رفتن به مطلب

sytaco

عضو تالار جوملا
  • تعداد ارسال ها

    13
  • تاریخ عضویت در سایت

  • آخرین بازدید

تمامی مطالب نوشته شده توسط sytaco

  1. sytaco

    نمایش نام کاربری به جای نام واقعی در k2

    سلام برای ویرایش پارامترهای k2 از طریق فایل های نصب، باید چه فایلی رو ویرایش کنم تا بتونم تنظیمات رو تغییر بدم؟
  2. sytaco

    نمایش نام کاربری به جای نام واقعی در k2

    خوب پس باید یه مشکل دیگرم مطرح کنم. من وقتی توی پارامترهای k2 تغییراتی می دم، نظردهی و امتیازدهی این افزونه غیرفعال می شه، به خاطر همین هم اصلا به پارامترها دست نمی زنم. که این موضوع واقعا برام دردسر شده، ولی چاره ای ندارم. آیا از طریق کدهای k2 می شه این تغییرات را اعمال کرد؟
  3. sytaco

    نمایش نام کاربری به جای نام واقعی در k2

    خوب فکر کنم ناقص توضیح دادم. منظور من این بود که در تمام قسمت های سایت، مثل ارسال نظرات و غیره نام کاربری به جای نام واقعی کاربران نمایش داده بشه. در حالی که الآن وقتی کاربری با نام کاربری خودش وارد سایت می شه و نظری ارسال می کنه، اون نظر با نام واقعی کاربر نمایش داده می شه. اون چیزی هم که شما فرمودید رو میشه برای مخفی کردن اطلاعات نویسنده استفاده کرد.
  4. sytaco

    نمایش نام کاربری به جای نام واقعی در k2

    سلام من مدتیه که از کامپوننت k2 استفاده می کنم. اما یکی از مشکلاتی که این افزونه داره، اینه که در جاهای مختلف مانند ارسال مطلب، نام واقعی کاربران رو نمایش می ده. کسی می دونه چکار می شه کرد تا به جای نام واقعی، نام کاربری اعضا نمایش داده بشه؟ توی خود سایت k2 هم هرچه گشتم چیزی پیدا نکردم.
  5. sytaco

    مشکل در نظردهی کامپوننت k2

    این کدیه که می نویسه {"message":"\u0646\u0638\u0631 \u0627\u0636\u0627\u0641\u0647 \u0634\u062f\u0647! \u062a\u0627\u0632\u0647 \u06a9\u0631\u062f\u0646 \u0635\u0641\u062d\u0647...","refresh":1}
  6. sytaco

    مشکل در نظردهی کامپوننت k2

    سلام نکته عجیب همین جاست. با تست هایی که انجام دادم، متوجه شدم که ایجاد این مشکل به خاطر انجام تغییرات نیست، بلکه فقط کافیه تا یکبار پارامترها را باز کنم. تا قسمت امتیاز و همچنین نظردهی از کار بیافته. ضمن اینکه آخرین نسخه k2 یعنی نسخه 2.5.7 رو نیز آپدیت کرده ام. سلام با عرض پوزش این بار که تست کردم، موقع بازکردن پارامترها مشکلی پیش نیومد، اما وقتی تغییراتی در تنظیما اعمال می کنم، نظر دهی و امتیاز دهی از کار می افتد. البته در مورد نظر دهی بعد از ثبت نظر، صفحه ای می آید که یک یا دو خط کد در آن نوشته شده است.
  7. sytaco

    مشکل در نظردهی کامپوننت k2

    سلام به همه دوستان من یک سایتی طراحی کردم که توی اون از کامپوننت k2 استفاده شده. متأسفانه هنگامی که گزینه پارامترهای k2 بازمی کنم، سیستم نظر دهی و امتیاز دهی k2 توی مطالب از کار می افته. بالاخره بعد از چندین بار نصب k2 به این نتیجه رسیدم که نباید گزینه پارامترها رو باز کنم، ولی این جوری خیلی دردسر داره، چرا که نیاز دارم یک سری تنظیمات پیش فرض رو تغییر بدم. کسی می تونه برای حل این مشکل من رو کمک کنه؟
  8. sytaco

    مشکل در کامپوننت k2

    سلام یک مقدار مشکل رو بر طرف کرد. دفعه اول که مطلب رو ذخیره می کنم، تاریخ رو سه سال بالاتر می زنه ولی دفعه دوم که مطلب را باز و مجددا ذخیره می کنم، تاریخ درست می شه. هرچیه بهتر از اینه که کلا تاریخ رو اشتباه بزنه و دیگه مطلب رو باز نکنه.
  9. sytaco

    پیغام خطای "کپی با شکست مواجه شد"

    سلام کارهایی را که دوستان گفتند انجام دادم 1- K2 را از جومینا دانلود کردم (سازگار با نسخه 2.5 جوملا) 2- K2 قبلی رو از نصب خارج و K2 جدید را نصب کردم 3- دسترسی فایل ها و پوشه ها را تغییر دادم 4- از طریق پوشه هم نصب کردم اما باز هم درست نشد باز هم خطا داد که نمی تونه کپی کنه با نصب بروزرسانی 2.5.1 هم همین مشکل ایجاد می شه
  10. sytaco

    پیغام خطای "کپی با شکست مواجه شد"

    آقا یکی به داد من برسه یه افزونه K2 نصب می کنم موقع نصب پیغام خطای زیر رو می ده "-1 - یک خطا اتفاق افتاده است کپی با شکست مواجه شد" یه K2 دیگه نصب می کنم درست نصب می شه ولی توی هر قسمت که می خوام یه چیزی اضافه کنم خطای زیر رو می ده (مثلا وقتی می خوام یه برچسب مثل "بهینه سازی" اضافه کنم) "Table 'behineh_behineh.nu53k_k2_tags' doesn't exist SQL=INSERT INTO `nu53k_k2_tags` (`id`,`name`,`published`) VALUES ('','بهینه سازی','1')" به خدا دیگه خسته شدم همه کارهایی رو هم که دوستان گفته بودند انجام دادم دسترسی ها رو تغییر دادم جوملا رو چند باره نصب کردم، ولی نشد که نشد یکی کمک کنه:x (1): :x (1): :x (1): :x (1): :x (1):
  11. sytaco

    پیغام خطای "کپی با شکست مواجه شد"

    سلام به همه دوستان من هرچی می خوام بسته به روزرسانی به 2.5.1 یا افزونه دیگه ای رو نصب کنم خطای زیر نمایش داده می شه "-1 - یک خطا اتفاق افتاده است کپی با شکست مواجه شد" تمام مواردی که توی انجمن گفته شده بود را هم انجام دادم اما درست نشد. کسی می تونه کمکم کنه؟
  12. sytaco

    مشکل با کامپوننت custom fields

    سلام من این کامپوننت رو نصب کردم اما زمانی که می خوام ماژول و پلاگین هاش رو فعال کنم صفحه خطا ظاهر می شه
  13. sytaco

    باز نشدن سایت با آدرس مستقیم

    سلام دوستان من جوملا 1.6 رو نصب کردم اما نمی دونم چرا وقتی آدرس سایت رو به این صورت وارد می کنم (www.behinehsazi.ir) سایت باز نمی شه و حتما باید به این صورت آدرس رو وارد کنم http://www.behinehsazi.ir/index.php/
×
×
  • افزودن...