رفتن به مطلب

behsoftinfo

عضو تالار جوملا
  • تعداد ارسال ها

    42
  • تاریخ عضویت در سایت

  • آخرین بازدید

3 دنبال کننده

درباره behsoftinfo

  • درجه
    Advanced Member

آخرین بازدید کنندگان پروفایل

1,145 بازدید کننده پروفایل
  1. behsoftinfo

    اتصال jComment به کامپوننت

    سلام. افزونه ی جی کامنت در حالت پیش فرض فقط می تونه برای مطالب جوملا فعال بشه. طبق داکیومنشن سایتش می شه برای هر کامپوننتی فعالش کرد با افزودن چند خط کد که خودش توی راهنماش داده. کسی هست بتونه برام این کار رو انجام بده؟ خودم نتونستم.
  2. بسیار ممنونم که پاسخ می دین. کد های پی اچ پی توی ویرایش قالب جواب نمی ده. و فقط اچ تی ام ال را پشتیبانی می کنه متاسفانه. محل اصلی که باید این کد ها رو تو کامپوننت وارد کنم رو هم هر چی گشتم پیدانکردم. خیلی پیچیده بود. جاشو پیدا نکردم متاسفانه.
  3. با تشکر. درسته اونجا می تونیم متن دلخواهمون رو بنویسیم. مشکل اینجاست که قراره این متن فقط به کابرای مهمان نشون داده بشه و دکمه ی دانلود جایگزینش بشه وقت کاربر لاگین کرده.
  4. با سلام خدمت دوستان توی افزونه جی دانلود با استفاده از دکمه باکس دانلود رو توی پست قرار دادم. چطور می تونم این محدودیت رو‌بوحپد بیارم که همه کاربرا نسخه ی فایل دانلودی و مشخصاتش رو ببینن ولی فقط کاربرای عضو بتونن دکمه دانلود رو ببینن؟ می خوام کاربرای غیر عضو با پیام: برای دسترسی به دکمه دانلود باید عضو شوید مواجه شن. تا الان که من بررسی کردم می شه توی جی دانلود فال رو محدود به گروه خاصی کرد که فقط اونا ببینن، ولی من می خوام حتما همه بتونن ببینن و پیام ثبت نام کنید برای غیر عضو ها نشون داده بشه. از همه کسانی که پاسخ می دن متشکرم.
  5. behsoftinfo

    خطای دسترسی بعد از بروزرسانی

    بسیار ممنونم. مراحل رو نتونستم به صورت کامل پیدا کنم
  6. با سلام و تشکر کاش برای هر قسمت یک تصویر می ذاشتین یا یک فیلم نهایتا 5 دقیقه ای تهیه می کردی. خیییییییییییییلی ضروریه
  7. behsoftinfo

    خطای دسترسی بعد از بروزرسانی

    سلام دوستان جوملا رو از 3.7.4 به 3.7.5 و php را از نسخه های قدیمی به 7.1 آپدیت کردم. وقتی وارد بخش مدیریت میشم مشکلی نیست ولی وقتی بخوام محتوای جدید ایجاد کنم یا یکی از محتواها رو ویرایش کنم. این خطا دیده میشه. یک خطا رخ داده است . 0 syntax error, unexpected '<', expecting function (T_FUNCTION) or const (T_CONST) برگشت به کنترل پنل چیکار باید کنم؟
  8. behsoftinfo

    RSfrom

    یک صفحه ی پرداخت در آر اس فرم دارم که کاربران به اون صفحه ارجاع داده می شن. در این فرم قسمتی برای ثبت نام کاربران هم هست (یوزر نیم و پس و ایمیل) که جایگزین فرم ثبت نام جوملاس، این امکان رو داره که از کاربر بپرسه می خواین اطلاعاتتون بعنوان کاربر جدید ثبت بشه یا نه؟ کاربر می تونه ثبت نام کنه و پرداخت کنه (برای کاربرای جدید مساله ای وجود نداره) مشکل اینجاست: اگه یه کاربری قبلا توی سایت عضو شده باشه، می خوام آر اس تشخیص بده و نام کاربریشو به همراه اطلاعات برام بفرسته و نیازی به ساخت اکانت جدید پیدا نکنه. همچنین فیلدد های ثبت نام کاربر جدید براش نمایش داده نشه. ممنونم
  9. behsoftinfo

    دسترسی به لینک و متن

    سلام و احترام توی جوملا 3.6 من چند تا گروه و چند سطح دسترسی جدید ایجاد کردم که کاربرهای مختلفی رو به اون ها اختصاص بدم. مثلا 1.گروه آموزش فتوشاپ 2. گروه آموزش ویدئو استودیو حالا می خوام در پست ها و آرتیکل هام متن ها و لینک هایی رو بذارم که فقط توسط گروهی که می خوام دیده بشن و برای بقیه ی گروه ها پیام بده: لینک دانلود برای شما قابل مشاهده نیست! برای مشاهده باید در دوره ویدئواستودیو شرکت کنین. دقت کنین که این اتفاق می خوام توی پست های دلخواهم صورت بگیره و هر جا خواستم لینکا رو بذارم. ممنون
  10. behsoftinfo

    پیشنهاد افزونه دوره آنلاین

    گرو دکمه ی دانلود مستقیم نمی ده
  11. behsoftinfo

    مشکل دکمه دانلود فوکا دانلود

    درود. بله. دو تا بیشتر نیست که فعاله
  12. behsoftinfo

    پیشنهاد افزونه دوره آنلاین

    دوستان برای راه اندازی یک وب سایت نیاز به موارد زیر هست، چه افزونه هایی رو پیشنهاد می دین: سایت دارای سه الی 10 محصول آموزشی هست که هر کدوم 10 عدد ویدئو داره. می خوام کاربرا بعد از مراجعه به سایت، سرفصل ها رو ببینن و بعد از پرداخت مبلغ، بتونن به دکمه ی دانلود تک تک سرفضل ها دسترسی پیدا کنن و اونا رو دانلود کنن. پس شد، پرداخت و مشاهده ی لینک دوره ها دقیقا در همون صفحه که معرفی دوره هست. ممنونم
  13. behsoftinfo

    مشکل دکمه دانلود فوکا دانلود

    سلام افزونه ی فوکا دانلود رو در لوکال نصب کردم که کامل جواب می ده و دسترسی به قسمت های مختلف از طریق منو ممکن شده. برای اضافه کردن لینک دانلود داخل مطالب پلاگین دکمه ی افزودن کد رو نصب کردم. کامل نصب شده و وقتی کلیک می کنم لینک ها رو میاره و می تونم فایلمو انتخاب کنم و کد رو توی مطلب درج کنم. اما بعد از درج تو قسمت کاربری و فرانت اند سایت، کد نمایش داده می شه و نه لینک دانلود و فایل و کتگوری و ... چیکارش کنم؟
  14. behsoftinfo

    درخواست قالب تجاری

    عزیز دل برادر شما قالبشو می خوای یا ساختارشو؟! قالبش که بسیلر ضعیفه. فقط محتوا و ساختارشه که با rsmembership کار شده!
  15. behsoftinfo

    بهم ریختگی حروف فایل های آپلود شده rsform

    نیاز من فقط به فارسیه! استانداردش فارسیه برا کار من. چون پرسنا باید اسمشو بنویسه تا بعد فایلش قابل سرپ باشه. مثلا همه سیاوش رو سیاوش می نویسن. حالا لاتین ممکنه siavash , siyavash و هزار جور دیگه نوشته بشه. می خوام بعدا راحت توی فایل های سیو شده اسامی سرچ بشه.
×
×
  • افزودن...