رفتن به مطلب

shoorba

عضو تالار جوملا
  • تعداد ارسال ها

    12
  • تاریخ عضویت در سایت

  • آخرین بازدید

درباره shoorba

  • درجه
    Member

آخرین بازدید کنندگان پروفایل

بلوک آخرین بازدید کننده ها غیر فعال شده است و به دیگر کاربران نشان داده نمی شود.

  1. shoorba

    نصب تمپلیت جوملا در هاست دایرکت ادمین

    سلام میتونید بعد از آدر سایت آدرس پوشه ی installation رو بزنید. http://www.yoursite.com/installation/index.php به جای yoursite.com آدرس سایت خودتون رو وارد کنید.
  2. shoorba

    مشکل با کامپوننت rsform pro

    سلام دوست عزیز RsForm ماژول هم داره و من خودم شخصا بارها ازش استفاده کردم. این همه صفحه اصلی این کامپوننت که گفته هم مازول داره و هم پلاگین که دقیقا جفتشون رو میشه برای آوردن یک فرم در مطلب استفاده کرد. موفق باشید لینک:http://www.rsjoomla.com/joomla-extensions/rsform.html
  3. shoorba

    مشکل در کا 2

    سلام راهی دیگر شما میتونید تایپ صفحه اصلی رو تغییر بدید از یکی از گزینه های k2 استفاده کنید. برای این کار در مدیریت منو روی صفحه اصلی کلیک کنید و سپس نوع آیتم منو رو تغییر بدید(باید یکی از گزینه های زیر k2 را انتخاب کنید - در مورد شما باید گزینه ی 3 (categories) انتخاب شود) و بعد در تنظیمات سمت راست مجموعه های موردن نظر رو انتخاب کنید و توی تنظیمات انتخاب کنید که تنها مطالب ویژه نمایش داده شود (این دقیقا یکی از گزینه هاست) موفق باشید
  4. shoorba

    مشکل با کامپوننت rsform pro

    سلام و میشه از ماژول این فرم ساز استفاده کرد.(یک ماژول جدید بسازید و بگید اون فرم رو بیاره) بعد از طریق پلاگین module anywhere ماژول مورد نظر رو در هر مطلبی که خواستید بیارید. موفق باشید
  5. shoorba

    مشکل با ایمیلهای ارسالی کامپوننت acymailing

    سلام در مورد اول برای اینکه اسپم نشه باید 1- تنظیمات smtp رو توی configuration جوملا بر اساس اطلاعات ایمیلت تنظیم کنی و 2 - باید بر اساس تنظیمات هاستت تعداد کمتری از حد نهایی مجاز ارسال ایمیل در ساعت ارسال کنی که این رو میتونی در خود acymailing تنظیم کنی که در هر ساعت چند تا ایمیل بفرسته.(البته باید cron رو هم فعال کنی) در مورد فرمت ایمیلت هم میتونی از فرمت های ایمیلی زیبایی که شرکت های داخلی و خارجی برات میفرستند کپی کنی و لوگوی خودت رو بهش اضافه کنی . برای این کار در ایمیلت از بالا تا پایین یک ایمیل زیبا (شامل جدول ها و عکس ها و ...) رو select کن و بعد view selection source بزن و عینا این کد رو در ادیتور نامه (درحالی که ادیتور خاموشه) paste کن. بعد هر کدوم از عکس ها رو که خواستی از طریق ادیتور حذف یا تعویض کن. در سایت سافت آرچیو هم ببینی یه سری قالب های ایمیلی برای acy mailing گذاشته که میتونی نصب کنی و استفاده کنی. موفق باشی
  6. shoorba

    ریستور کردن

    با سلام البته باید فایل configuration.php رو هم بر اساس تنظیمات هاست جدید تغییر یدید.
  7. shoorba

