رفتن به مطلب

mkamka

عضو تالار جوملا
  • تعداد ارسال ها

    232
  • تاریخ عضویت در سایت

  • آخرین بازدید

2 دنبال کننده

درباره mkamka

  • درجه
    ابوالفضل کیانی انبوهی

اطلاعات پروفایل

  • جنسیت
    Male

آخرین بازدید کنندگان پروفایل

بلوک آخرین بازدید کننده ها غیر فعال شده است و به دیگر کاربران نشان داده نمی شود.

  1. mkamka

    سوال در مورد maximenu CK

    سلام دوستان وقتتون به خیر من یک سوال در مورد maximenu CK داشتم لطفاً لینک زیر را مشاهده کنید: http://www.joomlack.fr/en/joomla-extensions/maximenu-ck در نمونه های درست شده نمونه شماره پنجم از بالا را مشاهده کنید.ترتیب بدین صورت هست dummy link -sub link --sub sub link من این حالت را چگونه می توانم پیاده سازی کنم؟
  2. سلام دوستان من از کامپوننت unite revolution slider برای اسلاید و ویرچومارت 2.0 آخرین ورژن استفاده می کنم. مشکل اینجاست که این کامپوننت unite revolution slider از جی کوئری 1.7 استفاده می کنم و از ورژن های پایین تر پشتیبانی نمی کنه. اما ویرچومارت 2.0 از چی کوئری 1.6 استفاده می کنه و دکمه add to card که به صورت ای جکس هست فقط در 1.6 کار می کنه و وقتی از آخرین ورژن جی کوئری هم استفاده می کنم باز add to card کار نمی کنه. چه کنم که این مشکل برطرف بشه؟
  3. mkamka

    تبدیل قالب html به جوملا

    سلام دوست عزیز من این کار رو می تونم براتون انجام بدم این ایمیل من هست ***************************** با من در ارتباط باشید
  4. mkamka

    درخواست یک قالب مانند این سایت

    سلام دوست عزیز من در زمینه پیاده سازی قالب این وب سایت یا پیاده سازی تمام این وب سایت می تونم کمکتون کنم. ایمیل من : ******************* بحث های تجاری در پیغام خصوصی ------
  5. mkamka

    مشکل با آپلود دیتابیس در هاست

    مشکل حل شد تو PHPMyAdmin نام جدول jos_sh404sef_meta رو به jos_sh404SEF_meta تغییر دادم. درست شد
  6. mkamka

    مشکل با آپلود دیتابیس در هاست

    معذرت می خوام ... مشکل باز هم در هاست وجود داره ... من در لوکال تست کرده بودم و جواب گرفتم ... اما وقتی فایل zip شده رو به هاست می برم و مراحل نصب آکیبا رو میروم بازهم URLs ها در کامپوننت نمایش داده نمی شوند. چرا این طوری میشه؟
  7. mkamka

    مشکل با آپلود دیتابیس در هاست

    عالی بود مرسی مشکلم حل شد
  8. mkamka

    مشکل با آپلود دیتابیس در هاست

    ممنون حالا چه کنم؟ از تو خود کامپوننت بخش URLs خروجی بگیرم؟
  9. mkamka

    مشکل با آپلود دیتابیس در هاست

    دوست عزیز ممنون از توجه فکر کنم یکم منظورم رو بد رسوندم ... بنده از کل دیتابیس روی لوکال Export گرفتم و روی یک دیتابیس خالی در هاست Import کردم. در دیتابیس URLs ها نمایش داده می شود؛ اما در محیط جوملا در کامپوننت SH404SEF و در بخش URLs، URLs ها نمایش داده نمی شود. حالا از همون دیتابیس هاست Export می گیرم؛ میارم در یک دیتابیس خالی در لوکال Import می کنم. URLs ها به طور کاملا صحیح در کامپوننت SH404SEF نمایش داده می شود. این نکته رو هم بگم که باز سوء تفاهم نشه؛ بعد از Import در دیتابیس جدید نام دیتابیس رو هم در فایل Configuration تغییر می دهم... حالا با توجه به این تفاسیر به نظرتون مشکل چی هست؟
  10. mkamka

