رفتن به مطلب

صدرا حسابی

عضو تالار جوملا
  • تعداد ارسال ها

    72
  • تاریخ عضویت در سایت

  • آخرین بازدید

1 دنبال کننده

درباره صدرا حسابی

  • درجه
    Advanced Member

آخرین بازدید کنندگان پروفایل

بلوک آخرین بازدید کننده ها غیر فعال شده است و به دیگر کاربران نشان داده نمی شود.

  1. صدرا حسابی

    نشان ندادن جداول

    از ckeditor استفاده می کنید؟ در بعضی قالب ها ممکنه خط های جداول رو نشون نده وقتی از این ادیتور استفاده می کنید و باید یه سری کد html در ادیتورتون براش وارد کنید.
  2. صدرا حسابی

    jdownload

    از دکمه مخصوص ادیتورش باید استفاده کنی از این لینک می تونی دریافتش کنی: Editor Button Plugin for jDownloads Content Plugin
  3. صدرا حسابی

    درخواست ماژول یا کامپیونت بازی

    باید صبر کنی دوستان دیگه راهنمایی کنن پس من افزونه جوملایی برای چیزی که خواستی نمی شناسم و در سایت جوملای انگلیسیم موردی معرفی نشده بود، مگر این که بگی یکی برات بنویسه.
  4. صدرا حسابی

    درخواست ماژول یا کامپیونت بازی

    چند تا اسکریپت دیگه هست تست کنی، Online football game clone رو مثلا ببین، یا Power Soccer Clone رو که نول شدش سرچ کنی پیدا می شه.
  5. صدرا حسابی

    درخواست ماژول یا کامپیونت بازی

    در کل می تونید یه بازی فلش فوتبال رو بردارید در مطلب یا ماژول html دستی فایل فلشش رو وارد کنید و به نمایش بزارید. من تا حالا افزونه بازی جوملا مخصوص فوتبال ندیدم و فکر نمی کنم باشه، ولی اگه افزونه جوملا مربوط به بازی می خواید می تونید این صفحه از جوملای انگلیسی رو ببینید.
  6. صدرا حسابی

    اسلایدر حرکتی از راست به چپ

    از yj vm showcase استفاده کرده فکر می کنم تجاری باشه با جستجو در گوگل می تونید پیداش کنید.
  7. دموی آنلاین بزارید تا بررسی بشه ، یا تداخل با افزونه جدیدیه که نصب کردید یا ممکنه مشکل از مرورگرتون باشه اگه یه دفه این جوری شده!
  8. ماژول شمارش معکوس فارسی شده CountDown-Up Big این ماژول رو به صورت کامل ترجمه کردم، این یکی از قوی ترین ماژول های شمارش معکوس است که با تمامی نسخه های جوملا سازگاری دارد و تمامی امکانات مورد نیاز برای یک شمارش معکوس رو در کنار هم فراهم کرده است. - این ماژول قابلیت شمارش رو به بالا رو هم دارد(یعنی هنگامی که از تاریخ مورد نظر می گذرد یا وقتی می خواهید زمان گذشته از یک رویداد رو نمایش دهید کاربرد دارد) - قابلیت استفاده از تگ های HTML (مثلا برای اضافه کردن عکس) - تغییر رنگ فونت ها از خود ماژول - نمایش لینک در زمان شمارش معکوس و نمایش لینک جدید بعد از اتمام شمارش به صورت خودکار و ... دمو از سایت سازنده توضیحات سایت سازنده دانلود برای جوملا 1.5 دانلود برای جوملا 1.6 دانلود برای جوملا 1.7
  9. صدرا حسابی

    ادیت css منو

    در swmenupro دو حالت Css tab menu و Dynamic tab menu وجود داره، نمی دونم در نسخه free باشه یا نه، اگه بخواین با کلیک کردن تغییر کنه باید روی css tab menu بزارید.
  10. به نظرم از SWmenu حالت آکاردئونیش استفاده کنید در اون می تونید به راحتی برای هر کدوم از قسمت های منو پس زمینه یا عکس جدا در نظر بگیریرد.
  11. دوستان کسی نظری نداره در این مورد یا به همچین مشکلی نخورده!؟ من هر چی جستجو کردم و گشتم کسی با "ح" تا حالا مشکل نداشته!
  12. صدرا حسابی

    پیام ثابت کنار کادر مرور گر

    می تونی از Be involved استفاده کنی. منم در سایتم استفاده کردم می تونی ببینی: دمو از Optimized Campaign Module هم می تونید استفاده کنید...
  13. من فک کردم فقط گالری می خواین، خب می خواید متن و تایتل رو خودتون وارد کنید یا این که کلا عکس و مطلب رو از یک مجموعه بخونه؟ اگه می خواید از یه مجومعه یا بخش بخونه Lof ArticlesSlideShow زو مثلا پیشنهاد می کنم، من خودم قبلا تست کردم فقط کمی باید در دستورهای float و text-align در css تغییرات ایجاد می کردید که اگه خودتون نتونستید وقتی سایت رو آپلود کردید بهتون راهنمایی می کنم.
  14. در این قسمت از سایت جوملای انگلیسی که گالری تصاویر قرار دارند بروید و نسخه سازگارتون رو انتخاب کنید، اگر شما متنی برای درون گالری تصویر نخواید نیازی به فارسی سازی نیست، برای گذاشتم متن هم با تغییرات کوچکی حالت بهینه آماده می شه شما بعد قرار دادن دمو از سایتتون و جایی که گالری هست می تونید از دوستان کمک بگیرید.
  15. صدرا حسابی

    درخواست ماژول منوي آبشاري رو دارم

    تو همون پستی که دادم لینکش هست، اگه مشکلی داشتید برای کار باهاش بگید، چون نحوه باز شدن و تمام حالت های منو در این افزونه قابلیت تغییر داره
×
×
  • افزودن...