رفتن به مطلب

alik

عضو تالار جوملا
  • تعداد ارسال ها

    13
  • تاریخ عضویت در سایت

  • آخرین بازدید

1 دنبال کننده

درباره alik

  • درجه
    Member

آخرین بازدید کنندگان پروفایل

بلوک آخرین بازدید کننده ها غیر فعال شده است و به دیگر کاربران نشان داده نمی شود.

  1. alik

    مشکل در نمایش ویدئو در سایت

    مطمئن نیستم ولی من یادمه یه مشکلی شبیه مشکل شما داشتم و راه حلش این بود در سی پنل خودتون توی بخشadvance به MIMETYPE هاتون MP4 رو هم اضافه کنید.خلاصه یه سری به این بخش بزن شاید مشکلت حل شد.
  2. alik

    انتقال سایت از لوکال به هاست با استفاده از AkeebaBackup

    اگر منظورتون رو درست متوجه شده باشم پیشنهاد می کنید که در واقع یک سایت رو از ابتدا روی هاست نصب کنم ولی مشکل اینه که من یه تغییراتی رو در کلیه ی کامپوننت ها و ماژول ها اعمال کرده ام که این کار باعث میشه مجبور شم همه ی اون ها را از ابتدا نصب کنم و تغییراتم رو اعمال کنم
  3. سلام امیدوارم این تاپیک را در جای درستی مطرح کرده باشم.یکی از راه های انتقال سایت از لوکال به هاست که احتملا آشنایی دارید استفاده از بایگانی های اکیبا بک آپ است .در این روش از سایت لوکال یک بک آپ تهیه می شود سپس با استفاده از اکیبا کیک استارت که قبلا روی سرور نصب شده گسترش پیدا کرده و وبسایت معادل بک آپ تهیه شده ایجاد می شود.مشکل من دقیقا بر سر انتقال فایل بک آپ به سرور است .من هم از برنامه ی فایل زیلا استفاده کرده ام و هم از آپلودر خود سی پنل .پس از گذشت کمی از انتقال ارتباط قطع می شود و سرو کلا از دسترس خارج می شود و حتی به سی پنل هم نمی توان دسترسی پیدا کرد.احتمالا فایروال سرور فکر می کند که فایل بک آپ تهیه شده حاوی ویروس است یا به هر دلیل دیگر اجازه ی انتقال فایل را نمی دهد.آیا کسی راه حلی به ذهنش می رسد؟آیا روش ساده ی دیگری برای انتقال هاست از لوکال به هاست می شناسید؟ببخشید طولانی شد
  4. alik

    تاثیر آدرسDomain در seo

    با عرض سلام می خواستم بدونم که این که آدرس دامین مرتبط با موضوع اصلی سایت باشد تا چه حدی در بهینه سازی سایت برای متور های جستجو موثر است؟اگر کسی مرجع مناسبی برای بهینه سازی جستجو برای جوملا به صورت تخصصی می شناسد معرفی کند.یاحق
  5. alik

    جستجو ی چند افزونه ای

    من دنبال یه افزونه ی مناسب برای پرسش های متداول هستم که به صورت موضوعی قابل طبقه بندی باشه . یه افزونه ی مناسب هم اگر کسی می شناسه برای معرفی اعضا معرفی کنه ممنون می شم.
  6. alik

    تبدیل قالب زایش و رویش برای ۲.۵

    قالب کاربردی رویش و زایش را که یادتان هست . می خوام این قالب را از ۱.۵ به ۲.۵ تبدیل کنم . از روی لینک زیر مراحل تبدیل را دنبال کردم اما دو سوال دارم یکی این که دراین قالب اصلا از تگ params استفاده نشده است و option ها در هیچ تگی قرار ندارند . آیا من باید option ها را در تگ config قرار دهم یا نه ؟ مرحله ی ۴ قسمت دوم هم نمی دونم توی کدوم فایل باید اعمال بشه و اصلا پیدا نکردم اگه کسی می دونه راهنمایی بکنه ممنون میشم؟ با این وصف من اتا اون جایی که فهمیدم انجام دادم و موقع نصب این ارور را گرفتم JInstaller: :Install: Cannot find XML setup file کسی می دونه این ارور واسه چیه ؟ لینک آموزش تبدیل قالب از ۱.۵ به ۲.۵ :
  7. alik

