رفتن به مطلب

mahdi m

همکار انجمن
  • تعداد ارسال ها

    751
  • تاریخ عضویت در سایت

  • آخرین بازدید

  • روز های برد

    24

آخرین بار برد mahdi m در خرداد 20 2017

mahdi m یکی از رکورد داران بیشترین تعداد پسند مطالب است !

درباره mahdi m

  • درجه
    market manager

core_pfieldgroups_1

  • Website URL
    http://www.tarah-web.ir
  • Yahoo
    mahdi1448

اطلاعات پروفایل

  • جنسیت
    Male

آخرین بازدید کنندگان پروفایل

بلوک آخرین بازدید کننده ها غیر فعال شده است و به دیگر کاربران نشان داده نمی شود.

  1. mahdi m

    ریدایرکت شدن سایت در فقط موبایل

    درود از بسته های آماده نال شده استفاده میکنید؟ فریم ورکش چیه؟
  2. mahdi m

    مشکل در نصب xampp و wamp

    این مشکل باید به صورت دقیق بررسی بشه چون ممکنه در اثر مشکلات ویندوز این اتفاق افتاده باشه که خب در این انجمن جای توضیح و بسط این موضوع نیست. راهی که به ذهنم میرسه اینه که اگر از نسخه ویندوز های اورجینال استفاده نمیکنید یک ویندوز دیگه نصب کنید و یکی از دو برنامه زمپ یا ومپ رو روی اون نصب کنید.
  3. mahdi m

    بالا نیامدن سایت

    درود دوست عزیز شما پس از مهاجرت از 2.5 به 3.x باید کلیه افزونه ها (قالب - کامپوننت ها - ماژول ها - پلاگین ها) رو هم بروزرسانی کنید یا اگر افزونه ای بروزرسانی نمیشه و نسخه جدیدش موجود نیست باید از افزونه دیگری استفاده کنید. نمایش ندادن وب سایت هم به خاطر بروز نبودن قالب می باشد.
  4. mahdi m

    درخواست قالب JoominaMetro

    سلام لینک دانلود چک شد و مشکلی نیست.
  5. mahdi m

    فروشگاه ساز joomshopping

    درود برای نمایش محصولات جومشاپینگ در سایت باید از ماژول ها و منوهای خود این کامپوننت استفاده کنید که معمولا با نصب افزونه به صورت اتوماتیک نصب میشه.
  6. mahdi m

    دمو نمونه سایت سایت

    درود دوست عزیز اگر منظورتون دمو بار هست که برای این کار سیستمی از قبل آماده شده موجود نیست شما باید با کدنویسی این کار رو انجام بدید.
  7. mahdi m

    مشکلات هاستینگ جومینا

    درود اولا سپاس بابت انتقادتون چون انتقاد هست که کار رو توسعه میده. من با جناب مهندس فرحزادیان در این باره صحبت میکنم و خودشون هم در اسرع وقت پاسخگوی شما خواهند بود. بهتربود ابتدا با ایشون از طریق راه های ارتباطی داخل سایت ( شماره تماس - تیکت - .... ) مشکلتون رو مطرح میکردید. موفق باشید.
  8. mahdi m

    مشکل در آپلود عکس

    درود جوملاتون روی لوکاله یا روی هاست؟ در هر حال روی یک جوملای دیگه تست بکنید ببینید بازم همین مشکل برقراره؟ جوملای خودتون هم بروزسانی کنید بازم تست بکنید.
  9. mahdi m

    سطوح دسترسی

    درود دوست عزیز این نمونه از سوالات توضیح دادنشون یکم وقت گیره بهتره آموزش های جوملا رو که توی سایت هم به صورت ویدیویی و هم به صورت کتاب الکترونیکی موجوده رو ببینید کلیه قسمت های جوملا رو متوجه میشید.
  10. mahdi m

    جایگاه هدر در قالبهای yootheme نسخه warp

    درود برای راهنمایی بهتر لطفا دموی سایتتون رو قرار بدید به نظرم دلیلش دستوری هست که توی فایل css براش تایین شده. شما دمو بزارید تا بهتر بررسی بشه.
  11. mahdi m

    افزودن فونت به قالب

    درود مشکل شما دلیلش این نمونه کدی هست که اعمال کردید لطفا از کدهای زیر استفاده کنید لازم به ذکره که آدرس رو مطابق با آدرس فایل فونتتون تنظیم کنید. @font-face { font-family: 'AdobeArabic-Regular'; src: url('../fonts/AdobeArabic-Regular.eot'); src: url('../fonts/AdobeArabic-Regular.eot?#iefix') format('embedded-opentype'), url('../fonts/AdobeArabic-Regular.woff') format('woff'), url('../fonts/AdobeArabic-Regular.ttf') format('truetype'); font-weight: normal; font-style: normal; } input, button, select, textarea, #menusys_mega .megacol ul li a .menu-title ,body , #menusys_mega .news-events, #menusys_mega .menu-desc,h1,h2,h3,h4,h5,h6, #menusys_mega .megacol ul li a .menu-title {font-family: 'AdobeArabic-Regular' !important;}
  12. mahdi m

    افزودن پارامتر به قسمت نظرات جومینا

    درود دوست عزیز برای این کار باید ابتدا به php و بعدش به دایرکتوری جوملا مسلط باشید تا بتونید در هسته جوملا و یا افزونه تغییرات ایجاد کنید. آموزش php در سایت جومینا موجوده. میتونید اون رو تهیه بکنید.
  13. mahdi m

    افزونه مدیریت آرایشگاه زنانه

    درود برای این کار دو راه دارید یکی این که سفارش بدید که چنین کامپوننتی براتون بنویسند چون همچین کامپوننتی نیست. راه دوم اینه که از چند افزونه استفاده کنید: برای مدیریت و نوبت دهی مشتریان از سیستم رزرواسیون برای مدیریت هزینه ها از یک افزونه حسابداری میتونید استفاده کنید ولی چون میخواهید کالا به فروش برسونید از یک فروشگاه ساز استفاده کنید که امکانات زیادی هم داره.
  14. mahdi m

    ارور در ماژول K2 Content

    سلام لطفا متن ارور رو قرار بدید یا یک عکس از اون صفحه بگیرید و بزارید تا بهتر بتونیم کمکتون کنیم.
  15. mahdi m

    قالب های single page

    ببینید فرقی نداره که قالبتون تک صفحه ای باشه یا معمولی همه وب سایت های آماده دارای یک جوملا با افزونه های مورد نیاز و یک قالب می باشد که به صورت آسان نصب میتونید روی هاست نصب کنید. دقیقا مثل نصب جوملای عادی.
×
×
  • افزودن...