رفتن به مطلب

faramarz

عضو تالار جوملا
  • تعداد ارسال ها

    6
  • تاریخ عضویت در سایت

  • آخرین بازدید

تمامی مطالب نوشته شده توسط faramarz

  1. faramarz

    راهنمایی در راهندازی فروشگاه با ویرچومارت

    چرا از ترجمه فارسی ویرچومارت جومینا استفاده نمی کنید؟ مژول های درگاه های پراداخت را هم می تونید تو وب سایت پیدا کنید.
  2. faramarz

    فرم اختصاصی ایمیل برای k2

    با تحقیقی که کردم، با RsForm میشه.فقط تنظیم یک قسمت از کار را نمی تونم نجام بدم. اونم تخصیص مقدار متغیر هرآیتم به یکی از فیلدهای فرم است. کسی از دوستان به همچین مشکلی برخورد کرده؟ چجوری میتونم این مشکل را حل بکنم؟
  3. faramarz

    ارسال مقدار فیلد به RsForm از داخل مطالب

    من فرمی را با RsForm ایجاد کردم و با استفاده از پلاگین plg_content و جمله {rsform 1} این فرم را در مطالب k2 فراخوانی کردم. لازمه که یکی از فیلدهای هیدن فرم برای مطالب متفاوت، مقدار متفاوتی هم داشته باشه، اما مشکلم اینه که نمی دونم چطور باید در هر مطلب، این مقدار (value) را به فیلد مورد نظر بدم.
  4. faramarz

    فرم اختصاصی ایمیل برای k2

    با سلام ممکنه فرمی شبیه فرم نظر دهی به آیتمهای k2 اضافه کرد، طوری که محتویات فرم به ایمیل مشخص و اختصاصی هر آیتم ارسال بشه. در ضمن بشه محتویات پیش فرضی هم برای فرم ایجاد کرد.
  5. faramarz

    سرعت لود پایین آیتم ها در k2

    ممنون آقای تهرانی کلا سایت را بردین زیر سوال شما چه هاستی را پیشنهاد میکنید؟ هاستی که مناسب باشه هم قیمتش و هم سرعتش. و دوم اینکه سرعت نمایش شاخه هایی که با k2 ایجاد کردم خوبن، اما مسئاله اینه که نمایش آیتم ها با سرعت فوق العاده پایینی انجام میگیره.
  6. faramarz

    سرعت لود پایین آیتم ها در k2

    سلام من k2 را روی قالب fresco راکت تم نصب کردم، اما آیتم ها با سرعت بسیار پایین لود می شوند. مثل این صفحه شاخه ها با سرعت مناسبی لیست می شوند، اما آیتم ها سرعت لودشون خیلی پایینه. بسیاری از امکانات آیتم ها را مثل امتیاز دهی و ... غیرفعال کردم، اما باز مشکل وجود دارد. دوستان و اساتید گرامی میدونند مشکل از چی است و برای رفعش چکار باید کرد؟
×
×
  • افزودن...