رفتن به مطلب

sararad

عضو تالار جوملا
  • تعداد ارسال ها

    11
  • تاریخ عضویت در سایت

  • آخرین بازدید

درباره sararad

  • درجه
    Member

اطلاعات پروفایل

  • جنسیت
    Not Telling

آخرین بازدید کنندگان پروفایل

بلوک آخرین بازدید کننده ها غیر فعال شده است و به دیگر کاربران نشان داده نمی شود.

  1. sararad

    مشکل درگاه پرداخت پاسارگاد

    ضمن سلام و تشکر از شما من با روشی که گفتید تونستم مشکل را رفع کنم و نصب را انجام بدم. اما بعد از نصب وقتی که کد ترمینال و کد پذیرنده را وارد می کنم و فایل کد خصوصی certificate.xml را در مسیر components/com_jshopping/payments/pm_pasargad قرار میدهم هنگام انجام پرداخت با خطای فروشگاه ارسال کننده اطلاعات قابل شناسايي نيست. مواجه میشم کسی می تونه من را راهنمایی کنه؟
  2. من از این آموزش استفاده کردم و تونستم فونت ایران نستعلیق رو در سایتم استفاده کنم. خیلی دقیق و خوب بود. مرسی. میخواستم بدونم که راه حلی وجود داره که با استفاده از اون، کاربر معمولی سایت که با تگ های HTML آشنا نیست هم بتونه از فونت های مختلف استفاده کنه؟ من متن را با فونت ایران نستعلیق در word 2010 تایپ کردم و در word paste سایت paste کردم اما متن را با این فونت نمایش نداد. کسی راه حلی پیشنهاد داره؟
  3. sararad

    مشکل از دست دادن فرمت بخش global configuration

    موقع لود شدن صفحه در IE در status bar علامت تععجب زرد رنگ که نشانه خطاست رو نمایش میده و این خطا ظاهر میشه که در بالا هم آوردمش: Webpage error details User Agent: Mozilla/4.0 (compatible; MSIE 8.0; Windows NT 6.1; Trident/4.0; SLCC2; .NET CLR 2.0.50727; .NET CLR 3.5.30729; .NET CLR 3.0.30729; Media Center PC 6.0; InfoPath.3; .NET4.0C; .NET4.0E) Timestamp: Mon, 16 Apr 2012 03:53:37 UTC Message: 'Joomla' is undefined Line: 2 Char: 2 Code: 0 URI:
  4. sararad

    مشکل از دست دادن فرمت بخش global configuration

    مرسی از راهنمایی تون. اما حالا که بخش general configuration مشکل پیدا کرده، دیگه نمی تونم ویرایشگر پیش فرض را عوض کنم.
  5. sararad

    مشکل از دست دادن فرمت بخش global configuration

    با سلام خدمت دوستان عزیز من یک سایت جوملایی (ورژن 2.5) به زبان انگلیسی طراحی کردم. اما در بخش ادمین، ادیتوری که برای مقالات وجود داشت، ادیتور جوملا 1.5 بود که امکانات کمی داره. به همین خاطر من تصمیم گرفتم که یک ادیتور جدید نصب کنم. به همین خاطر هم سراغ ckeditor و JCE رفتم . این دو افزونه را که نصب کردم، دیدم که در بخش مقالات ادیتور جدید اضافه نشد و تصمیم گرفتم که اونها را پاک کنم. اما بعد از این موضوع در بخش ادمین سایتم و در بخش global configuration فرمت از بین رفت و اطلاعات دیگر قابل تغییر نیست.حتی لینک های ثابتی که در تمام صفخات ادمین وجود داره هم از بین رفته. خطای زیر هم ظاهر میشه: Webpage error details User Agent: Mozilla/4.0 (compatible; MSIE 8.0; Windows NT 6.1; Trident/4.0; SLCC2; .NET CLR 2.0.50727; .NET CLR 3.5.30729; .NET CLR 3.0.30729; Media Center PC 6.0; InfoPath.3; .NET4.0C; .NET4.0E) Timestamp: Tue, 10 Apr 2012 05:26:09 UTC Message: 'Joomla' is undefined Line: 2 Char: 2 Code: 0 من کش را پاک کرده ام و فولدر administrator را مجددا روی سرور کپی کردم اما مشکل حل نشد. کسی میتونه به من کمک کنه؟
  6. sararad