    مشکل با آپلود دیتابیس در هاست

    ممنون از پاسخت دوست عزیز این مطلبی که نوشته بنده رو یاد یک چیزی انداخت که اگر می نوشتم بهتر می تونستید کمکم کنید: بعد از مراحل بالا که عرض کردم من از دیتابیس هاست Export گرفتم و روی دیتابیس لوکال Import کردم. بعد تو لوکال به بخش URLs رفتم. تمامی URL ها موجود بود. نمی دونم مشکل از چی هست؟؟؟ به نظرم از Import/Export نیست. چون وقتی از هاست به لوکال میام همه چیز درست میشه.
  11. mkamka

    مشکل با آپلود دیتابیس در هاست

    سلام دوستان بنده یک وب سایتی رو در لوکال و با جوملا 1.5 طراحی کردم. وب سایت به دو زبان فارسی و انگلیسی هست. هم چنین از کامپوننت sh404sef برای بهینه سازی لینک ها استفاده کردم. همه چیز در لوکال درست است. اما وقتی از دیتابیس export می گیرم و در هاست آپلود می کنم، زمانی که به قسمت urls در کامپوننت sh404sef میروم لیست خالی هست. در صورتی که در دیتابیس هاست لینک ها وجود داره. این نکته رو هم بگم که در زمان export گرفتن در لوکال تیک compelete insert رو برداشتم. هم چنین از روش import/export در کامپوننت هم استفاده کردم. اما جواب نداد. مشکل چیست؟
  12. mkamka

    با آرتیستر میشه ؟؟

    میشه.فقط برای اینکه هر مطلب دور خودش کادر داشته باشه باید تو سی اس اس دست بری.وگرنه بقیه اش چیزی نداره. ضمنا پیشنهاد می کنم از آرتیستر استفاده نکن. برو قالب نویسی برای جوملا رو یاد بگیر. کار خیلی پیچیده ای نیست.فقط اولش کمی مشکله.
  13. mkamka

    مشکل عدم نمایش ماژول بعد از نصب sh404sef

    سلام دوستان من از کامپوننت sh404sef برای بهینه سازی لینک هام استفاده کردم. یک مشکلی بعد از نصب این کامپوننت برام پیش می آید که در زیر توضیح می دهم: من یک article دارم که نام محصولات + لینک به صفحه محصول درونش هست. یک منو ساختم و به این article متصل کردم؛ یعنی: منو فروش لینک به صفحه فروش که داخلش چندتا لینک هست. حالا چند تا صفحه دیگه دارم که هیچ منویی بهشون لینک نشده است. یک ماژول دارم که فقط به منوی فروش اختصاص دادم. ماژول در حالت عادی کار می کنه و نمایش داده می شود؛ اما وقتی کامپوننت را فعال می کنی نمایش داده نمی شود. مشکل چیست؟
  14. mkamka

    مشکل با کامپوننت joomfish

    سلام دوستان من کامپوننت joomfish را برای جوملا 1.5 خودم نصب کردم. حالا یک مشکلی دارم که هر چه سعی می کنم نمی تونم به جواب برسم. مشکل این هست که من می خوام وقتی زبان سایت فارسی هست به طور مثال منوی "درباره من" باشه و با محتوای فارسی و وقتی زبان سایت انگلیسی شد منوی مذکور بشه "about me" و محتوای آن انگلیسی باشه. چطور این کار را انجام بدم؟
  15. mkamka

    عدم نمایش یک مطلب خاص در جستجو

    سلام دوستان من در سایتم از ماژول جستجو استفاده کردم. حالا یک مطلبی دارم که نمی خوام در صفحه جستجو نمایش داده بشه. چه باید بکنم؟
×
×
  • افزودن...