رفتن به مطلب

alisadat

عضو تالار جوملا
  • تعداد ارسال ها

    12
  • تاریخ عضویت در سایت

  • آخرین بازدید

2 دنبال کننده

درباره alisadat

  • درجه
    Member

آخرین بازدید کنندگان پروفایل

740 بازدید کننده پروفایل
  1. alisadat

    کمک فوری ( مشکل در لود سایت )

    سلام. طی چندین ماه اخیر هیچ تغییری انجام نشده است و من به طور اتفاقی متوجه عدم کارکرد سایت شدم. خوب حداقل یه راهنمایی بکنید.
  2. alisadat

    کمک فوری ( مشکل در لود سایت )

    سلام. من به 2 تا از دوستان دسترسی دادم. اما جوابی ندادن. لطف کنید از دوستانی که میتوونن در زمینه رفع این مشکل به من کمک کنن پیام بدن تا دسترسی بدم بهشوم. خواهش میکنم بهم کمک کنید.
  3. alisadat

    کمک فوری ( مشکل در لود سایت )

    ضمنا پیغام زیر هنگام لود سایت نمایش داده می شودک Not FoundThe requested URL /fa/ was not found on this server. Additionally, a 404 Not Found error was encountered while trying to use an ErrorDocument to handle the request. خواهش میکنم من را راهنمایی کنید.
  4. alisadat

    کمک فوری ( مشکل در لود سایت )

    با سلام. سایت من با آدرس parsagro.com طی یکی دو روز گذشته از دسترس خارج شده در حالی که قسمت سرپرستی در دسترس هست. هر کدوم از دوستان که لطف کنن و در رفع خطای پیش اومده به من کمک کنن ازشون ممنون میشم. اعلام کنید تا دسترسی بدم.
  5. alisadat

    مشکل در نمایش منو

    با سلام و تشکر از شما. بابت خواستن یوزر و پسورد در صفحه کانتکت هم نمودونم چه مشکلی پیش میاد که یوزر و پسورد میخواد. خواهشا راهنماییم کنید. ضنا من از روی چند کامپیوتر تست کردم هنگام نمایش مطالب کی2 که کانتکت هم جزء همون هست، منوی resume کار نمیکنه.
  6. alisadat

    مشکل در نمایش منو

    با سلام. خواهشمندم در رفع مشکل منوی این سایت من را راهنمایی فرمایید. آدرس سایت: esmailzadeh.ir وقتی در صفحه Home یا صفحات دیگر هستید منوی دوم ( Resume ) که دارای زیر منو هست کار میکند. اما وقتی در صفحه contacts و همچنین صفحات مطالب K2 باشیم این منو کار نمی کند. می تونید علت را بگین و منو راهنمایی کنید؟
  7. alisadat

    آموزش آر اس سئو

    با سلام خدمت دوستان عزیز. خواهشمندم در صورت امکان آموزش مختصر و کاملی از افزونه RSSeo را برای استفاده کاربران قرار داده یا منبعی در این خصوص معرفی کنید. من از این افزونه استفاده میکنم که در چند مورد بلاتکلیفم و نمودونم چه اقدامی باید انجام دهم: ۱- در بخش صفحات، هر روزه صفحات منتشر نشده ای به صورت خودکار خزنده اضافه می شود. آیا این صفحات را باید پاک کنم؟ ۲- با صفحات خطا و آدرس های خطا چه کار کنم؟ ۳- عملکرد سئو چطوری توسط این افزونه ارزیابی می شود؟
  8. alisadat

    آموزش سئو

    با سلام. من به یک آموزش جامع و کامل سئو جوملا و همچنین راهنمای استفاده از افزونه rsseo نیاز دارم. کسی میتونه منبعی در اختیار من بذاره؟ مخصوصا اگه ویدئوهای کلاس های آموزشی جومینا در این رابطه باشه. *************************************** لطفا راهنمایی فرمایید.
  9. alisadat

    خطای Not Acceptable

    خطای نمایش داده شده عیناعبارت زیر هست: Not Acceptable An appropriate representation of the requested resource /administrator/index.php could not be found on this server. Additionally, a 404 Not Found error was encountered while trying to use an ErrorDocument to handle the request.
  10. alisadat

    خطای Not Acceptable

    با سلام. جدیدا در سایت جوملایی خود با پیام خطای Not Acceptable مواجه میشم و سایتم از دسترس خارج میشه. ( هم بخش مدیریت و هم خود سایت از دسترس خارج میشن) لطفا جهت رفع اون منو راهنمایی کنید. از وقتی که افزونه xmap را نصب کردم ا این خطا مواجه شدم. هاست مورد استفاده من هاست جومینا هست که آقای فرحزادیان مشکل را مربوط به جوملای من دونستن و گفتن که هاست مشکلی نداره. لطفا دلیل این مشکل و راه حل اون را دقیق برام توضیح بدین. ممنون.
  11. alisadat

    خطا در لود ماژول ها

    با سلام خدمت دوستان عزیز. لطفا یه نگاهی به سایت parsagro.com بندازید. در برخی موارد هنگام لود صفحات، محل قرارگیری ماژول ها به هم می خوره یا به درستی نمایش داده نمیشه. راه حل لود کامل و صحیح ماژول ها و صفحات چیست؟ یه ماژول هم به نام نظرسنجی قرار داره که دربرخی موارد هنگام رای پیغام invalid token نمایش داده میشه یا پیام در حال پردازش اطلاعات نمایش داده و نتیجه لود نمیشه. این نظرسنجی از کامپوننت mijopoll که جومینا منتشر کرده ساخته شده و نمایش آجاکسی اون فعال هست. لطفا من را راهنمایی کنید.
  12. alisadat

    مشکل در تنظیمات و استفاده از جی کامنت

    با سلام. من نسخه جدید کامپوننت جی کامنت را از سایت جومینا دانلود و نصب کرده ام. اما تنظیمات آن روی سایت من به درستی کار نمی کنه. مثلا rss غیر فعال نمیشه یا شکلک ها نمایش داده نمیشن. علت چی میتونه باشه و چطوری قابل رفع هست. سایت من www.parsagro.com هست و قالب مورد استفاده ریوستا همراه با افزونه های ویجت کیت. ضمنا من این کامپوننت را چندین بار حذف کردم و دوباره نصبش کردم. اما اطلاعات یا کامنت های ثبت شده در اون با "خروج از حالت نصب" پاک نمیشه و وقتی مجدد نصب می کنی بازم نشون داده میشه. این مشکل از چیه و چظوری رفع میشه؟ ممنون از لطف دوستانی که پاسخ میدن. ----------------------------------------------------------------------------------------------- خواهش میکنم یه نفر لطف کنه و یه پاسخی بده!!
×
×
  • افزودن...