رفتن به مطلب

behzadh

عضو تالار جوملا
  • تعداد ارسال ها

    28
  • تاریخ عضویت در سایت

  • آخرین بازدید

  • روز های برد

    1

آخرین بار برد behzadh در اردیبهشت 12 2017

behzadh یکی از رکورد داران بیشترین تعداد پسند مطالب است !

درباره behzadh

  • درجه
    Member

آخرین بازدید کنندگان پروفایل

1,548 بازدید کننده پروفایل
  1. behzadh

    درخواست راهنمایی جهت انتخاب فروشگاه ساز

    با سلام با توجه به تبلیغاتی که برای k2store میشه در گذشته چند باز تصمیم به استفاده از آن نمودم بنابراین K2 رو هم باید نصب میکردم ولی در همان گام نخست منصرفم کرد چونکه مطالبی رو که در کی 2 بعنوان پیش فرض قرار میدادم نشان داده نمیشدند ولی از منو میشد فراخوانی کرد حال مشکل از کجا بود پیدا نکردم ، همون موقع خیلی هم پرس و جو کردم ولی به نتیجه ای نرسیدم. در مورد این پست هم آقای RFx3 علاوه بر k2store باید کار با k2 را هم یاد بگیرند ، بهرحال تصمیم گیری نهایی با خود ایشان است
  2. behzadh

    درخواست راهنمایی جهت انتخاب فروشگاه ساز

    با اوصافی که از وضیعت حاضر نمودید به نظر من بهترین گزینه برای شما j2store میباشد که نسخه پرو در جومینا موجوده ، چون هم آموزش و تنظیمات پیچیده و آنچنانی نیاز ندارد و هم محصولات شما زیاد نیست و با هر قالبی میشه ازش استفاده کرد چون در اصل شما با مطالب کار میکنید و کارهای فروشگاه جزئی از تنظیمات مطالب است. موفق باشید.
  3. behzadh

    عدم نمایش اطلاعات در web developer

    با تشکر از راهنماییتان ورژن 10 رو پیدا نکردم یعنی در حقیقت فقط یک دونه رو نشون میده در عوض Web Developer رو حذف کردم و به ترتیب Toggle Web Developer Toolbar, Web Developer Toolbar Button و در نهایت خود Web Developer را نصب کردم و مشکل حل شد.
  4. behzadh

    عدم نمایش اطلاعات در web developer

    با سلام فایرباگ رو دارم ولی نمیدونم اون کلاسی رو که نشون میده چه جوری باید کپی کنم ، در نتیجه پنجره فایرباگ و Dreamweaver را در حالت نصف صفحه قرار داده و بصورت دستی یعنی میخونم و تایپ میکنم که گاها خیلی خسته کننده میشه؛ اگه ممکنه نحوه کپی برداشتن از کلاس نشان داده شده توسط فایرباگ رو برام لطف کنید با تشکر
  5. behzadh

    عدم نمایش اطلاعات در web developer

    نسخه ۵۱ فایرفاکس، با نرم افزار یا افزونه دیگری میشه همان کار را انجام داد
  6. behzadh

    عدم نمایش اطلاعات در web developer

    منظور از آدرس همان کلاسه که در پست اول اشتباه نوشته شده کسی راه حلی نداره؟
  7. behzadh

    حذف تول تیپ از تماس

    با سلام و تشکر از کدی که لطف فرمودید استفاده کردم و اعصاب خردی یک هفته ای من تمام شد چون خیلی راهها را که بلد بودم و امتحان می نمودم ولی نتیجه ای نمیگرفتم ؛ فقط یک سئوال و آن اینکه این دستور رو درست مطابق فرمتی که نوشته اید وارد میکنم کار میکند و وقتی چیزی به اولش اضافه می کنم مثلا وقتی میخواهم فقط در قسمت تماسها اجرا بشه، دیگه کلا اجرا نمیشه . آیا همینطوره یا من اشتباه میکنم؟
  8. behzadh

    عوض کردن عنوانهای پیش فرض جوملا

    با سلام آیا امکان عوض کردن عنوانهای پیش فرض جوملا توسط سی اس اس وجود دارد؟ برای مثال من یک فرم تماس با جوملا ساخته ام که میخواهم عبارتی دیگر را با عنوانی که برای کپچا (منظور خود کلمه کپچا است نه عبارتی که از گوگل گرفته میشود) نوشته شده است عوض کنم آیا این کار شدنی است؟ اگر بلی ، لطفا سی اس اس مربوطه را بنویسید و اگر نه ، راه حلش چیست؟ با تشکر
  9. behzadh

    حذف تول تیپ از تماس

    با سلام بعد از ایجاد یک تماس در جوملا وقتی اشاره گر موس روی عنوان موارد الزامی (مثلا نام) قرار میگیرد توضیحاتی در حالت h3 نمایش داده میشود که زیبایی فرم تماس را خراب میکند البته این مورد تا زمانی هست که اشاره گر روی موارد ذکر شده باشد و به محض دور شدن توضیحات نیز ناپدید میشوند ، حال سئوال بنده اینست که این توضیحات را بوسیله کدام کد یا دستور سی اس اس حذف کنم که دیگر نمایش داده نشوند. با تشکر
  10. behzadh

