رفتن به مطلب

z_s_h

عضو تالار جوملا
  • تعداد ارسال ها

    16
  • تاریخ عضویت در سایت

  • آخرین بازدید

درباره z_s_h

  • درجه
    Member

آخرین بازدید کنندگان پروفایل

بلوک آخرین بازدید کننده ها غیر فعال شده است و به دیگر کاربران نشان داده نمی شود.

  1. z_s_h

    مشکل در جستجوی سایت

    سلام ؛ چند روزیه که هر وقت در سایت کلمه ای رو سرچ می کنم با پیغام خطای زیر مواجه میشم : Warning: include_once(/administrator/components/com_virtuemart/virtuemart.cfg.php) [function.include-once]: failed to open stream: No such file or directory in /home/ipetclub/public_html/plugins/search/vmxsearch.searchbot.php on line 18 Warning: include_once() [function.include]: Failed opening '/administrator/components/com_virtuemart/virtuemart.cfg.php' for inclusion (include_path='.:/usr/lib/php:/usr/local/lib/php') in /home/ipetclub/public_html/plugins/search/vmxsearch.searchbot.php on line 18 Warning: include_once(CLASSPATHps_main.php) [function.include-once]: failed to open stream: No such file or directory in /home/ipetclub/public_html/plugins/search/vmxsearch.searchbot.php on line 19 Warning: include_once() [function.include]: Failed opening 'CLASSPATHps_main.php' for inclusion (include_path='.:/usr/lib/php:/usr/local/lib/php') in /home/ipetclub/public_html/plugins/search/vmxsearch.searchbot.php on line 19 Fatal error: Call to undefined function vmgetc l e a n arrayfromkeyword () in /home/ipetclub/public_html/plugins/search/vmxsearch.searchbot.php on line 81 قبلا این مشکل در سایت وجود نداشت . آیا کسی می دونه علتش چیه ؟
  2. z_s_h

    مشکل در نمایش تصاویر کوچک جومسوشیال

    این لینک از سایت اصلی هستش . لطفا قسمت تصاویر جدید رو در سمت راست صفحه ببینید . http://www.petclub.ir/index.php?option=com_community&view=frontpage&Itemid=240
  3. z_s_h

    مشکل در نمایش تصاویر کوچک جومسوشیال

    دوستان کسی علت این مشکل رو نمی دونه ؟ ممنون میشم اگر راهنمایی بفرمایید
  4. z_s_h

    مشکل در نمایش تصاویر کوچک جومسوشیال

    با سلام من در سایت خودم از نسخه 2.2.3 جومسوشیال استفاده می کنم . الان که کاربران در سایت فعال شدند در قسمت آلبوم تصاویر و همین طور تصاویر گروه هر تصویری رو که آپلود می کنند ؛ به جای اینکه تصویر کوچیکش نمایش داده بشه ؛ تصویر پیش فرض آلبوم که عکس یک دوربین کوچیک هست نمایش داده میشه . در حالی که در سایتهای دیگه دیدم که تصاویر به صورت کوچک شده نمایش داده میشن . آیا می دونید مشکل از کجاست ؟
  5. z_s_h

    مشکل در هنگام نصب بسته فروشگاه ساز جومینا

    با سلام بسته فروشگاه ساز جومینا رو تهیه کردم ولی هنگام نصب اون با مشکلی مواجه شدم . چون بسته به شکل آسان نصب ارائه شده ؛ تا مرحله آخر میره و بعد از اینکه پوشه installation رو حذف می کنم با زدن آدرس در مرورگر این پیغام رو می بینم : PHP script /home/petclub....../cdscriptegrator.php is protected by SourceGuardian and requires the SourceGuardian loader ixed.5.2.lin. The SourceGuardian loader has not been installed, or is not installed correctly. Please find the required loader within SourceGuardian installation directory or visit the SourceGuardian php encoder site to download it. لطفا راهنمایی بفرمایید
  6. z_s_h

    حذف شدن محتوای مقالات سایت در اینترنت اکسپلورر

    با تشکر از همه دوستانی که راهنمایی کردن ؛ من مطلب رو یک بار دیگه از نو در notepad تایپ کردم که هیچ کدی همراهش وارد نشه . یک مطلب جدید درست کردم و این مطلب رو توش گذاشتم و درست شد . هم در فایرفاکس دیده میشه هم در اینترنت اکسپلورر . البته در فایرفاکس تونستم مطلب رو ذخیره کنم . مشکل کار نکردن کلید "ذخیره" و کلید "تایید" در مطالب در بخش مدیریت تحت مرورگر اینترنت اکسپلورر هنوز سرجاشه. یعنی من هیچ مطلبی رو نمی تونم در اینترنت اکسپلورر بارگذاری کنم ولی در فایر فاکس می تونم . آیا این مشکل به قالب برمیگرده ؟
  7. z_s_h