    ارسال مقاله توسط کاربر از طریق کنترل دسترسی

    سلام مرسی از راهنمایی تون من خیلی از این افزونه ها را چک کردم. خیلی هاشون پولی بودن و خیلی هاشون هم کار من را راه نمی انداختند. اما کاری که فعلا انجام دادم این هست که با همون تنظیم دسترسی های جوملا این کار را انجام دادم. به نظرم بد هم نشد.
  7. سلام به همه دوستان عزیز من می خواهم در سایتم این امکان وجود داشته باشه که کاربران ثبت نام شده بتوانند مقاله در سایت منتشر کنند. البته به شرط تایید ادمین. من از جوملا 2.5 استفاده می کنم و کاری که انجام دادم این بود که آمدم کاربر نویسنده تعریف کردم و در منو ها هم یک آیتم به صورت ارسال مقاله ایجاد کردم که کاربران نویسنده به َآن دسترسی داشتند.بعد هم یک مجموعه ایجاد کردم که کاربران نویسنده به آن دسترسی داشتند. تا اینجا همه چیز خوب پیش رفت. اما اشکال اینجاست که کاربران نویسنده میتوانند مقالات همدیگر رو ویرایش کنند و همین طور اینکه با ایجاد مقالات برای کاربران نویسنده یک ایمیل می آید که بتوانند پیغام را در بخش ادمین سایت مشاهده کنند. (هر چندکه من امکان ارسال ایمیل به کاربران را غیرفعال کردم.) من در انجمن هم زیاد گشتم، تا جایی که من متوجه شدم، برای حل این مشکل باید از کامپوننت فرم ساز استفاده کنم،میخواهم بدونم که با استفاده از همان روشی که من استفاده کردم نمی توان این کار را انجام داد؟ آخه اگر قرار باشه که هر کس مقالاتش را با یک فایل بفرستد، یک نفر باید دائم به صورت دستی مقالات را به نام نویسندگانشون منتشر کند که این روش خوبی نیست. آیا افزونه خاصی برای این کار وجود داره؟ ممنون میشم که من روراهنمایی کنید.
  8. sararad

    سیستم یادداشت برای کاربران

    با سلام اینکه گفته شده که "اضافه شدن سیستم یادداشت برای کاربران " از امکانات جوملا 2.5 هست به چه معنی است؟ یعنی کاربران معمولی و اعضا امکان گذاشتن comment رو برای مقالات دارند؟
  9. sararad

    یادداشت برای مطلب

    می تونید از yvcomment هم استفاده کنید.
  10. sararad

    ویرایش قالب

    سلام متشکرم راستش اولش من از اون تگ استفاده کردم اما چون دیدم که تغییری ایجاد نشد حذفش کردم به هر حال ممنونم سلام مشکل من حل شد. یعنی بعد از این که تگ های زیر را به templatedetails.xml اضافه کردم : user-1 user-2 user-3 و تگ های زیر را هم به Index.php و به فایل template.css محتوای زیر را: #user-bottom { background: #cacaca ; width: 980px; margin:0 auto; padding: 0; text-align: left; height: 200px; border-top: 4px solid #f1f1f1;} .user1 h3, .user2 h3, .user3 h3 {color:#202020;} .user1 { text-shadow: #fff 0 1px; color: #2020; padding: 0px 10px 6px 30px; float: left; width: 250px; margin: 10px;} .user2, .user3 { text-shadow: #fff 0 1px; color: #202020; padding: 0px 10px 6px 30px; float: left; width: 250px; margin: 10px;}
  11. sararad

    ویرایش قالب

    baseurl ?>"><?php echo $app->getCfg('sitename'); ?> <?php if ($this->countModules( 'position-7 and position-4' )) : ?> <?php elseif( $this->countModules( 'position-7' ) ) : ?> <?php elseif( $this->countModules( 'position-4' ) ) : ?> <?php else: ?> <?php endif; ?> <?php if( $this->countModules('position-7') ) : ?> <?php endif; ?> <?php if( $this->countModules('position-4') ) : ?> <?php endif; ?>
×
×
  • افزودن...