رفتن به مطلب

moon

عضو تالار جوملا
  • تعداد ارسال ها

    93
  • تاریخ عضویت در سایت

  • آخرین بازدید

  • روز های برد

    1

آخرین بار برد moon در دی 30 2017

moon یکی از رکورد داران بیشترین تعداد پسند مطالب است !

درباره moon

  • درجه
    Advanced Member

آخرین بازدید کنندگان پروفایل

2,565 بازدید کننده پروفایل
  1. moon

    عضویت در سایت

    درود بر شما. اول سوال را میپرسم و بعد شرایط سایت را مطرح میکنم. سوال اصلی : کدام عضویت در سایت بهتر است(عضویت توسط جوملا یا عضویت کی 2 یا عضویت RSMEMBERSHIP یا عضویت توسط acymailing )؟؟؟ شرایط سایت: با توجه به اینکه سایت من فروشگاه کی 2 هم دارد ار اس ممبر شیپ هم باید توی سایت بزارم که کاربران پنل داشته باشند و بتوانند فایلهای اتوکدی که خریده اند را دریافت کنند و با توجه به خریدهایشان برایشان تخفیف یا امتیاز قائل شویم. acymailing هم باید توی سایت بزارم برای ارسال خبر محصولات جدید به اعضا. راستش من تازه کارم و اصلا نمیدانم سوالم درسته یا نه. ولی بدجوری ذهنمو درگیر کرده و نمیدانم باید چکار کنم.
  2. moon

    اکیبا بکاپ

    دوستان سلام . نیاز به پاسخ فوری دارم⭕️⭕️ باید SCRIPT_FILENAME را در تب اطلاعات php تغییر بدهم . چون برای اکیبا بکاپ بهم هشدار داده که "Akeeba Backup is ready to backup your site, but there are potential issues" . ولی نمیدانم چجوری میشه در لوکال تغییرش داد.
  3. moon

    تاثیرk2 بر سئو

    با سلام.آیا مواردی که در آموزش سئو جومینا ذکر شده، برای مواقعی که از k2 برای درج مطالب سایت استفاده میکنیم، قابل استفاده هست؟ موارد سئو برای k2 چه فرق هایی دارد؟ آیا کی 2 باعث افت سئو می شود؟
  4. moon

    مشکل با ویرچومارت

    با سلام.. شما باید موقعیت جایی که میخواهید محصولات را نمایش دهیدرا داشته باشید سپس به مدیریت مازولها بروید و مازول مورد نظر را پیدا کنید و به اون ماژول بگویید که محصولات را از ویرچومارت فراخوانی کند. خیلی ساده است نگران نباشید
  5. moon

    جابجایی فایل configuration

    قبل از نصب این افزونه ایا باید افزونه دیگری هم نصب شده باشد؟ این افزونه را غیر از سایت رسمی جوملا.از کجا می توان تهیه کرد در جومینا مارکت و سایتهای دیگر ارائه نشده است.
  6. moon

    جابجایی فایل configuration

    آیا برای نسخه های 3 هم میشه استفاده نمود؟ چه تنظیماتی را نباید انجام داد؟اگر نکاتی هست میشه ذکر بفرمایید بنظر شما مسیر ادمین را تغییر بدهم؟ کدام بهترند و بی دردسر تر( adminexile و jsecure)
  7. moon

    جابجایی فایل configuration

    jsecure را در فروم های خارجی دنبال کردم با مشکلات زیادی برخوردند adminexile را هم جاهایی پیشنهاد شده بود ولی نمیدانم باید چکار کنم .خیلی سرگردان شدم
  8. moon

    جابجایی فایل configuration

    پس برای امنیت سایت چکارهایی باید کرد؟ آیا تغییر مسیر ادمین را پیشنهاد میکنید؟ مدت زیادی است فکرم مشغول شده که همه کارهایی که در ویدئو آموزشی سایت جومینا بود را انجام بدهم؟ولی نمیدانستم عواقبشان چیست و خواستم با اگاهی کامل دست به کار شوم
  9. moon

    جابجایی فایل configuration

    با سلام.آیا جابجایی فایل کانفیگ را برای جوملای 3 پیشنهاد می شود؟آیا ممکن است مشکلاتی با انجام اینکار پیش بیاید؟اگر نکات کلیدی دارد لطفا ذکر کنید من دسترسی فایل کانفیگ را روی 400 گذاشتم ولی در مدیریت جوملا در قسمت "اطلاعات سیستم- مجوزهای پوشه "علامتش قرمز رنگ شده ، ایا اشکال دارد؟
  10. moon

    خطای 442

    من قبلا یکبار دکمه clean cash,js را که در قسمت منو هاست کلیک کردم(وقتی به قسمت پاکسازی موقت کش می روم به این گزینه clean cash,js اشاره میکند که آنرا کلیک کنید.).سایت از کار افتاد و فروشگاهش مختل شد.برای همین میپرسم که ایا پاکسازی کش هم باعث ایجاد مشکل میشود؟
  11. moon

    خطای 442

    با سلام. برای قسمت پاکسازی کش .اینها را لیست کرده.بنظر شما چیزهایی که مربوط به ویرچومارت هست را اگر پاک کنم سایت به مشکل بر نمیخوره؟به شکل زیر توجه بفرمایید:
  12. moon

    حذف کد <div class="row hidden-qv">

    من فقط کنجکاو شدم که این کد ها چی هستن و ایا مربوط به کاریه که من کردم آخه توش کلمه hidden اومده بود و فقط ترسیدم. .تمام زیر کدهایش را هم در عکس زیر باز کردم: اگر چیز مهمی نیست که دیگه بهش فکر نمیکنم. و اینکه دغدغه اصلی من اینه که آیا راهی برای برگشت از دور زدن گوگل هست یا خیر؟یعنی آیا با پاک کردن متن مخفی که گذاشته بودم (به قول خودمون توبه کردن) دیگه نباید نگران جریمه کردن گوگل باشم.اخه سایت الان توی صفحه اول نتایج گوگل نمایش داده میشه و نمیخام جریمه بشم
  13. moon

    حذف کد <div class="row hidden-qv">

    دمویی از این کد فرستادم که مکانش در سایت هم مشخص کرده .و من نمیدانم این کد چیست
  14. moon

    حذف کد <div class="row hidden-qv">

    من توضیحات سایت را برای اینکه یک ترفند سئو را اعمال کنم را در دو قسمت از سایت و در آخر صفحه آن دو قسمت مخفی کردم . ولی الان متوجه شدم که بدترین ترفند کلاه سیاه برای موتورهای جستجو همین کاریه که من کردم و الان پشیمونم .ولی الان آنها را پاک کردم و می خواهم هیچ اثری از آن کار باقی نماند و گوگل مرا جریمه نکند دوستان لطفا راهنمایی کنید که آیا اون کد مربوط به همین اشتباه ی است که من کردم و آیا لازمه کاری انجام بدهم که اثر اون اشتباه از بین بره؟؟؟؟؟؟ .راستش من نمیدونم اون کد (( <div class="row hidden-qv"> ) ) چیه و آیا مربوط به این اشتباه من هست ؟؟؟؟
  15. moon

    حذف کد <div class="row hidden-qv">

    با سلام. دوستان من توضیحات سایت را مخفی کردم برای کار سئو.ولی الان پشیمانم و میخواهم اثرش را از بین ببرم. من اون متن مخفی را پاک کردم ولی همچنان این کد در سورسش هست.میشه راهنمایی کنید چطور میتونم اون کد را بردارم؟
×
×
  • افزودن...