رفتن به مطلب

fazel

عضو تالار جوملا
  • تعداد ارسال ها

    15
  • تاریخ عضویت در سایت

  • آخرین بازدید

درباره fazel

  • درجه
    Member

core_pfieldgroups_1

  • Website URL
    http://www.neeloofar.org

اطلاعات پروفایل

  • جنسیت
    Male
  • موقعیت:
    تهران

آخرین بازدید کنندگان پروفایل

909 بازدید کننده پروفایل
  1. fazel

    باز نشدن صفحات داخلی سایت

    برای اطلاع کسانی که دچار چنین مشکلی می‌شوند عرض می‌کنم که من با آپگریت فایل‌های جوملام این مشکلم حل شدم. البته هنوز علت رخ دادن این مشکل برام سواله ولی به هر حال مشکل سایتم حل شد. از آقای طاها امینی هم بابت توجه‌شان تشکر می‌کنم
  2. سلام. در مهاجرت از جوملا 1.5 تردید نکن! . منتهی حالا که تا الان دست نگه داشتی، ببین می‌تونی به جوملا 3 بری. روی این یه مقدار تحقیق کن. فکر رنکینگ هم نباش. مهم اینکه تو سایت جدید بتونی سرویس بهتری به مخاطبات بدی و با سرعت خوب و گرافیک خوب و مطالب جدید آنها را راض کنی. البته یک افت رنکینگ خواهی داشت ولی خب بعد از یک دور جبران می‌شه.
  3. fazel

    باز نشدن صفحات داخلی سایت

    سلام نه دوست عزیز. یعنی با همین تنظیمات سایتم فعال و بدون مشکل بود. مشکل سایتم از دیشب شروع شد. وقتی اومدم وارد مدیریت بشوم موفق نشدم. وارد مدیریت نمی‌شد. نگران شدم که مباد ه-ک شده باشه. چیزی که به عقلم رسید این بود که پسورد سی پنل هاستم را عوض کنم. حالا چون بک‌آپ داشتم یک مقدار خیالم راحت بود. یه ساعت بعد مشکلی در ورود به مدیریت نداشتم صفحه اول سایت هم باز می‌شود ا ما مشکل اینه که صفحات داخلی و متن کامل مقالات باز نمی‌شود. بخش مدیریت سایت هم به صورت ناقص است. یعنی کلیدها عمل نمی‌کند و عملا نمی‌تونم مطلب جدیدی بفرستم.
  4. fazel

    باز نشدن صفحات داخلی سایت

    سلام. نه خیر در بخش مدیریت مطالب را نشان می‌دهد اما به صورت به هم ریخته نشان می‌دهد. یعنی متن همراه با کدهای html نمی‌دونم چی از جوملام کم شده که این طور به هم ریخته!
  5. fazel

    باز نشدن صفحات داخلی سایت

    صفحات داخلی سایتم در نشانی http://neeloofar.org/ باز نمی‌شود. دوستان راهنمایی کنند که مشکل از کجاست؟
  6. fazel

    مشكل در ترتيب مطالب مجموعه ها

    سلام * یک منو از ابتدا هم درست کردم اما جوابگو نبود. **یک نکته‌ای هم بگویم: من سایتم قبلا روی جوملا 1.5 بود. بعد که امکان ارتقا/ انتقال به 2.5 با کامپوننت‌های مهاجرت میسر نشد، جوملای 2.5 نصب کردم و به صورت دستی مقالات را به سایت جدید انتقال دادم و البته تاریخ انتشار را روی تاریخی اولیه تنظیم کردم. یعنی مثلا ایجاد مقاله در 91 بود ولی تاریخ انتشارش در 85. حالا نمی‌دانم این شرایط روی ترتیب می‌تواند اثر بگذارد یا نه. *** البته یک تفاوتی بین صفحه اول و بلاگ‌های مجموعه است و آن هم این است که در صفحه اول ما نمایش ویژه‌ها را فعال می‌کنیم که در مجموعه‌های داخلی این امکان برایمان نیست.
  7. fazel

