رفتن به مطلب

hrabiian2

عضو تالار جوملا
  • تعداد ارسال ها

    36
  • تاریخ عضویت در سایت

  • آخرین بازدید

تمامی مطالب نوشته شده توسط hrabiian2

  1. hrabiian2

    ساخت حراجی در سایت

    سلام دوستان عزیز،کسی میدونه برای راه اندازی یک حراجی در سایت باید چه کار کنیم؟ یعنی یه فروشگاهی که هر کس بتونه بعد از ثبت نام در سایت محصولاتشو به 2 روش خرید معمولی - حراجی زمان دار به فروش برسونه. مثل سایت ایسام یا ایبای ممنون میشم راهنماییم کنید
  2. hrabiian2

    Strict Standards ??

    سلام مطمئن باشید که مشکل از هاستتونه فقط کافیه به مدیر هاستتون بگید Strict Standards رو براتون خاموش کنه به همین سادگی همه چیز درست میشه.
  3. hrabiian2

    افزونه ای برای نمایش عکس قبل از سایت

    سلام من به یک افزونه احتیاج دارم که قبل از نمایش سایتم،یک عکس نمایش بده و وقتی رو عکس کلیک کنم وارد صفحه اصلی سایتم بشه. کسی همچین افزونه ای سراغ داره ؟
  4. یه مشکل دیگه: تو خروجی اکسل فیلد هایی که فارسی باشند اصلا نمایش داده نمیشه. راه حلی نداره؟ ------------------------------------------------------------------------------------------------------------------ راهی نداره خروجی فارسی گرفت؟
  5. hrabiian2

    جدا کردن کامپوننت از بسته نصبی

    آقای میری خیلی ممنون من دقیقا آموزش این کار رو میخام. چجوری این کارا که گفتی رو انجام بدم؟
  6. کاملا درست و مشکل گشا بود. ممنون از لطفتون
  7. hrabiian2

    جدا کردن کامپوننت از بسته نصبی

    من لینک دانلود نمیخام که دوستان عزیز من فقط آموزش جدا کردن کامپوننت از بسته نصبی رو میخام. با تشکر
  8. hrabiian2

    جدا کردن کامپوننت از بسته نصبی

    رایگان نیست. نسخه کاملشه که همه امکاناتاش فعاله.
  9. چرا نمیشه ازش خروجی گرفت؟
  10. hrabiian2

    جدا کردن کامپوننت از بسته نصبی

    ممنون بابت راهنماییتون ولی من موندم چطور فایل ها رو جمع کنم و از کجا ها باید جمع کنم. ماژول ها موقع نصب،همه فایل های مربوطه رو تو فایل اصلی نگه میداره ولی در مورد کامپووننت این کار انجام نمیشه. من وقتی میرم تو پوشه کامپوننتم ،به جز یک فایل php هیچ چیز دیگری وجود ندارد. واسه جمع کردن فایل های کامپوننتم باید کجا رو بگردم؟
  11. hrabiian2

    جدا کردن کامپوننت از بسته نصبی

    سلام خسته نباشین من یه بسته نصبی جوملا دارم که توش کامپوننت widgetkit نصبه. اگه بخام کامپوننت رو از بسته جدا کنم و روی یه جوملا دیگه نصب کنم، باید چه کار کنم؟
  12. hrabiian2

    دکمه ادامه مطلب

    من یه قالب دانلود کردم که لینک ادامه مطلبش انگلیسی هست. (البته نمیدونم مال قالب یا خود جوملا) چجوری میتونم فارسیش کنم؟ و چجوری میتونم لینک ادامه مطلب را تبدیل به دکمه کنم؟(به جای نوشته ،دکمه نمایش داده بشه) ممنون میشم کمکم کنید.
  13. hrabiian2

    چنین کاربری موجود نیست (هک شدم)

    user یا users?
  14. hrabiian2

    چنین کاربری موجود نیست (هک شدم)

    سلام من نمیتونم وارد سایتم بشم. چون یکی رفته و نام کاربری منو حذف کرده (ه-ک شدم).میخاستم بدونم باید چه کار کنم؟ میتونم از تو دیتابیس سایتم ببینم طرف چه یوزر و پسوردی واسه خودش ساخته؟ یا میتونم از تو دیتا بیس واسه ورود به مدیریت یه نام کاربری و پسورد اضافه کنم؟ ممنون میشم اگه کمکم کنید.
  15. لینک دمویی که گزاشتم ببینید. تصویر دوم نشون میده که به صورت گرافیکی میتوانید عرض(width) و ارتفاع (height) را تنظیم نمایید.
  16. hrabiian2

