رفتن به مطلب

alib313

عضو تالار جوملا
  • تعداد ارسال ها

    10
  • تاریخ عضویت در سایت

  • آخرین بازدید

3 دنبال کننده

درباره alib313

  • درجه
    Member

اطلاعات پروفایل

  • جنسیت
    Male

آخرین بازدید کنندگان پروفایل

990 بازدید کننده پروفایل
  1. با عرض سلام برای یک شرکت مشاوره و طراحی (در زمینه عمران) نیاز به یک قالب دارم. از دوستان صاحب نظر خ.اهشمندم در اینمورد قالب معرفی بفرمایید.ممنون.
  2. با سلام من به معرفی و پیشنهاد دوستان و اساتید برای تهیه و خرید قالب مهندسی و مشاوره شهرسازی و ساختمانی نیاز دارم و و اما برای خرید قالب تجربه ای ندارم و الان به یک قالب زیبا و خوب برای یک شرکت مشاوره و عمرانی و طراحی هستم. لطفا راهنمایی بفرمایید. متشکرم.
  3. با سلام و تشکر آدرس سایت : www.agahi.ahdaaf.ir که در قسمت ثبت آگهی و برای درج آن این مطلب نشان داده می شود. با تشکر.
  4. با عرض سلام چگونه قسمت (این محتوا مخصوص افراد 18 سال و بالاتر است ) را در سایت جوملایی حذف کنم؟نمیدانم ماژول است یا کامپتونت و یا..؟ با تشکر.
  5. alib313

    کمک برای ریسپانسیو کردن یک قالب

    سلام آقای قاسمی. به ادرس :http://www.joominamarket.com/component/hikashop/%D9%85%D8%AD%D8%B5%D9%88%D9%84/cid-182.html وب سایت آماده آگهی - ایجاد سایت آگهی . که میخواهم قالب مورد نظر را از جومینا مارکت خریداری کنم.با تشکر اگر لطف کنید به هرصورتی که میتوانید کمکم کنید. لطفا" بفرمایید تا هرچه زودتر قالب مورد نظر را بخرم. و من در خدمت شما هستم.
  6. alib313

    کمک برای ریسپانسیو کردن یک قالب

    با عرض سلام من برای تبدیل یک قالب به قالب ریسپانسیو احتیاج به کمک دارم. هریک از دوستان طراح و.. که میتوانند قالب مورد نظر من را تبدیل به قالب ریسپانسیو کنند , هرچند اجر معنوی دارد و غیر قابل جبران اما در حد توانم جبران زحمت میکنم. منتظر پاسخ شما سروران هستم. بسیار متشکر.
  7. alib313

    راهنمایی درباره ادرس

    با عرض سلام ادرسی که به این صورت باشد : www.test.ir/ads . آدرس سایتی است که بر روی ساب دامین نصب شده است؟ و یا آدرس اصلی سایت و یا آدرس سایتی است که بر روی پارک دامین و... نصب شده است؟ از دوستان خواهشمند هستم به من بعنوان تازه کار و ناوارد راهنمایی بفرمایید؟ و یا لینک اموزش کامل را لطف بفرمایند و بنویسند بسیار سپاسگذار هستم. دوستان لطف بفرمایید من را راهنمایی بفرمایید. منتظر پاسخ شما. متشکرم.
  8. alib313

    پرسش درباره ادرس

    با عرض سلام ادرسی که به این صورت باشد : www.test.ir/ads بعنوان مثال و نمونه ساب دامین است؟ و یا ...؟ و چگونه میتوان مانند ادرس نمونه را درست کرد؟ از دوستان خواهشمند هستم به من بعنوان تازه کار و ناوارد راهنمایی بفرمایید؟ و یا لینک اموزش کامل را لطف بفرمایند و بنویسند بسیار سپاسگذار هستم. دوستان لطف بفرمایید من را راهنمایی بفرمایید. منتظر پاسخ شما. متشکرم.
  9. alib313

    تبدیل قالب سایت به قالب ریسپانسیو

    سلام ایا می شود قالب جوملایی که ریسپانسیو نیست را می توانم تبدیل به قالب ریسپانسیو کنم؟ اگر میتوان قالب مورد نظر را تبدیل به قالب ریسپانسیو کرد , لطفا" دوستانی که اطلاع دارند راهکار آن را بفرمایند. متشکرم.
  10. alib313

    قالب اگهی

    سلام دوستان به قالب اگهی فقط مخصوص اگهی با هر ورژن جوملا نیاز دارم.لطفا راهنمایی بفرمایید.
×
×
  • افزودن...