    حذف شدن محتوای مقالات سایت در اینترنت اکسپلورر

    از راهنمایی شما سپاسگزارم ولی من برای اینکه مطمئن بشم اشکال از کپی کردن مطلب از ورد به ادیتور جوملا بوده یا نه ؛ همون مطلب رو ویرایش کردم ( البته داخل فایر فاکس چون در اینترنت اکسپلورر اصلا کلیدهای ذخیره مطلب و تایید مطلب کار نمی کنند ) و کلمه "تست" رو توش نوشتم . بعد دوباره مطلب رو چک کردم . در فایرفاکس کلمه "تست" بود ولی در اینترنت اکسپلورر کلمه "تست" رو اصلا نمی بینید ولی نکته جالبتر اینجاست که اگر همین مطلب رو من در بخش مدیریت در فایرفاکس باز کنم "تست رو توی ادیتور جوملا می بینم ولی در اینترنت اکسپلورر "تست وجود نداره و ادیتور کاملا خالیه . الان این مطلب رو در اینترنت اکسپلورر و فایر فاکس جداگانه ببینید لطفا : http://www.petclub.ir/index.php?option=com_content&view=article&id=168:%D9%82%D9%86%D8%A7%D8%B1%DB%8C-%D8%AC%DB%8C%D8%A8%D8%B1&catid=41:canary&Itemid=61 به نظر شما مشکل اصلی از کجاست ؟
  8. z_s_h

    حذف شدن محتوای مقالات سایت در اینترنت اکسپلورر

    این آدرس سایت منه : http://www.petclub.ir آخرین مطلبی که گذاشتم در منوی گونه شناسی / قناری / قناری جیبر این مطلب رو در فایر فاکس ببینید میاد ولی در اینترنت اکسپلورر چیزی رو نشون نمی ده در حالی که از همین منوی گونه شناسی اگر زیر منوی سگ ها رو ببینید کلیه مطالبش کامل در هر دو مرورگر دیده میشه . این رو هم بگم من تمام مطالب سایتم رو قبل از اینکه ویندوز به طور خودکار IE منو از 8 به 9 ارتقاء بده در سایت گذاشته بودم و تنها همین مطلب رو بعد از ارتقاء اینترنت اکسپلورر به 9 گذاشتم که این مشکل رو داشت . همکارم هم که سیستمش کاملا مثل منه از لحاظ نسخه ویندوز و مرور گر اینترنت اکسپلورر همین مشکل رو دارم آخرین افزونه هایی که به سایتم اضافه کردم آخرین نسخه کاتالوگ جومینا بود ( نسخه دوم ) که از جومینا دانلود کردم و بعد از اون هم انجمن کیوننا رو از ورژن قدیمیش به ورژن جدیدش ارتقاء دادم . ممنون که کمک می کنید .
  9. z_s_h

    حذف شدن محتوای مقالات سایت در اینترنت اکسپلورر

    قالب پیش فرض رو گذاشتم خیلی از امکانات سایت از دست رفت ( از جمله منوها ) که باعث شد نتونم حتی مقالات رو چک کنم
  10. با سلام من در سایتم قبلا به راحتی می تونستم در مرورگر IE مقالات رو وارد کنم . هم ادیتور جوملا و هم کلیدهای ذخیره و تایید مطلب به خوبی کار می کرد . جوملای من نسخه اش 1.5 هستش . اخیرا وقتی می خواستم مطلبی رو وارد کنم ؛ در IE نتونستم و مجبور شدم در فایرفاکس این کار رو انجام بدم . ( در IE کلیدهای ارسال مطلب یعنی ذخیره و تایید اصلا کار نمی کنند ) اما بعد از وارد کردن مطلب در مرورگر فایرفاکس ؛ مطلب وارد شده در فایرفاکس دیده میشه ولی در IE دیده نمیشه . وقتی که همون مطلب ارسال شده رو در قسمت مدیریت تحت مرورگر IE باز می کنم ؛ اصلا صفحه ادیتور سفید و سفید هستش و هیچ متن و تصویری توش دیده نمیشه . نسخه IE من 9 هستش و ویندوزم سون ؛ قالب جوملایی من هم توسط جوملاآرت فارسی ؛ به فارسی ترجمه شده که از اونها خریداری کردم تقریبا یک سال و نیم پیش . نام قالب من JA_rasite هستش و در css های قالب ie.css و ie7.css دیده میشه . ممنون میشم اگر منو راهنمایی کنید .
  11. z_s_h

