رفتن به مطلب

hercol2013

عضو تالار جوملا
  • تعداد ارسال ها

    11
  • تاریخ عضویت در سایت

  • آخرین بازدید

درباره hercol2013

  • درجه
    Member

آخرین بازدید کنندگان پروفایل

430 بازدید کننده پروفایل
  1. دوست عزیز نمی شه وارد منو که می شی و قسمت اختصاص ماژول ها . وارد ماژول مورد نظر که می شوم جالب اینجاست که اصلا جایی برای انتخاب اینکه در کدام منو نمایش داده شود موجود نیست : ببنید این تنظیمات ماژول که اصلا جایی برای اختصاص منو یا فلان صفحه نمایش داده بشه نداره.
  2. hercol2013

    اعمال نشدن منوی پیش فرض برای صفحه اول

    نمی دونم چطوری می گویی باید هر منو را برای هر زبان وصل کنم. ولی تا اونجایی که می دونم الان اگر توی عکس ببنی منوی مورد نظر زبانش همه انتخاب شده. من از یک راه دیگه مشکل را حل کردم. یعنی قبلا از منو یک کپی گرفته بودم و در منوی main menu تنها جایی که می تونستم منویی را برای صفحه اول ویژه کنم، گذاشتم که اون موقع دردسر انتصاب ماژول ها به این منو را داشتم که بعضی ها نمی شد. اما یک راه دیگه رفتم در همان منوی انگلیسی ، منویی را که می خواستم واردش شدم و تنها در قسمت موقعیت منو اش ، main menu را انتخاب کردم. بعد مشکل حل شد. ولی می خواهم چون بعدا دچار این مشکل نشوم. بدونم چطور نمی شه از منویی به غیر main menu برای صفحه ویژه استفاده کرد
  3. hercol2013

    اعمال نشدن منوی پیش فرض برای صفحه اول

    نمی دونم چطوری می گویی باید هر منو را برای هر زبان وصل کنم. ولی تا اونجایی که می دونم الان اگر توی عکس ببنی منوی مورد نظر زبانش همه انتخاب شده.
  4. hercol2013

    اعمال نشدن منوی پیش فرض برای صفحه اول

    سلام منظورتان از : قالب را به زبان پیش فرض متصل کردی چی هست . به هر حال من این تنظیمات را انجام دادم :
  5. سلام. من یک منو را از یک جای دیگه کپی کردم به منوی دیگه ای. اما ماژول هایی که در آن منوی اصلی فعال بودن در این نیست و من دستی فعال می کنم. وقتی وارد مازول های اختصاص یافته منو کپی شده می روم تا به صورت دستی ماژول را اختصاص بدم. یکسری از ماژول ها گزینه ای به نام تخصیص منو ندارند. و من نمی توانم مازول را برای منوی کپی شده جدیدم اختصاص بدم. این در صورتی هست که در منوی اورجینال هم با اینکه گزینه ای با نام تخصیص منو وجود نداره ، اما ماژول در آن منو نشان داده می شود. در عکس اول شما می بیند که ماژول شبکه های اجتماعی در منوی اورجینال فعاله ولی در منوی کپی نیست. یعنی من دقیقا مثل منوی اورجینال تنظمش کردم ولی لا موجود : اما در عکس دوم که منوی کپی شده است با اینکه تنظیم کرده ام ولی فعال نیست : می بیند که با اینکه من تنظیم کرده ام باز منوی کپی روی خیر هست :
  6. hercol2013

    اعمال نشدن منوی پیش فرض برای صفحه اول

    سلام. می خواهم که منوی دیگری را یه صورت پیش فرض برای صفحه اول قرار بدهم. الان منوی پیش فرض در منوی main menu هست با نام صفحه اول. و من می خواهم از منوی انگلیسی منوی مجموعه کی 2 ، پیش فرض صفحه اولم باشه. اما نمی شه چنین اروری می دهد : خطا هر منو باید تنها دارای یک صفحه اول باشد ....................................................................................... در صورتی که من اصلا الان هیچ منوی پیش فرضی ندارم. اما جالبتر اینکه وقتی می خواهم که در همین منوی انگلیسی ، منوی صفحه اول را پیش فرض کنم می گه : آیتم منو پیش فرض شد. در صورتی که اصلا پیش فرض نمی شه و جالب الان هیچ منوی پیش فرض نیست : و حالا صفحه اول با ارور مواجه می شه : هچی دیگه دیدم نمی شه و ظاهرا تنها راهم اینه که اگر قرار منویی را پیش فرض صفحه اول بزارم باید از main menu باشه. که با اونم یک مشکلاتی دارم. ولی فعلا این مشکل حل بشه دیگه نیازی ندارم که حتما منوی پیش فرضم از این منو باشه.
  7. hercol2013

    مشکل فارسی کردن بسته نصب جوملا انگلیسی

    دوست عزیز rtl هست خود قالب. مشکل موقعی هست که من زبان فارسی را از سایت جوملا جهانی نصب می کنم روی جوملا. اون موقع دو تا از ماژول های نمایش محصول و اسلایدر به مشکل بر می خورند.
  8. hercol2013

    مشکل فارسی کردن بسته نصب جوملا انگلیسی

    کسی نیست. قبلا پشتیبانی جومینا خیلی خوب بود. ولی الان باید خیلی صبر کنی یکی جوابتو بده ...
  9. hercol2013

    مشکل فارسی کردن بسته نصب جوملا انگلیسی

    اگر منظورتان این بسته هست : http://www.joomina.ir/joomla-farsi-extensions/joomla-farsi-knowledege/joomla-important-news/%D8%AC%D9%88%D9%85%D9%84%D8%A7-25-%D9%81%D8%A7%D8%B1%D8%B3%DB%8C-%D8%AC%D9%88%D9%85%D9%84%D8%A7-%D8%AC%D9%88%D9%85%DB%8C%D9%86%D8%A7.html از نصب الحاقات اقدام کردم این ارور را داد: There was an error uploading this file to the server.
  10. hercol2013

    مشکل فارسی کردن بسته نصب جوملا انگلیسی

    ممنون می شه لینک بدهید.
  11. hercol2013

    مشکل فارسی کردن بسته نصب جوملا انگلیسی

    سلام. من یک قالب تجاری تهیه کردم و می خوام که فارسی اش کنم. اول بسته فارسی سازی جوملای فارسی را دانلود کردم و از راه نصب افزونه ها نصب کردم. مدیریت فارسی شد ولی سایتو بهم می ریزه. و رفتم سراع بسته فارسی جومینا در این آدرس : http://www.joomina.ir/joomla-farsi-extensions/joomla-farsi-knowledege/joomla-important-news/%D8%AC%D9%88%D9%85%D9%84%D8%A7-25-%D9%81%D8%A7%D8%B1%D8%B3%DB%8C-%D8%AC%D9%88%D9%85%D9%84%D8%A7-%D8%AC%D9%88%D9%85%DB%8C%D9%86%D8%A7.html ظاهرا برای فارسی شدن مدیریت سایت و سایت باید فایل هایش را کپی کنی به جای فایل های جوملای انگلیسیت. من توی لوکال تست کردم شد ولی چطور باید این پرونده ها را در هاست به جای پرونده های انگلیس جوملا کنم ... چطور باید ریپلیس کنم .. ممنون ...
×
×
  • افزودن...