    jupgrade کار نمی کند

    همه ی کار هایی که گفته شد را انجام دادم اما نتیجه نگرفتم .فقط فعال بودن curl را نمی دونم که البته احتمالا هست.
  8. alik

    jupgrade کار نمی کند

    من مطلب آموزشی رو قبلا در خود جملای جهانی خوانده بودم و چیز جدیدی دستگیرم نشد . مشکل من اینه که اصلا jupgrade شروع نمی شود که بخواهد به اروری برسد یا نه . نسخه ی jupgrade من ۲.۵.۲ است که ظاهرا آخرین تسخه برای ۱.۵ است . فایل هسته ی۲.۵ را هم در شاخه ی temp قرار دادم و در تنظیمات دانلود را skip کردم ولی باز نتیجه ای حاصل نشد.چیزی به ذهن کسی میرسه ؟
  9. alik

    jupgrade کار نمی کند

    من برای مهاجرت از ۱.۵ به ۲.۵ jupgrade رو نصب کردم و آخرین نسخه ی mootols را نصب و فعال کردم ولی وقی رو ی دکمه ی start jupgrade کلیک می کنم هیچ اتفاقی نمی افتد و هیچ کاری نمی کند .یک بار jupgrade را حذف و مجددا نصب کردم ولی کار نکرد.آیا کسی قبلا به این مشکل برخورد کرده و راه حلی به نظرش میرسه؟
  10. به نظر من مطمئن ترین روش استفاده از Admintools است که ساخت همان شرکتی است که Ackeeba Backup را پشتیبانی می کند . این دو کامپوننت مکمل خوبی برای یکدیگر هستند و کار بک آپ گیری و ارتقا را بسیار آسان می کنند ضمن این که مستندات خوبی هم دارند . به هر حال این دو کار من را آسان کردند.
  11. alik

    نصب extention در لوکال xampp server

    جوملا را به صورت لوکال بر روی xampp نصب کرده ام و هیچ مشکلی هم ندارد ولی نمی توانم هیچ کامپونت و به طور کلی هیچ extention را نصب کنم . و اروری مبنی بر عدم امکان انتقال فایل می گیرم . در بخش پیکر بندی کلی ftp غیر فعال کردم چون توی یکی از مستندات خوندم که در لوکال لازم نیست ftp سایت را فعال کنم .فکر می کنم مشکلی در permission ها وجود دارد . آیا راه دیگری برای نصب در لوکال وجود دارد؟
  12. از اون جایی که بسته ی ارتقا از ۱.۵.۲۰ به ۱.۵.۲۶ وجود ندارد یا حداقل من پیدا نکردم در فروم های متعددی جستجو کردم و این طور متوجه شدم که اگر بسته ی نصبی برای یک ورژن وحود نداشته باشد جوملا بسته ی عمومی ۱.۵.۰ را در نظر گرفته . من از این روش استفاده کردم ولی تمام پلاگین ها و ماژول ها و رابط های گرافیکی و حتی عکس ها پاک شدن . شانس آوردم که این کار ها رو روی نسخه ی تست انجام دادم . حالا سوالم اینه اگر فابل های plugin , modules , templates , language,imageرا جایگزین نکنم مشکلی در ارتقا به وجود می آید و آیا این اتفاق مجددا نمی افتد؟آیا کسی راه بهتری برای این کار داره؟
  13. می خواستم مطمئن بشم که با ارتقا از ۱.۵ به ۲.۵ آیا تنظیمات seo و رنکینگ وب سایت ها حفظ می شود یا نه ؟
×
×
  • افزودن...