رفتن به مطلب

ghardashali

عضو تالار جوملا
  • تعداد ارسال ها

    23
  • تاریخ عضویت در سایت

  • آخرین بازدید

1 دنبال کننده

درباره ghardashali

  • درجه
    Member

آخرین بازدید کنندگان پروفایل

بلوک آخرین بازدید کننده ها غیر فعال شده است و به دیگر کاربران نشان داده نمی شود.

  1. ghardashali

    خطای ذخیره مطلب؟

    با سلام خدمت دوستان، من برای سایتم مطالب زیادی قرار میدهم و با هیچ مشکلی ذخیره میشد. اما یکباره وقتی خواستم مطلبی را ذخیره کنم این پیغام خطای زیر را میدهد. جالب اینجاست که وقتی دکمه (ذخیره و بستن) را کلیک میکنم ذخیره میشود اما این پیغام را میدهد و در همان صفحه باقی میماند. ذخیره ناموفق با این ایرادها: Illegal mix of collations (utf8_general_ci,IMPLICIT) and (utf8_unicode_ci,IMPLICIT) for operation '=' SQL=INSERT INTO `xkefc_finder_tokens_aggregate` (`term_id`, `term`, `stem`, `common`, `phrase`, `term_weight`, `context`, `context_weight`) SELECT t.term_id, t1.term, t1.stem, t1.common, t1.phrase, t1.weight, t1.context, ROUND( t1.weight * COUNT( t2.term ) * 1.700000, 8 ) AS context_weight FROM ( SELECT DISTINCT t1.term, t1.stem, t1.common, t1.phrase, t1.weight, t1.context FROM `xkefc_finder_tokens` AS t1 WHERE t1.context = 1 ) AS t1 JOIN `xkefc_finder_tokens` AS t2 ON t2.term = t1.term LEFT JOIN `xkefc_finder_terms` AS t ON t.term = t1.term WHERE t2.context = 1 GROUP BY t1.term ORDER BY t1.term DESC به نظر دوستان مشکل از کجاست؟
  2. ghardashali

    ماژول های ویرچومارت 2

    با سلام خدمت دوستان عزیز هنگامی که ویرچومارت 1 را از سایت اصلیش دانلود میکردیم همراه آن ماژولهای آن هم دانلود میشد ولی در مورد ماژول های ویرچومارت 2 این طور نیست. میخواستم بدانم این ماژولها در کدام لینک هستند لطفاً راهنمایی بفرمایید.
  3. ghardashali

    قالب صدرا یا جومینا آیکن؟

    با سلام آیا کسی با قالب صدرا یا همان جویینا آیکن استفاده میکنه؟ آیا توانسته است که منوی بالا را تبدیل به منو آبشاری کنه؟ در واقع من حدود 15 ماژول منو آبشاری را برای آن استفاه کردم که نتیجتاً یا عرض آن ماژولها بیشتر بود و یا اصلاً نمای خوبی پیدا نمیکرد که در آخر مجبور به استفاده از کامپوننت swmenu شدم که اون هم در این قالب اصلاً جواب نمیده من که واقعاً خسته شدم.. گفتم یک پیام بزنم شاید کسی این کار را برای قالب صدرا استفاده کرده باشه و منو مورد لطف خود قرار بده و راهنمایی کنه؟
  4. ghardashali

    نصب نشدن virtuemart در لوکال

    با سلام خدمت شما دوستان عزیز این فروشگاه ویرتومارت فارسی نسخه2 چگونه در لوکال نصب میشود؟ آخه وقتی نصب میکنم پیغام (آپلود فایل به سرور با مشکل روبرو شد) را میدهد. آیا کسی این فروشگاه ساز تازه منتشر شده جومینا را در لوکال نصب کرده است ؟
  5. ghardashali

    استخراج اطلاعات از virtuemart

    با سلام خدمت دوستان عزیز من افزونه ای را دانلود کردم که میتوان هر اطللاعاتی که از فروشگاه ویرتومارت هست بگیریم در قالب فایل اکسل. و این در نوع خود افزونه ای بی نظیر است برای کسانی که تعداد کالای آنها زیاد است. حالا من فایل زبان اون را نه بصورت حرفه ای ترجمه کردم ولی وقتی نصب کردم و اظلاعات را export کردم دیدم در فایل اکسل فقط علامت سوال و اعداد و ارقام گریگوری نمایش میدهد. میتوانم خواهش کنم ویا بیشتر تمنا کنم هر کسی که میتونه این را با زبان فارسی و نگارشهای مختلف virtuemart 1 سازگار کنه تا همه بتونن استفاده کنند. http://www.jmdownload.ir/download.php?filename=13357708881.zip
  6. ghardashali

    سوال در مورد سی پنل

    با سلام. دوستا من افزونه بانک پارسیان را برای پرداخت انتخاب کردم و پس از انجام مراحل اداری توانستم پین کد بگیرم. ولی برای راه اندازی به من میگویند باید پورت 27635 بر روی سرور من باز باشد تا بتوان پرداخت را با موفقیت انجام داد. این در کجای سی پنل است. چگونه میتوانم دسترسی داشته باشم
  7. ghardashali

    افزونه درج ماژول در یک موقعیت از قالب

    با سلام خدمت دوستان عزیز . امیدوارم بتوانم سوالم را درست مطرح کنم. برای اینکه یک ماژول را در یک قسمت از قالب قرار دهیم باید برای آن قسمت قالب موقعیت تعریف کنیم. مانند هدر سایت که میخواهیم ماژول لاگین را در آن قرار دهیم. حال آیا افزونه ای است که بتوان یک ماژول را در هر (قسمت و موقعیت قالب ) صرف نظر از اینکه برای آن قسمت یک موقعیت تعریف کرده باشیم. درج کنیم. در واقع مثل پلاگین یا ماژول لود صفحه جومینا که در آن ما میتوانستیم به آن اندازه بدهیم از قسمت بالا، پایین، چپ و راست یک چیزی مانند پلاگین درج ماژول در مطلب. در صورتی که این افزونه درج ماژول در یک (موقعیت و قسمت) در قالب است.
  8. ghardashali

