رفتن به مطلب

morteza_karimi

عضو تالار جوملا
  • تعداد ارسال ها

    8
  • تاریخ عضویت در سایت

  • آخرین بازدید

درباره morteza_karimi

  • درجه
    عضو تالار جومینا

آخرین بازدید کنندگان پروفایل

742 بازدید کننده پروفایل
  1. morteza_karimi

    مشکل در نصب ماژول و پلاگین

    با سلام. من هر ماژول یا پلاگینی در جوملا خود نصب می کنم قسمت مربوط به تنظیمات اون ماژول یا پلاگین نشان داده نمی شود و من نمی تونم پلاگین یا ماژول خودم رو تنظیم کنم. به نظرتون مشکل از کجاست؟ مرسی از راهنماییتون
  2. morteza_karimi

    گروه بندی اعضای سایت در جوملا

    با سلام. من یه سایت با جولا 1.5 دارم که می خواهم در این سایت برای اعضای خود گروه های مختلف تشکیل بدهم تا بتوانم در هر گروه یکسری مطالب قرار دهم و هر گروه نیز به مطالب خودش دسترسی داشته باشه؟ چگونه می توانم در جوملا 2.5 این کارو انجام بدهم؟ با تشکر فراوان. نکته: این تاپیک در بخش جوملا 1.5 نیز مطرح شده است. آدرس تاپیک قبلیتون : http://forum.joomina.ir/topic/29571-%DA%AF%D8%B1%D9%88%D9%87-%D8%A8%D9%86%D8%AF%DB%8C-%D8%A7%D8%B9%D8%B6%D8%A7%DB%8C-%D8%B3%D8%A7%DB%8C%D8%AA-%D8%AF%D8%B1-%D8%AC%D9%88%D9%85%D9%84%D8%A7/
  3. morteza_karimi

    گروه بندی اعضای سایت در جوملا

    با سلام. من یه سایت با جولا 1.5 دارم که می خواهم در این سایت برای اعضای خود گروه های مختلف تشکیل بدهم تا بتوانم در هر گروه یکسری مطالب قرار دهم و هر گروه نیز به مطالب خودش دسترسی داشته باشه؟ این عمل در جولا 1.5امکان پذیر هست یا نه؟ اگر در 1.5 امکان پذیر نسیت چگونه می توانم در جوملا 2.5 این کارو انجام بدهم؟ با تشکر فراوان. نکته: این تاپیک در بخش جوملا 2.5 نیز مطرح شده است.
  4. با سلام. پیام هایی که در فرم تماس با ما پیش فرض جوملا ثبت می شوند به چه آدرس ایمیلی ارسال می شوند یا در کجا ذخیره می شوند؟ برای اینکه به ادرس ایمیل خاصی ارسال گردند باید چه تنظیماتی را انجام داد؟ با تشکر.
  5. morteza_karimi

    فرم ثبت نام پیش فرض در جوملا

    با سلام. کسی از دوستان می تونه بگه چطور می تونیم از فرم ثبت نام پیش فرض در جوملا 1.5 استفاده کنیم؟ یا کجا باید فعال بشه؟ یا چطور می تونیم rsform رو به ثبت نام در جوملا وصل کنیم. با تشکر.
  6. morteza_karimi

    ایجاد فرم ثبت نام کاربر در جوملا 1.5

    با تشکر از شما دوست عزیز نام ماژول مربوط به فرم ثبت نام پیش فرض رو هم می تونید بگید یا نه؟ با تشکر
  7. morteza_karimi

    ایجاد فرم ثبت نام کاربر در جوملا 1.5

    با سلام. از دوستان کسی می توانه ماژول یا کامپوننتی معرفی کنه که قابلیت عضو گیری در سایت رو اضافه کنه. من از ماژول joom_register استفاده کردم ولی بعد از کلیک روی ثبت نام به صفحه component/user می ره که همراه با خطا است. کسی می توانه به من بگه این خطا برای چیه یا باید چیزی رو فعال کنم؟؟؟؟ در ضمن در جوملا فرم ثبت نام پیش فرض داریم یا نه؟؟ اگه داریم چطور باید فعالش کرد؟؟؟؟ (ببخشید از این همه سوال چون ما تو جوملا تازه کاریم.) با تشکر.
  8. morteza_karimi

    سیستم ثبت اطلاعات در رستوران

    با سلام. من احتیاج به ماژول یا کامپوننتی دارم که به صورت زیر عمل کند: اطلاعات مشتری از قبیل شماره اشتراک، نام و نام خانوادگی و ... در سیستم ثبت شود و هر بار که مشتری غذایی را سفارش می دهد اطلاعات غذای سفارش داده شده نیز ثبت گردد. حال هرگاه مدیر رستوران یا سفارش گیرنده شماره اشتراک مشتری را وارد نمود اطلاعات مشتری به همراه اطلاعات غذاهای سفارش داده شده توسط آن ظاهر گردد تا مدیر بتواند میزان مراجعه هر مشتری و اینکه آیا مشتری یک مشتری دائم است یا نه را مشاهده کند. با تشکر.
×
×
  • افزودن...