رفتن به مطلب

hesam_bdl

عضو تالار جوملا
  • تعداد ارسال ها

    34
  • تاریخ عضویت در سایت

  • آخرین بازدید

درباره hesam_bdl

  • درجه
    Advanced Member

آخرین بازدید کنندگان پروفایل

بلوک آخرین بازدید کننده ها غیر فعال شده است و به دیگر کاربران نشان داده نمی شود.

  1. hesam_bdl

    تصویر در کادر جستجو

    سلام دوستان. من میخوام یک تصویر ذره بین کنار کادر جستجو بذارم (مثل همین کادر جستجوی بالای انجمن جوملا) اما نمیدونم کجا این کار رو انجام بدم. ممنون قالبم هم designcanvas هست
  2. hesam_bdl

    مشکل با قرار دادن کد در ماژول سفارشی

    با تشکر مشکل من برطرف شد. با راه حلتون. اما چرا اینجوریه؟! فکر کنم اگه کلا حذف کنم کلمه اسکریپرو مشکل امنیتی پیش بیاد نه؟ ولی به هر حال پلاگین هایی مثل سورسرر sourserer هم همین کارو میکنن دیگه. پیشنهد من اینه که بعد از اعمال تغییر کلمه اسکریپ رو به کلمات ممنوعه برگردونید!
  3. دوستان راحتتون کنم. جواب اینقدرها هم پیچ نداره. خودم فهمیدم. جوملا کارش درست تر از این حرفاست! برای اعمال هر تغییری در قالب اعم از تغییر هدر یا همون سر صفحه فارسی خودمون برا زبان های مختلف کافیه به بخش قالب ها برید روی قالب کلیک کنید و در قسمت کپی قالب اسم جدید انتخاب کنید و قالب رو کپی کنید و از قالب جدید برای زبان دوم و سوم و چهارم و ... استفاده کنید. هر زبان یک کپی. با این کار از قابلیت جوملا 2.5.6 برای کپی کردن قالب استفاده کنید. در نهایت مثلا برای تغییر هدر به پوشه های کپی شده توسط جوملا برید و عکس مثلا هدر رو جایگزین کنید با اون فایل تصویری هدری که برای زبان دوم و سوم ساختید. امیدوارم حال کرده باشید.
  4. hesam_bdl

    رونمایی از جوملا 3 یعنی چی؟

    نمدونستم کجا اینو بزنم ولی اینجا زدم دیگه. یعنی چی رونمایی از جوملا 3 ! شما میدونید ما هم میدونم اولا جوملا 3 مال توسعه دهنده هاست! دوما جوملا پایدار بعدی 3.5 است. تو اینترنت چرخه ی انتشار جوملا رو جستجو کنید! پس یه دلیل بیارید که من قانع بشم این گول زدن کاربران فارسی جوملا نیست!
  5. hesam_bdl

    مشکل خطا بعد از نصب بسته فارسی ساز

    چرا همچین مشکلی پیش میاد؟ چرا از 3 به بعد؟ (نکته بعدی اینکه مگه نسخه پایدار بعدی 3.5 نیست؟) ممنون از پاسختون.
  6. hesam_bdl

    مشکل خطا بعد از نصب بسته فارسی ساز

    ومپ آخر رو دارم. مشکل از جای دیگه است.
  7. hesam_bdl

    مشکل خطا بعد از نصب بسته فارسی ساز

    سلام. من یک بسته j25_quickstart جوم شیپر رو دانلود و نصب کردم و مشکلی نداره ولی بعد از نصب بسته فارسی ساز 2.5.6 ورژن 2 رو روی اون در بخش ادمین خطا میده. تصویر رو گذاشتم. مشکل چطور حل میشه؟
  8. کمی به کدنویسی آشنایی دارم. و چنین کدی میخوام: مثلا اگر (if) جهت (direction) چ به ر (ltr) بود و زبان و کشور (en-us) بود هدر بشه (abc.png) آیا چنین کدی رو باید در فایل css وارد کنم یا فایل php و کجاها. لطفا جواب بدید من تو شش تا انجمن این سوال رو پرسیدم هنوز جواب نگرفتم. نمی دونم چرا؟
  9. کجای سیستم این کار رو انجام بدم و آدرس تصویرهای هدر رو کجا وارد کنم؟
  10. سلام دوستان. من یک سوال برام پیش اومده. آیا من یا هر شخص حقیقی دیگه این امکان رو داریم که بعد از آموزش شخصا اقدام به اجرای وبسایت با استفاده از جوملا برای اشخاص یا شرکت ها داشته باشیم؟ و بخاطر این کار هزینه دریافت کنیم؟ یا باید حتما در یک شرکت خدمات وب سایت و ... کار کنیم؟ آیا باید موارد حقوقی خاصی را رعایت کنیم مثلا در قرارداد؟ این قرارداد باید چه جوری باشه؟
  11. لطفا روش کار رو بفرمایید آقای keran4i میخوام وقتی روی هر زبان کلیک میشه و به زبان دیگه میره سرصفحه یا همون هدر تغییر کنه. برای هر زبان هم در حال حاضر یک استایل جدا تعریف کردم. (یک قالب با سه استایل برای سه زبان دارم و فقط هدر یکی هست که میخوام اونم سه تا بشه)
  12. خوندم جناب تهرانی. اما راجع به سر صفحه جدا برای هر زبان چیزی نیافتم. چیزی هم به نظر خودم نمیرسه. (سه زبان سه سرصفحه)
  13. hesam_bdl

    چند سوال درباره دوزبانه کردن سایت

    سلام جناب صفرعلی. در مورد بعضی قالب ها مثل یوگریدز که در جوملا فارسی پیشفرض استفاده شده..درسته. یک گزینه هست که من مشکل من رو حل میکنه. مسیر هم اینه: برای مشکل منوی پیشفرض بالا تنطیمات قالب=> تنطیمات منوی بالا=> انتخاب منو که در استایل های کپی شده برای هر زبان تغییر میدیم. ولی این راه به نظرم اصولی نیست و در واقع وتو کننده دستور وجود منو هست! در واقع برای قالب های دیگه که تنظیمات ندارن چه کنیم؟!
  14. hesam_bdl

    چند زبانه کردن قالب و افزونه ها به روش اصولی

    در مورد میشه یک راهنمای کامل برای این کار یعنی چند زبانه کردن قالب جوملا 1.5 و بخصوص 2.5 قرار بدید. راستش من خیلی گشتم و فقط توی جومفا یک راهنما پیدا کردم که یکم گیج کننده بود.
  15. چطور برای هر زبان و کشور سرصفحه جداگانه تعریف کنم؟ سایت کاملا دوزبانه شده و استایل قالب ها هم کپی شده. البته زبان عربی هم میخوام اضافه کنم.
×
×
  • افزودن...