    مشکل در ریستور کردن فایل jpa

    واقعا نمیتونم بگم چی شده؟ ولی اگه فایل configuration.php تون رو نگاه بندازدید باید اطلاعات جدید در اون درج شده باشه. باید دیتابیس جدیدتون (همونی که برای ساب دامین ساختید) جداول داده رو داشته باشه. وقتی شما با زدن ساب دومین هیچ اروری نمیگیری یعنی که : یا ساب دومینت الان به اون پوشه ای که نصب کردی وصل نیست و یا فایل configuration.php اصلا ساخته نشده و یا ... کلا وقتی با jpa بک آپ میگیری باید مراحلی رو برای نصب طی کنی و این کار رو باید با فایل kickstart.php خود شرکت akeeba انجام بدی. که خودش مراحلی داره و در یکی از مرحله ها ازت میپرسه که می خای نام دیتابیس و اطلاعات دیگه ی اون رو تغییر بدی؟ اگه همه ی این مراحل رو طی کرده باشی ممکنه در آخر بهت محتویات فایل configuration.php رو بده تا خودت دستی درستش کنی و در روت ساب دومین بذاریش و .... یه کم با شرح بیشتری بگی که از اول چی کار کردی خیلی بهتر میشه کمک کرد. موفق باشی!
  8. shoorba

    مشکل در ریستور کردن فایل jpa

    سلام یعنی موقعی که روی ساب دومین نصب کردید بدون مشکل نصب شد و کار میکرد و بعد دیگه بالا نیومد و یا اصلا از اول کار نمی کرد؟
  9. shoorba

    تگ در k2 کار نمی کند

    با تشکر از پاسخی که دادید ولی این روش را در سایتی که هنوز مطلبی روی کامپوننت k2 اضافه نکرده بودم تست کردم و جواب داد ولی در سایت دیگری این طور نشد. در ضمن کامپوننتی که سایت joomla.ir فارسی کرده است هم تست کردم و تگ درست شد .یعنی متوجه شدم که اگر اول کامپوننت k2 یکی را نصب کنی و بعد بخواهی به دیگری تغییر دهی تگ و تاریخش دیگه کار نمی کنه و زندگی دیگه شیرین نیست!!!! لطفا اگه راه حل دیگه می دانید راهنمایی کنید !!! من روی یک سایت کلی مطلب دارم و اگه راهی پیدا نکنم باید دوباره از اول سایت رو بسازم چون به تگ حتما نیاز دارند...... راستی توی جوملا 1.6 سیستم تگ هم وجود داره؟ از همه ی دوستان و اساتید جوملایی و جومنایی آرزوی موفقیت دارم(واقعا از ته دل)
  10. shoorba

    تگ در k2 کار نمی کند

    سلام من ابتدا کامپوننت k2 را از جومینا دریافت کردم و نصب کردم و مشکلی در قسمت ادمین نداشت ولی در قسمت ارسال از front end مشکل داشت .بعد کامپوننت k2 را سایت joomla.ir گرفتم و نصب کردم. در این نسخه در قسمت ادمین (back end) تگ کار نمی کند. حالا می خوام رو سایتی که k2 سایت joomla.ir رو نصب کردم ، k2 را حذف کنم و دوباره k2 جومینا رو نصب کنم نمیشه .انگار دقیقا همون k2 رو نصب می کنه. دوستان لطفا راهنمایی کنید.
  11. اگه بالای قالبتون پوزیشن خوبی وجود داره یه ماژول جدید با فرمت mod_custom ایجاد کنید و توی اون در قسمت پائین (داخل ادیتور) به عنوان یک مدیا فایل فلشتون رو قرار بدید .بعد پوزیشن ماژول رو تعیین کنید تا همون جا فایل فلشتون رو نشون بده! اگه با ادیتور jce کار کنید این کار یه کم راحت تره ! اگه تو جومفا سرچ بزنید فکر کنم یه چند تا پستی کاملتر توضیح داده باشند!
  12. shoorba

    مسیر عکسها در هاست

    می تونید توی تنظیمات کامپوننت عکس هم نگاهی بیندازید ببینید پوشه ی آپلود عکس رو می شه تغییر داد یا نه و اگه بشه آدرس پیش فرض رو نوشته !
×
×
  • افزودن...