رفتن به مطلب

shobeir

عضو تالار جوملا
  • تعداد ارسال ها

    9
  • تاریخ عضویت در سایت

  • آخرین بازدید

درباره shobeir

  • درجه
    عضو تالار جومینا

آخرین بازدید کنندگان پروفایل

بلوک آخرین بازدید کننده ها غیر فعال شده است و به دیگر کاربران نشان داده نمی شود.

  1. shobeir

    درخواست خرید ماژول گارانتی

    با سلام خدمت دوستان آیا کسی مشکل ماژول گارانتی رو حل کرده ؟ وقتی سریال عددی باشه مشکلی نداره ولی به محض اینکه یک کاراکتر انگلیسی وارد سریال بشه دیگه نمیشناسه و پیغام (شماره سریال وارد شده مربوط به کالاهای این شرکت نمی‌باشد . لطفا از اصل بودن محصول خود اطمینان حاصل فرمایید.) میده آیا دوستان راه حلی برای این مشکل دارن ؟
  2. shobeir

    مشکل در انتقال جوملا به هاست

    سلام من به یک مشکلی در انتقال جوملا از لوکال به هاست دارم. وقتی فایل هایی که روش کار کردم رو زیپ می کنم و به هاست انتقال می دم و دیتابیس رو هم از phpmyadmin میریزم همه چی درسته فقط بخش مدیریت انگلیسی میشه در صورتی که زبانش فارسیه و خود سایت مشکلی نداره و فارسی هستش. حالا اگر بسته نصبی جوملا رو نصب کنم درسته !!‌!!!‌ برای زیپ کردن فایل باید کار خاصی انجام بشه یا مشکل از سطوح دسترسیه ؟؟ دوستان کسی می تونه راهنمایی کنه ؟
  3. shobeir

    درخواست کمک برای شرطی کردن موقعیتها

    دوستان عزیز آیا میشه شرطی ایجاد کرد که یک ماژول در صورت نداشتن محتوای فعال،‌ در داخل سایت نمایش داده نشه ؟ مثلا ماژول بنر که شما به صورت دوره ای 1ماه و ... بنر داخلیش می ذاری،‌ ولی بعد از غیر فعال شدن بنر ها، فقط یک کادر مثلا 600 در 150 پیکسل خالی وسط سایت می مونه . میشه شرطی گذاشت که این موقعیت یا ماژول اگر هیچ مطلب فعال نداشت،‌غیرفعال شه ؟
  4. shobeir

    درخواست تغییر در وضعیت ثبت نام

    با سلام می خواستم بدونم چطوری میشه فرم ثبت نام کاربران و ثبت کاربر جدید رو در جوملا 2.5 تغییر داد که بشه عکس کاربر هم هنگام ثبت نام آپلود کرد. فقط از کامپوننت جدا نمی خوام استفاده بشه و همین ثبت نام موجود تغییر پیدا کنه
  5. shobeir

    غیرفعال شدن یک موقعیت در صورت نداشتن مطلب

    به سلام من یک راهنمایی از دوستان می خواستم در مورد اینکه چطوری می تونم برای یک موقعیت در جوملا جوری برنامه بدم که اگر هیچ مطلب در اون موقعیت وجود نداشت، اون موقعیت نمایش داده نشه. به طور مثال ما موقعیت top داریم که داخلش خبر می ذارم،‌ ولی وقتی خبر نداشتم اون موقعیت خالی نمونه و غیرفعال بشه.
  6. همچین ماژولی حالا با کمی تفاوت نسخه خارجی نداره ؟ یا چیزی که بشه فقط برای ردیابی محصول باشه ؟
  7. با سلام خدمت شما دوستان عزیز راهی هست این ماژول رو در جوملا 2.5 استفاده کرد ؟ در جوملا 2.5 همه چی درسته فقط تاریخ شمارش نمیشه همیشه عددی ثابت می مونه !!!
  8. shobeir

    خطا در k2

    با سلام خدمت شما می خواستم بدونم هنوز نسخه k2 آماده نشده؟؟؟ تمامی نسخه های موجود مشکل تاریخ شمسی برای ارسال مطالب دارند.
  9. سلام من یک نسخه از ویرچومارت رو بر روی جوملا نصب کردم که داخل فایرفاکس عکس های اضافی یک محصول رو نشون نمی ده ولی عکس اصلی مشکلی نداره و همین صفحه داخل اکسپلورر یک اسکرول بار طولانی میاره سایت مشکلی نداره ولی تا بر روی یکی از محصولات کلیک می کنم این مشکلات پیش میاد !!!! ممنون میشم اگر کسی من رو راهنمایی کنه آدرس سایت : www.farshonline.com
×
×
  • افزودن...