    از بین رفتن اطلاعات سایت

    سلام دیشب بخشی از اطلاعات سایت من از بین رفته . علتش رو هنوز نمی دانم . تنها بک آپی که دارم فول بک آپی هست که توسط خود سی پنل گرفتم . آیا راهی هست که از این فول بک آپ برای برگردوندن اطلاعات سایتم که حذف شده استفاده کنم ؟ خواهش میکنم راهنمایی کنید .
  12. z_s_h

    مشکل نمایش آگهی ها در کامپوننت ads manager

    من تنظیمات سئو رو در جوملا غیر فعال کردم و مشکل حل شد . ولی با توجه به این مسئله ؛ قطعا لینکها دیگه برای موتور های جستجو بهینه نمیشن . ضمن اینکه افزونه فارسی سازی لینکها رو هم حذف کردم . حالا باید برای حل این مشکل از چه افزونه ای استفاده کنم و چطور می تونم سئوی سایت رو بهینه کنم ؟
  13. z_s_h

    مشکل نمایش آگهی ها در کامپوننت ads manager

    سلام من برای فارسی کردن لینکها از پلاگین Joomsef استفاده می کنم . غیر فعالش کردم حتی حذفش کردم ولی مشکل حل نشد . به نظر شما مشکل از چی می تونه باشه ؟ راه حل دیگه ای دارید ؟
  14. z_s_h

    مشکل نمایش آگهی ها در کامپوننت ads manager

    با سلام و تشکر از آقای پردل برای ترجمه افزونه ads manager به فارسی ؛ من آخرین نسخه این افزونه رو دانلود کردم و در سایتم نصب کردم . اما مشکلی دارم . سه آگهی که از قبل وارد سایت شده بود ( زمانی که از نسخه قبلی این کامپوننت استفاده می کردم ) در حال حاضر یکیش درست کار می کنه . یعنی اگر روی لینکش کلیک کنیم میره به صفحه نمایش مشخصات کامل آگهی . ولی دو تای دیگه پیغام خطا میده و در صفحه داخلی نمایش آگهی ها لینکشون به صفحه اصلی سایت میره . نمی دونم مشکل از کجاست ؟ حتی این آگهی ها رو یک بار خودم وارد کردم تستی باز همین مشکل رو داشت . تو دموی آقای پردل یعنی سایت http://www.ruzbazar.ir/ هم اگه به جدیدترین آگهی ها دقت کنید بعضی از آگهی ها این مشکل رو داره مثلا آیتم " دستگاه لاغری و ماساژ سلولز" همین مشکل رو داره و لینکش میره به صفحه اصلی سایت . ممنون میشم در حل این مشکل بهم کمک کنید . این آدرس سایت من بخش آگهی ها هست . آگهی اول و سوم این مشکل رو داره و آگهی وسطی درست کار می کنه . http://www.petclub.ir/services/your-animals/advertisement.html
  15. z_s_h

    مشکل در آخرین نسخه انجمن ساز کیونا

    من آخرین نسخه کامپوننت انجمن ساز کان نا رو نصب کردم . ولی الان متاسفانه با مشکلی مواجه هستم اونم اینه که هنگام ویرایش یا ارسال پاسخ به بحثی ؛ وقتی روی کلید ارسال کلیک می کنم با پیغام خطا مواجه می شم . البته پاسخم ثبت میشه ولی پیغام خطا رو می بینم و مجبور میشم کلید بک رو بزنم که برگرده تو صفحه قبل که می بینم اونجا مطلب من ارسال شده . لازم به ذکره که این مشکل رو هنگام ارسال پاسخ سریع ندارم پیغام خطایی که می بینم اینه : -------------------------------------------------------------------------------------------- 404 - کامپوننت یافت نشد شما قادر به مشاهده این صفحه نمیباشید زیرا 1.an out-of-date bookmark/favourite 2.یک موتور جستجو در لیست این سایت خارج از تاریخ میباشد 3.a mis-typed address 4.شما دارای عدم دسترسی به این صفحه میباشید 5.منبع درخواست یافت نشد. 6.هنگام بررسی درخواست شما یک خطا بوجود آمده است. لطفا بر روی یکی از این صفحات تلاش کنید: •صفحه اصلی لطفا پیام خطا را به مدیر سایت گزارش دهید. -------------------------------------------------------------------------------------------- آدرس سایتم اینه : http://www.petclub.ir
×
×
  • افزودن...