    مشكل در ترتيب مطالب مجموعه ها

    سلام. با تشكر از توجه و پاسخ شما. من اين تنظيمات را انجام داده‌ام. اما نمي‌دانم چرا درست نمايش نمي‌دهد. مشكل اينجاست كه مطلبم را از آخر به اول نشان مي‌دهد! اين صفحه(مجموعه) را ببنيد: http://www.neeloofar.org/thinker/abolghasemfanaei.html
  8. fazel

    مشكل در ترتيب مطالب مجموعه ها

    با سلام من با ترتيب مطالب در مجموعه‌هاي بلاگ سايتم(جوملا2.5) مشكل دارم. تقريبا همه ي راهنمايي ها درباره اين مشكل را در اين انجمن يا جاهاي ديگر ديده‌ام اما هيچ كدام جواب نداده است. حالا دست حاجت به سوي مديران محترم و جوملاكاران اهل فن دراز مي‌كنم بلكه اين معضل به تدبيرشان حل گردد. سايت مورد نظرم در اين نشاني قرار دارد: http://www.neeloofar.org/ به جز صفحه اول كه درست كار ميكند صفحات داخلي ار نظر تاريخ درست كار نمي‌كند يعني آخرين مطلبم در بالا نمايش داده نمي‌شود.
  9. fazel

    نحوه درج فايل فلش سايت سازمان هواشناسي در

    سلامدر اين نشاني: http://amss.ir/Images/Iran.swf فايل نمايش آب و هواي كشور قرار دارد كه در مقايسه با ماژول‌هاي آب و هوايي كه ديدم خيلي كاربردي‌تر است. نمونه‌اي از درج اين فايل در سايت جوملايي را من در اين سايت http://bushehrma.ir/weather.html ديدم كه برايم جالب بود. مي‌خواستم دوستان راهنمايي كنند كه چطور مي‌شود از اين فايل براي نمايش آب و هوا در سايت جوملايي 1.5 استفاده كرد.
  10. با سلام خدمت دوستان مشکل من در جوملا 2.5 نمایش زیرمجموعه‌ها در انتهای یک "بلاگ مجموعه" است. این تصویر که انتهای یک بخش است را ملاحظه کنید: من نمی‌خواهم این زیرمجموعه‌ها نمایش داده شود. با چه تنظیماتی می‌توانیم این زیرمجموعه‌ها را حذف کنم. با تشکر
  11. fazel

    مشکل در استفاده از کامپوننت نظرات

    با سلام و تبریک عید نوروز و آرزوی سالی خوب و خوش برای همه اعضا و مدیران انجمن یک راهنمایی در مورد کامپوننت نظرات می‌خواهم. من می‌خواهم عبارت "دیدگاه شما" را از انتهای بخش خلاصه مطالب در صفحه اول سایت حذف کنم. چیکار باید بکنم. با تشکر
  12. fazel

    مشكل با jHackGuard

    سلام من بعد از نصب این پلاگین دیگه نمی‌تونم وارد بخش مدیریت سایتم بشوم و این پیام خطا را می‌دهد: Illegal key characters in global data چیکار کار باید بکنم؟ لطفا راهنمایی کنید.
  13. سلام آیا افزونه‌ای برای نمایش صفحات پی‌دی‌اف به حالت ورق زدن در سایت جوملایی وجود دارد. ( البته منظور حالت آکاردئویی نیست) مثلا شبیه روزنامه جام جم
  14. fazel

    مفهوم Page Class Suffix در جوملا

    سلام زحمت كشيده‌ايد. اما كاش صرفا به كپي مطلب اكتفا نمي‌كرديد. كاش به جاي اينكه از اصل مطلب بكاهيد چيزي هم روي آن مي‌گذاشتيد. ظاهرا همين مطلب در اين نشاني: http://support.joomla.ir/docs/joomla-15-page-class-suffix.html با تصاوير آموزش داده شده است. اين بحث البته خيلي مهم است و از جايي بايد شروع مي‌شد كه شما شروع كرده‌ايد. با اين حال از اساتيد جوملاكار تقاضا مي‌شود يك آموزش كامل در مورد تغيير استايل‌ ماژول‌ها، صفحات و ... با استفاده از امكان Page Class Suffix براي علاقه‌مندان به جوملا داشته باشند.
×
×
  • افزودن...