    سیستم ایمیل دهی

    سلام من میخوام به سایتم امکان ایمیل دهی را اضافه کنم. (مثل یاهو یا گوگل) اسکریپتی سراغ دارید، یا راه حلی میشناسید، خواهش میکنم راهنماییم کنید. با تشکر
  17. با سلام و خسته نباشید. یه سوال خیلی مهم دارم. اونم اینه که من یک جوملا انگلیسی دارم و میخوام فارسیش کنم. یا حد اقل زبان فارسی مدیریت رو نصبر کنم. لطفا کمکم کنید با تشکر :64 (34):
  18. *** دوستان عزیز ، وقتی در معرفی افزونه ها شرکت میکنید ، نباید افزونه ها را برای عموم فارسی و منتشر کنید!!! افزونه ها برای این معرفی میشن که در اختیار سایر کاربران قرار داده بشه تا با ترجمه آن افزونه به سطح بالاتر عضویت ارتقا پیدا کنند از اینکه سعی در معرفی افزونه دارید ، از شما بسیار سپاسگزارم :002: ممنون میشم اگر بعد از این افزونه ها را ابتدا جستجو کنید در گوگل از بابت موجود نبودن نمونه فارسی شده سپس تست برای اطمینان ار عملکرد صحیح و در انتها معرفی در انجمن توسعه افزونه های فارسی و در قسمت مربوطه موفق و پیروز باشید یا حق :64 (17): ببخشین ولی اون قسمتی که معرفی کردید برای معرفی ،بخشی مناسب جهت معرفی افزونه نداره. لطفا دقیق تر راهنمایی کنید که کجا باید معرفی کرد. با تشکر از زحماتتون
  19. راستی اگر خواستید پیام بزارید تا فارسیش کنم :64 (2):
  20. با عرض سلام و خسته نباشید. من به تازگی به سطح یک کاربران جومینا ارتقا پیدا کردم. و وظیفه ی من معرفی افزونه های جدید است. این افزونه که معرفی می کنم ،افزونه ای خیلی زیبا و پیشرفته است. که قادر به ساخت هر نوع اسلایدی است. ازجمله اسلایدی با مارک ثابت سایت که جهت مشاهده می توانید به دمو آنلاین مراجعه کنید. از جمله امکانات این ماژول : 1-مشخص کردن تصویر به صورت تکی و پوشه ای 2- ساخت فایل پیکر بندی به صورت سفارشی 3-اضافه کردن عنوان ها و آدرس ها به تصاویر 4-لینک کردن تصاویر 5-تنظیم کامل افکت ها و سرعت اسلاید 6- چند زبانه بودن و ....... امید وارم از این اسلایدر نهایت استفاده را ببرید. دمو زنده از سایت سازنده دانلود از جوملا جهانی دانلود از سرور جومینا
  21. سلام. خسته نباشید. من حدود یک ماهه که افزونه ترجمه کردم و قرار شد که به خاطر ترجمه ام 200 امتیاز بدهند و مرا به سطح یک ارتقائ بدهند. اگر تو این یک ماه هر روزی که میومدم امتیاز جمع میکرد، تا الآن حدود 500 امتیاز داشتم. لطفا یکی به داد ما برسه . خسته شدم از بس که هر روز میام وارد سایت میشوم و امتیازم 299 میمونه. دستم به دامنتون هرکی مسئول این ارتقاء است کار من رو را بندازه. اگه هم اینجانمیاد بقیه مسئولین لطف کنند و بهش خبر بدند. با تشکر :002:
  22. من میتونم این ماژول رو فارسی کنم. اگه هنوز این کار رو نکرده و بخواهید میتوانم آن را ترجمه کنم اگه خواستید برام پیام بزارید. یا علی
  23. سلام این ماژول رو خودم امروز فارسیش کردم باید عرض کنم که این ماژول، یک ماژول اسلایدر بسیار قدرتمند و زیباست که برای جوملا 2.5 ساخته شده من که خودم نصب کردم. دمو از جوملای جهانی دانلود از سرور جومینا :64 (36):
  24. از نظر من این گالری بسیار ارزشمند است. اگر حوصله داشته باشید و تا آخر متن رو بخونید دلایلش رو میفهمید سلام من داشتم تو قسمت ماژول های سایت می تابیدم (چون معمولا چیزای ترجمه نشده بهتر از ترجمه شده هاست) و دیدم که یکی از دوستان ،یک گالری معرفی کرده،خلاصه بعد از دیدن دمو گالری خیلی حیرت زده شده بودم و دانلودش کردم نهایتا به خاطر داشتن آیتم های زیاد تصمیم گرفتم که آن را ترجمه کنم تا بشه به آسانی ازش استفاده کرد. امروزم که رو سایت خودم امتحان کردم واقعا لذت بردم که همچین چیزی رو ترجمه کردم. سرتونو درد نمیارم بهتر از این گالری تا حالا ندیدم اگه دنبال گالری می گردید ، فکر نمی کنم بهتر از ای گیرتون بیاد. از مزایای ای ماژول هم 1-قابل تغییر سایز آن 2- دارا بودن عنوان برای صفحات 3- داشتن شعار صفحات 4- داشتن کپی رایت برای صفحات 5- و داشتن آیتم های زیاد برای هر گالری 6- داشتن موزیک برای پخش هم زمان 7- تنظیمات کامل و مجزا برای موزیک ها 8- آژاکس بودن و دارای آنیمیشن های بسیاری است و ..... الباقی رو هم خودتون ببینید. دمو از مدیریت ماژول و دمو از ظاهر ماژول و دمو زنده از سایت خودم فقط بی زحمت +1 یادتون نره :64 (14): اینم دانلود از سرور جومینا
  25. دموش همون عکسی هست که گزاشتم. سایت سازنده
×
×
  • افزودن...