    یک سوال بسیار مهم؟

    با سلام خدمت شما دوستان عزیز. چند وقت پیش سایت جومینا پلاگینی معرفی کرده است که با فعال کردن آن نمیشد مطالب را در سایتها کپی کرد در واقه راست کلید را از کار می انداخت خوب سوال من این است که. با این کار موتور جستجوگر سایتها را ایندکس میکن؟ تمام مطالبی که در سایت گذاشته ایم آیا به گوگل معرفی میشود؟ چون واقعاً نمیدانم گوگل به چه طریق سایتها را ایندکس میکند. خواستم ببینم آیا اگر این کار را کنم رتبه من در گوگل کاهش پیدا میکند یا نه؟ طلفاً هر کسی هر چه میداند توضیح دهد.
  9. ghardashali

    ماژول ورود

    ماژول ورود ایجکس جومینا را کسی داره؟ آیا این ماژول رایگان هست. آیا خود جومینا میتونه این ماژول را برای دانلود بگذارد؟
  10. ghardashali

    sitemap.xml

    با سلام کسی هست یک توضیحی در مورد sitemap.xml بدهد. در Webmaster Tools Google برای معرفی نقشه سایت باید (sitemap.xml) تایپ کنیم در صورتی که من افزونه نقشه سایت جومینا را نصب کردم و آن sitemap.html است. حالا هر وقت بخواهم درWebmaster Tools Google در اکاندی که ساخته ام در قسمت sitemap همان نقشه سایتم را که html است وارد میکنم. ولی خطا میگیرد. من در این قسمت چگونه نقشه سایتم را وارد کنم؟
  11. ghardashali

    حذف لینکها از گوگل

    جناب آقای فرحزادیان ، خوب من میخواهم بدانم که چگونه این کار را انجام دهم. چگونه از طریق web master tools این کار را انجام دهم. در آنجا یک قسمت هست به نامDashboard Search queries Crawl errors Links to your site Keywords Sitemaps در تمام اینها تعداد زیادی لینک است. ولی چیزی به نام حذف یا remove وجود ندارد. خواهشن کمک کنید.
  12. ghardashali

    حذف لینکها از گوگل

    با سلام آقا جان چگونه میتوان لینکهای قبلی را از گوگل حذف ، و لینکهای جدید ایندکس شوند. با نصب کردن افزونه جدید در سایت پس از گذشت مدتی با اینکس شدن لینکهای جدید سایتم، لینک های قدیمی هنوز در گوگل به تعداد خیلی زیاد هستند. در صورتی که هر کس آنها را باز میکند ارور 404 میدهد. و همین باعث شده است که رتبه من روز به روز پایین بیاید. البته من برای معرفی سایتم با ساختن اکانت و قرار دادن کدی که خود گوگل داده است در روت اصلی سی پنل انجام دادم. که با رفتن به این آدرسhttps://www.google.com/webmasters/tools/home?hl=en در قسمت Dashboard کلی لینک قدیمی دارم. آیا باید آدرس اکانت را حذف و دوباره سایت را معرفی کنم؟ لطفاٌ هر کسی هر اطلاعاتی دارد بگوید.
  13. ghardashali

    معرفی سایت به گوگل

    با سلام خدمت دوستان. من از کامپوننت ویرچومارت برای راه اندازی فروشگاه استفاده کردم. خوب در ابتدا حدود 150 تا کالا در آن قرار دادم و سپس این سایت را به گوگل معرفی کردم. گوگل هم حدود 3 الی 4 هفته بعد سایت من را ایندکس کرد. و تمام کالاهایی را که قرار داده بودم در گوگل سرچ میشد. سوال این است که ، من این کار را (معرفی سایت به گوگل) باید فقط یک بار انجام میدادم. چون علاوه بر آن 150 کالا، حدود 250 کالای دیگر در فروشگاه اضافه کردم. حالا گوگل هر از چند گاهی سایتم را که یک بار همان بار اول معرفی کردم ایندکس میکند. وکالاهای افزوده شده را در موتور جستجوی خود مورد سرچ قرار میدهد؟ و یا اینکه من خودم باید هر از چند گاهی سایتم را مکرر به گوگل معرفی کنم؟ سپاسگذارم هر کسی از دوستان هر چه میداند. ثبت کند.
  14. ghardashali

    ماژول ورود به سایت

    با سلام خدمت مدیران انجمن ، من ماژول ورود به سایت مثل (ورود به سایت فروشگاه جومینا) میخواستم. آیا امکان این هست که عین همان ماژول را که وقتی روی آن کلیک میشود. یک پنجره با حالت گرافیکی زیبا برای ورود به سایت باز میشود را برای دانلود قرار دهید. یا اینکه این ماژول پولی است.
  15. ghardashali

    کارایی این 2 پلاگین ویرتومارت

    با سلام خدمت همه دوستان عزیز . ممنون میشم یه نفر راهنمایی کنه و بگه کارایی این 2 پلاگین در فروشگاه ویرتومارت چیست. البته توضیحی که بتونم با اون کار کنم و متوجه بشم. vmxsearch.plugin_1.1.4.j15 vmproductsnapshots_1.1.4.j15
×
×
  • افزودن...