رفتن به مطلب

farzad098

عضو تالار جوملا
  • تعداد ارسال ها

    7
  • تاریخ عضویت در سایت

  • آخرین بازدید

درباره farzad098

  • درجه
    عضو تالار جومینا

آخرین بازدید کنندگان پروفایل

501 بازدید کننده پروفایل
  1. سلام آقای قاسمی مشکل منم همینه روی جومشاپینگ نسخه 4.6.1 حدود 3000 محصول دارم و نسخه جوملامم 3.4.4 اگر لطف کنید راه حلی بدید که بشه روی همین جوملا و جومشاپینگ مشکل برطرف کرد کمک بزرگی میکنید به همه ما
  2. farzad098

    مشکل در پلاگین بانک ملت

    آدرس سایت www.radoonis.com از مرحله پرداخت جلو تر نمیشه رفت
  3. farzad098

    مشکل در پلاگین بانک ملت

    دوستان خیلی مهم و حیاتیه لطفا راهنمایی بفرمایید ...
  4. farzad098

    مشکل در پلاگین بانک ملت

    با سلام خدمت دوستان گرامی پلاگین پرداخت جدیدی که جومینا منتشر کرده رو نصب کردم ابتدا با ارور JFolder::create: مسیر open_basedir مواجه شد که با نصب pm_melat در پوشه payment مشکل بر طرف شد و در اجرای برنامه در 33 از کد $orders = JSFactory::getModel('orders', 'JshoppingModel'); //admin model خطا گرفت که اون هم با جایگزینی $orders = JModelLegacy::getInstance('orders', 'JshoppingModel'); //admin model بر طرف شد و درحال حاضر در سایت و در سبد خرید در قسمت پرداخت بعد از انتخاب گزینه mellat گزینه بعدی برای رفتن به بقیه مراحل خرید کار نمیکند . خواهشمندم راهنمایی کنید .
  5. farzad098

    صفحه سفید بعد از نصب بسته ارسال پیامک

    بعد از نصب بسته ارسال پیامک روی جوملا 2.5 وقتی روی اون کلیک میکنم فقط صفحه سفید نمایش میده مشکل کجاست ؟؟
  6. اساتید محترم لطفا راهنمایی کنید
  7. با سلام میخواستم بدونم چطوری میتونم قیمت و ویژگی های محصول رو به بالای صفحه زیر تصویر انتقال بدم ؟؟ و در کل واسه انجام تغییرات باید کدوم فایل رو ویرایش کنم ؟ همچنین وقتی کامپوننت sw menu رو نصب کردم ولی اسکرول با صفحه باز میده بهم ...چکار کنم که از صفحه بیرون نزنه ؟ و آیا میتونم جستجوی پیشرفته تری داشته باشم برای جومشاپینگ ؟ در کل ماژول های جدید مرتبط با جومشاپینگ از کجا میتونم دانلود کنم ؟
×
×
  • افزودن...