رفتن به مطلب

mohsen-73

عضو تالار جوملا
  • تعداد ارسال ها

    59
  • تاریخ عضویت در سایت

  • آخرین بازدید

1 دنبال کننده

درباره mohsen-73

  • درجه
    Advanced Member

آخرین بازدید کنندگان پروفایل

924 بازدید کننده پروفایل
  1. سلام خسته نباشید من یکی از بک آپ های خودم رو که با اکیبا بک اپ گرفته بودم روی یه هاست دیگه با دامنه متفاوت انتقال دادم اما هرچی ادرس دامنه جدید رو میزنم ریدایرکت میشه روی دامنه قبلی و بالا هم نمیاد ، تنظیمات configuration.php عوض کردم $live_site رو تغییر دادم دیتابس رو هم دانلود کردم تمام ادرس هاشو عوض کردم و دوباره اپلود کردم اما درست نمیشه نمیدونم برای چی اینطوریه ،ادمینستوریش بالا میاد با ادرس دامنه جدید ولی تو ادمینستوری هم وقتی اون بالا روی سایتم کلیلک میکنم ادرس دامنه قبلی رو باز میکنه
  2. سلام خسته نباشید تو همین ماه بود که گفتن حفره امنیتی تو جوملا هست و باید اپدیتش کنید من چند جا خوندم که از داخل سایت قسمت بروز رسانی انجام بدید این کار رو و انجام دادم و به3.4.7 اپدیت شد اما بعدش دیگه تو منوهای کامپوننت و ماژول و افزونه ها اینا میرم این ارور رو میده ، Parse error: syntax error, unexpected ':' in /home/armaanro/public_html/layouts/joomla/sidebars/submenu.php on line 81 چکار کنم باید؟
  3. mohsen-73

    تنظیمات ارسال ایمیل ثبت انم جوملا

    جوملا فراسی دات کام استفاده می کنم نسخه 3.3.6
  4. mohsen-73

    تنظیمات ارسال ایمیل ثبت انم جوملا

    سلام خسته نباشید من در سایتم هنگامی که کاربری ثبت نام میکنه براش ایمیل ارسال نمیشه و در داخل مدیریت جوملا برای من پیغام خطا به این مضمون میاد یک خطا در هنگام ارسال ایمیل ثبت نام اتفاق افتاده است. خطا به این صورت است: متن ایمیل خالی است کاربری که قصد ثبت نام داشت: demo نمیدونم باید چکار کنم تنظیمات ایمیل SMTP سایت هم درسته و درموارد دیگه کار میکنه در ضمن چجوری میشه متن ارسالی به مدیر سایت و کاربرا رو تغییر داد؟
  5. mohsen-73

    فروش فایل جوملا 3 - هدیه نوروزی

    ببخشید شرمنده،خیلی ممنون
  6. mohsen-73

    فروش فایل جوملا 3 - هدیه نوروزی

    ماژول پرداخت جامع ملت قرار نیست ارائه بشه ؟
  7. mohsen-73

    مشكل در ارسال نشدن ايميل از سایت جوملا

    سلام خسته نباشید ببخشید من با ار اس فرم فرمی ساختم که بعد از ثبت نام فرد به ایمیل او و ایمیل مدیر یه متنی رو ارسال میکنه ، تا امروز درست کار میکرد اما یدفعه امروز چند نفر که ثبت نام کردن وقتی ایمیلم رو چک کردم ایمیلهای مدیریت اومده اما برای افرادی که ثبت نام کرده بودن ایمیل ارسال نشده یعنی یه ایمیل برام اومده با عنوان Mail delivery failed: returning message to sender‏ که ایمیل ارسالی شما ارسال نشده دوباره ارسال نمایید درصورتی که ایمی کاربرها هم درسته و مشکلی نداره باید چکار کنم ؟
  8. فایل .htaccess رو دستکاری نکردین ؟
  9. mohsen-73

    ارور 45 و 415 بانک ملت

    سلام من از این افزونه استفاده میکردم اما یدفعه بدون هیچ دلیلی هنگام انتقال به بانک این ارور رو میده و وثل نمیشه به بانک
  10. mohsen-73

    ارور 45 و 415 بانک ملت

    یمشکل دیگه هم اینکه وقتی تراکن انجام میشه ستل خودکار نشه orderID جایی ذخیره نمیشه که بشه به صورت دستی ستل کرد من سایتم رو سرور ایرانی نصب نیست یعنی از یه شرکت ایرانی گرفتم اما سرورم خارجیه اما از نسخه خارجی استفاده نمیکنم ممکنه برای این باشه مشکلش ؟
  11. mohsen-73

    ارور 45 و 415 بانک ملت

    من حدود یک ماه پیش از همین لینک دانلود کردم http://www.joomina.ir/joomla-farsi-extensions/joomla-extension-bank-commerce/bank-mellat.html
  12. mohsen-73

    ارور 45 و 415 بانک ملت

    سلام دوستان خسته نباشید من از افزونه پرداخت جامع ملت جومینا استفاده می کنم امروز از به پرداخت تماس گرفتن و گفتن که پرداخت هاتون ارور 45 و 415 داره که مربوط به ستل هستش گفتن توابع ستل رو داخل افزونتون بر ندارید باید باشه، میخواستم بدونم چکارباید بکنم ایا این افزونه ستل داره ؟
  13. mohsen-73

    کامپونت همایش

    سلام از دوستان کسی کامپونت برگزاری همایش رایگان سراغ نداره ؟ انگلیسی هم باشه مشکلی نیست
  14. mohsen-73

    title صفحه نخستم تغییر نمیکنه !

    این مشکل برای من هم پیش اومده بود و به هیچ راهی حل نشد خیلی هم جستجو کردم و تو انجمنا پرسیدم اما همیچکسی نمیدونست باید چکار کنم ، متاسفانه یه مشکلیه که هنوز بعد از 6 ماه برای من حل نشده
×
×
  • افزودن...