رفتن به مطلب

belvasi88

عضو تالار جوملا
  • تعداد ارسال ها

    56
  • تاریخ عضویت در سایت

  • آخرین بازدید

تمامی مطالب نوشته شده توسط belvasi88

  1. با سلام در یک مطلب می خوام وقتی بر روی لینک کلیک میکنم تصویری به صورت popup نشون بده، ممنون میشم کسی راهنماییم کنه.
  2. belvasi88

    نمایش تصاویر با کلیک روی لیستی متنی

    با سلام می خوام یه لیستی از عناوین متنی، داشته باشم که بر روی هر عنوان کلیک بشه تصویر مربوط به همان عنوان نمایش داده شود. مثلا لیست زبر: تصویر شماره یک تصویر شماره دو تصویر شماره سه تصویر شماره چهار هر کدام از لیست بالا به یک تصویر اشاره میکنند که با یک کلیک روی هر متن، تصویر مربوطه روبروی لیست نمایش داده شود. با تشکر
  3. belvasi88

    صفحه سفید بعد از نصب بسته ارسال پیامک

    سلام و درود به فایل error_log داخل public_html مراجعه کن ببین ارور چی رو نمایش میده.
  4. belvasi88

    ارسال با RSForm

    با سلام آیا میشه با RSForm یه فرم طراحی کرد که فقط افرادی که عضو سایتند بتونن مطلب ارسال کنند؟ یعنی اول وارد سایت بشن بعد به فرم دسترسی داشته باشند.
  5. دستت درد نکنه همچین چیزی می خوام. برای جستجو همون آخری عالیه یعنی کد ملی به همراه شش رقم آخر سریال شناسنامه.
  6. نام نام خانوادگی نام پدر شماره شناسنامه کد ملی سریال شناسنامه(شش رقم آخر) کد پستی شغل توضیحات (به شکلی باشه که بشه چندین خط توضیح در داخل آن نوشت) در صورتی که بشه با وارد کردن همزمان کد ملی و شماره سریال(شش رقم آخر) شخص مورد نظر را جستجو کرد (عالیه).
  7. ضمن عرض تشکر هنوز اطلاعات رو به طور کامل برام نفرستاده که سایت رو راه اندازی کنم. به محض اینکه راه اندازیش کردم حتما مزاحم میشم.
  8. نه در قسمت مدیریت نمیخواد، مانند ماژول در صفحه اول سایت باشه.
  9. ضمن تشکر مجدد آیا امکانش هست همین امکانات با چند فیلد دیگه به صورت یک کامپوننت در بیاد و دارای امکاناتی از قبیل add و edit و delete باشه. و همچنین برای جستجو کردن از یه ماژول ساده استفاده بشه.
  10. ممنون لطفا هزینه اسکریت را بفرمایید.
  11. ضمن عرض سلام و تبریک سال 1394 به اعضای سایت جومینا آیا افزونه ای برای ثبت مشخصات یک شخص و حتی الامکان قرار دادن تصویر شخص در آن وجود دارد. که با استفاده از کد ملی و شماره شناسنامه بتوان استعلام نمود که شخص مورد نظر وجود دارد و همچنین چند مورد فیلد را بعد از جستجو نمایش دهد. ثبت تمام اطلاعات توسط مدیر انجام میشه فقط استعلام در خروجی سایت برای کاربران نمایش داده می شود. با تشکر
  12. این کار انجام شده حتی در پایگاه داده مقدارش رو به صفر تغییر دادم اما غیر فعال نشد.
  13. با تشکر همه این کارها صورت گرفته. اما غیر فعال نمیشه.
  14. سلام ظاهرا تنظیماتش در k2 است. مطابق تصاویر در پیوست.
  15. با سلام و درود عدم غیر فعال شدن اشتراک گذاری در شبگه های اجتماعی در k2 در مدیریت جوملا غیرفعاله اما در سایت نمایش داده می شود. در صورتی که بخوام در کدها غیر فعالش کنم از کجا باید انجام بشه. با تشکر
  16. belvasi88

    عدم نمایش کامپوننت لیست کامپوننت

    با سلام من امروز بکآپ پایگاه داده یک ماه پیش رو نصب کردم که کامپوننت نظر سنجی بعد از بک آپ گیری نصب شده بود بعد از نصب بکآپ و نصب مجدد کامپوننت نظر سنجی در لیست کامپوننت ها نمایش داده نمی شود. باید از کجا کامپوننت رو به لیست مجموعه ها اضافه کنم؟
  17. belvasi88

    مشکل دیتابیس سایت

    در صورتی که به اون هاست قبلی دسترسی داری بک اپ از دیتابیس بگیر و مجدد نصبش کن. و اگر درست نشد سایت رو به همراه فایل دیتا بیس رو در پوشه public_html اپلود کن و دسرسی بدید که شاید مشکلتون رو رفع کنم.
  18. معمولا زمانی با این مشکل برخورد می کنیم که mysql نمیتونه جداول رو همرا کامپوننت ایجاد کنه . یکی از دلایلش همان چیزیه که آقای منتظری توضیح دادند. ببین میتونی جداول مورد نظر رو از طریق خود مای اس کیو ال ایمپورت کنی. اگه این کار انجام شد سپس افزونه رو مجدد نصب کنید. بعضی وقتا جواب میده.
  19. belvasi88

    مشکل دیتابیس سایت

    سلام دوست عزیز بک اپ رو چطوری نصب کردی؟ به صورت معمولی یا ویزارد و یا از روش اپلود و سپس اکسترکت و کپی سایت به پوشه public_html . و همچنین دیتابیس رو چطوری نصب کردی این قسمت رو هم توضیح بدید.
  20. belvasi88

    کامپوننت نوبت دهي

    سلام از کامپوننت رزرو هوشمند Appointment Booking که برای جوملا 2.5 ارائه شده می تونی استفاده کنی.
  21. belvasi88

    جومشاپینگ

    دوست عزیز جواب من در مورد amir23 بود.اما در مورد مشکل خودت: من هم با این مشکل برخوردم که بی خیالش شدم. ضمنا فروشگاه جوم شاپینگ رو از سایت های دیگری هم دانلود و نصب کردم که مشکل رفع نشد. فک کنم کلا این ورژن مشکل داره.
  22. belvasi88

    خطای 403 در اتصال جومشاپینگ به زرین پال

    دوست عزیز پلاگین زرین پال رو مجدد نصب کن. فقط پلاگین رو نصب کن. نمی خواد فروشگاه رو مجدد نصب کنید.
  23. belvasi88

    خطای 403 در اتصال جومشاپینگ به زرین پال

    این ارور مربوط به فروشگاه نیست احتمالا به هسته جوملا و یا قالب نصبی شما ارتباط داره.
  24. belvasi88

    جومشاپینگ

    سلام و دروددوست عزیز ای پی سایت شما در زرین پال ثبت شده وگر نه من براتون تست می کرد.
×
×
  • افزودن...