    نحوه استفاده از جدول جوملا

    با سلام آیا استفاده از جداول تو در تو در مطالب جوملا متداوله یا اینکه بهتره از جداول جداگانه استفاده شود؟ منظور از نظر سئو و موتورهای جستجو و غیره هست.
  11. behzadh

    عوض نشدن نام صفحه اصلی سایت

    با سلام همانطور که آقای تهرانی فرمودند عمل کنید که من هم بعضی چیزها را اضافه میکنم از منوها/مدیریت منو/منوی اصلی یک منو تحت عنوان خانه یا home یا پیش خوان وجود دارد که باید نوع گزینه منو را روی مطالب ویژه شده قرار دهید و موقعیت منو را روی منوی اصلی و گزینه والد را روی گزینه منوی اصلیو وضعیت را روی منتشر شده و صفحه پیش فرض را روی بلی قرار دهید در ضمن فکر کنم بد نباشه اسم مستعار را به انگلیسی وارد کنید البته فکر کنم در نسخه آخر جوملای جومینا این مورد اهمیتی نداشته باشه باز به امتحانش می ارزه. در ضمن باید از منوی سیستم/تنظیمات کلی از تب وبسایت اضافه نمودن نام سایت در بالای تمامی صفحات را روی بعد از یا روی قبل از قرار بدهید که در اینجا هم با توجه به آموزشهایی که توسط آقای تهرانی روی سایت قرار داده شده بهتر است از بعد از استفاده نمایید. موفق باشید.
  12. behzadh

    هاست مناسب جوملا؟

    من الان 5 ساله که از جومینا استفاده میکنم ، خوبه و به مشکلات زود و درست پاسخ داده میشه و کارهای ثبت نام را درست و دقیقا بنام خود شما انجام میدهند یعنی در یک کلام هاست خوب و بدون درد سر . ذکر یک نکته هم خالی از لطف نیست و اون هم اینه که شاید هاست هایی با قیمت کمتر هم پیدا کنید ولی مطمئن باشید که آن قیمت کم رو جای دیگه ای حتما جبران میکنند. موفق باشید.
  13. behzadh

    عدم نمایش اطلاعات در web developer

    با عرض سلام خدمت همه اساتید البته این مشکلی که برای من پیش اومده ربطی به خود جوملا نداره ولی موقع قالب نویسی دچار مشکل میشوم ، و اما مشکل ؛ وقتی که میخوام با استفاده از web developer موقعیت و یا همان آدرس چیزی رو بدست بیارم هیچ چیزی در قسمت style information که در پائین پنجره مرورگر قرار دارد نوشته نمیشه و فقط در بالا در زیر آیکونها و بوکمارکها آدرس نمایش داده میشه که اونهم به محض حرکت ماوس ناپدید میشه . حال چطوری میتونم این مشکل را حل کرده و این افزونه فایرفاکس را به حالت قبل برگردونم آیا میشه اونو به قول معروف به تنظیمات کارخانه برگرداند و بطور کل ریست کرد . در ضمن یکبار پاک کرده و دوباره دانلود و نصب کردم ولی هیچ فرقی نکرد. باتشکر .
  14. behzadh

    باز نشدن تمامی مطلب

    با سلام، امروز که داشتم با جوملا کار میکردم متوجه شدم که دوتا از مطالب موجود فقط قسمت مقدمه مطلب را نشان میدهند و وقتی روی ادامه مطلب و یا روی عنوان کلیک میکنم دوباره همان متن مقدمه بارگذاری میشود ، سایر تنظیمات را با مطالبی که درست کار میکنند چک کردم ولی چیزی پیدا نکردم . با مرورگر دیگری هم امتحان کردم نتیجه همان بود البته باید بگم که روی لوکال کار میکنم . کسی میدونه که کجا باید چکار کنم که به روال عادی برگرده ؛ این رو هم اضافه کنم که از وقتی تعدادی بنر به سایت اضافه کردم متوجه این مشکل شدم.
  15. behzadh

    فعال سازی htaccess در XAMPP

    تغییر نام را انجام دادم. هدف من اینه که مثلا کدهایی را برای حذف پسوند از آخر آدرسها وارد میکنم ولی هیچ اتفاقی نمی افته ، برای تست موردی که نوشتم و سایر موارد و دستورها مثل جلوگیری از اجرای سایر فایلهای پی اچ پی و غیره حتما باید از هاست استفاده کنم یا اینکه میشه زمپ رو طوری دستکاری بکنم که نتیجه این تغییرات رو ببینم و اون فایل نتیجه رو آپلود کنم. با تشکر در پناه حق
×
×
  • افزودن...