانلود کردم اما فقط نام تابع رو به کامپوننت AUP معرفی میکنه و همونطور که گفتم مقدار درصدی میگیره و اما توی مطالب جوملا نمی دونم چطور باید به هر مطلب امتیاز اختصاص بدم !!! متاسفانه الآن چندین روزه که توی سایتی که خریداری کردم ، درخواست پشتیبانی ارسال کردم و جوابی نگرفتم !!! به هیچ طریق نمی تونید کمکی کنید ؟؟ ببخشید بخش پشتیبانی جومینا کی باز میشه ؟؟ (sos110.ir)
  9. با سلام و عرض ادب و احترام ، خسته نباشید عرض می کنم به همه مدیران و کاربران خوب جومینا همونطور که می دونید کامپوننت آلفا یوزر پوینت تابعی برای دادن امتیاز به کاربر جهت بازدید از مطالب سایت داره ... خب این تابع فقط مقدار درصدی میگیره و این یعنی باید یه جا یه امتیازی در نظر گرفته بشه که یه درصدی از اون رو به کاربر بده ...! حالا بعد از کلی دردسر واقعا گیج شدم که چطور برای مطالب جوملا امتیاز تعیین کنم ؟؟ آیا کد خاصی باید توی مطالب نوشته بشه ؟؟ جای خاصی باید مقدار اصلی امتیاز رو در نظر بگیریم که توی قوانین کامپوننت یه درصدیش رو به کاربر بدیم؟؟ همچنین توی نت هم پلاگین درست درمونی برای رفع این مشکل پیدا نکردم... لطفا اگه راهی ... روشی ... تغییری ... چیزی لازمه راهنمایی کنید تا انجام بدیم و این معضل را برطرف کنیم... از آنجا که خود جومینا از سیستم امتیازی بهره میبرد ، دردمندانه خواهشمندم پلاگینی که این کامپوننت را به مطالب جوملا ، کامپوننت محبوب k2 و همچنین دریافت امتیاز به ازای لاگ این متصل میکند در اینجا یا در سایت قرار دهید تا بقیه هم از آن استفاده کنند... پیشاپیش از همه جومینایی های عزیز تقدیر و تشکر می کنم .
  10. البته خود جوملا هم تایدش کرده واقعیت من خبر نداشتم... و پلاگین های قدیمی که نوشته شده به هیچ وجه روی این نسخه نصب نمیشه !! این هم یه جور سیاسته که افزونه رو به اسم خودشن ثبت کنن و بعد پلاگین هاشو منتشر و بفروشن!! آقای دیندار لینکی از پلاگین های قدیمی رو دارید که بشه دانلودشون کرد ؟؟ ( که برای نسخه 2.0.4 نوشته شده باشه؟؟)
  11. نسخه alta user point رو دانلود و نصب کردم. هیچ کدام از مشکلات مذکور را ندارد
  12. ممنون بابت پاسختون ... پس این نسخه ها رو که میدن بیرون چی؟ از قدیم الایام این افزونه رو با همین نام میشناختیم!! فک کنم اون تقلبیه! نسخه ای که می فرمایید به سادگی دانلود نشد لطفا اگه لینک دارید قرار بدید. حالا مشکل گروه ها بنظرتون از کامپوننت یا جوملا؟؟
  13. با سلام . من از جوملا 3 و کامپوننت آلفا یوزر پوینت 2.0.4 استفاده میکنم و موقع دادن امتیاز به کاربر دچار مشکل میشم هم توی سایت هم توی مدیریت با اخطار Access Usergroup Invalid مواجه میشم ! البته ناگفته نماند که هنگام تنظیم قانون ها وقتی سطح کاربر رو مثلا روی ثبت نام شده ( هر گروهی ) تنظیم میکنم این اتفاق می افته و وقتی سطح کاربری رو روی " نمایش تمامی سطوح دسترسی" قرار میدم دیگه خطای عدم دسترسی به گروه ها رو نمیده ولی مشکل اینجاست که هیچ نوع امتیازی نه کم نه زیاد میشه و در واقع قانون رو در نظر نمی گیره!! و بعد از اجرای قانون (مثلا امتیاز جایزه و ...) بعد از انجام عملیات پیغام احتساب مجدد رو میده که اگه احتساب مجدد هم بزنم هیچ امتیازی نه کم نه زیاد میشه !! و از همه مهم تر اینکه توی حالت اول که اخطار Access Usergroup Invalid میداد بعد از این اخطار دیگه کاربر عضو هیچ گروهی نیست !!! لازم به ذکر است که داخل خیلی از انجمن ها به شدت روی همین بحث کلیک کردن پس لطفا راهنمایی کنید که این مشکلات رو چطور میشه برطرف کرد ... با سپاس فراوان
  14. تشکر از پاسختون ممنون با حذف دیتابیس های ویرایش شده و بازگردانی دیتابیس های user مشکل مرتفع شد! عاشق جوملام
  15. آها یافتم اینطور که من رو بسته خام و اولیش تست زدم فقط در صورتی این مسئله پیش اومد که برای مدیر یا یکی از کاربرا 2 گروه در نظر گرفته بشه از مدیرش هم پرسیدم گفته که درسته بله برای مدیر 2 گروه تیک زده بوده...بگذریم. این مشکل رو میشه چطور میشه با دیتابیس ها یا فایل ها برطرف کرد؟؟ آخه خیلی اطلاعات داره بنده خدا حیفه که نسخه پشتیبان هفته پیش رو برگردونم ! لطفا کمک کنید تو رودروایسی گیر کردم بدجور
×
×
  • افزودن...