رفتن به مطلب

nasrin-r

عضو تالار جوملا
  • تعداد ارسال ها

    48
  • تاریخ عضویت در سایت

  • آخرین بازدید

2 دنبال کننده

درباره nasrin-r

  • درجه
    Advanced Member

اطلاعات پروفایل

  • جنسیت
    Female

آخرین بازدید کنندگان پروفایل

837 بازدید کننده پروفایل
  1. nasrin-r

    مشکل در نصب درگاه پرداخت جوم شاپینگ

    سلام من میخوام درگاه پرداخت پاسارگاد و زرین پال جومینا رو برای جوم شاپینگ نصب کنم روی لوکال بدون هیچ مشکلی نصب میشه ولی روی هاست این خطا رو میده که عکسش رو فرستادم لطفا راهنمایی کنید که دلیل این خطا چی هست و باید چه کار کنم ؟
  2. nasrin-r

    نوشتن پلاگین

    سلام میخواستم بدونم با پلاگین هم میشه اطلاعاتی که از فرم (سمت ادمین) دریافت میشه را در دیتابیس ذخیره کرد یا برای این کار باید کامپوننت نوشته بشه من میخوام یک پلاگین بنویسم که یک فیلد اضافی رو به فیلدهای مدیریت مطالب جوملا اضافه کنه و بتوانم مقداری که وارد میشه در این فیلد را در جدولی ذخیره کنم و سپس در سایت در صفحه اصلی نمایش بدم ایا برای این کار باید علاوه بر پلاگین , کامپوننت هم بنویسم یا خیر با پلاگین تنها هم میشه ؟
  3. nasrin-r

    ایجاد تولتیپ برای منو

    http://firouzehcarpet.com لطفا راهنمایی کنید ؟؟
  4. nasrin-r

    ایجاد تولتیپ برای منو

    سلام من یه منو ایجاد کردم که به جای عنوان منو از عکس استفاده کردم حالا میخوام روی هر کدام از این عکسها میرم یه تولتیپ نمایش داده بشه چه کار باید بکنم از چه پلاگینی باید استفاده کنم ؟ کی تا به حال این کارو انجام داده ؟
  5. nasrin-r

    اعتبار سنجی در rsform

    سلام بچه ها من میخوام برای بعضی فیلد ها در فرمم که با rsform ایجاد کردم اعتبار سنجی بزارم با جاوا اسکریپت یا php ولی کد های جاوا اسکریپت کجا باید بنویسم یا کد های php منظورم اینکه باید این تابع اعتبار سنجی رو در کدهای کامپوننت قرار بدم ؟ یا در خود rsform ؟
  6. nasrin-r

    تغییرات در نمایش ویژگی های جوم شاپینگ

    خودم مشکلمو خیلی وقت پیش حل کردم , با تشکر ازتون
  7. nasrin-r

    کامپوننت ثبت سفارش

    از کجا بیارم
  8. nasrin-r

    کامپوننت ثبت سفارش

    سلام من احتیاج به یک کامپوننت ثبت سفارش دارم میخوام به این صورت یک فرم باشه, مثلا یه سری خدمات هست که کاربر هر کدام رو انتخاب کرد قیمت آن نمایش داده بشه قابلیت مدیریت سفارشات در جوملا هم داشته باشه و اینکه در پایان ثبت سفارش یه ایمیل به کاربر و مدیر سایت بفرسته ؟ هم چین کامپوننتی هست ؟؟؟؟؟
  9. nasrin-r

    مشکل

    سلام و وقت همگی بخیر من سه تا سوال داشتم اول اینکه : من کامپوننت درگاه پرداخت هایی که آقای میری و تهرانی منتشر کرده اند رو روی لوکال نصب کردم حالا سوال من این هستش که یک فایلی هست به نام finish.php این فایل بعد از نصب درگاه چرا نیستش , کجا ذخیره میشه؟؟ دوم اینکه همین درگاه ها روی هاست فقط قسمت admin آن نصب میشه و قسمت site آن نصب نمیشه و بعد نصب پیغام خطا میده و همین خطا باعث میشه در تب پیکربندی هیچی نباشه !! , چرا ؟؟ (البته من خودم اومدم این قسمت به صورت دستی آپلود کردم و حالا تب پیکربندی رو هم نشون میده) سوم اینکه : گفته شده فایل کد خصوصی certificate.xml را در مسیر components/com_jshopping/payments/pm_pasargad قرار دهید این فایل رو از کجا باید بیارم ؟؟
  10. nasrin-r

    مشکل درگاه پرداخت پاسارگاد

    سلام من درگاه پرداخت بانک پاسارگادی که در سایت جومینا منتشر شده است رو گرفتم و آن را در هاست نصب کردم بعد از اینکه نصب میشه یک پیام هشدار میاد که میگه : JFolder::create: مسیر open_basedir وجود ندارد کپی ناموفق کپی ناموفق کپی ناموفق حالا چه کار باید بکنم هم چنین وقتی در جوم شاپینگ / تنظیمات / پرداخت / passargad / میرم و داخل تب پیکربندی هیچی نیست !!
  11. nasrin-r

    تغییرات در نمایش ویژگی های جوم شاپینگ

    برای اینکه هر ویژگی در یک تگ div با یک کلاس متفاوت باشه باید چه کار کرد ؟
  12. nasrin-r

    تغییرات در نمایش ویژگی های جوم شاپینگ

    سلام , من از جوم شاپینگ استفاده میکنم میخواستم نحوه نمایش ویژگی های کالا رو تغییر بدم به صورت پیش فرض همان طور که میدونید به صورت یک جدول است و هر ویژگی در یک تگ tr قرار گرفته ولی من میخوام این ویژگی ها به این صورتی که در عکس فرستادم تغییر کنند کسی میتونه این کارو برای من انجام بده یا آموزش بده خیلی بهش احتیاج دارم
  13. nasrin-r

    مشکل در نمایش مشخصات هیکا شاپ

    سلام من میخوام برای یک محصول یه سری مشخصات یا ویژگی ها یا شایدم جزئیات تعریف کنم در هیکا شاپ مثل این عکسی که ضمیمه کردم ولی نمیدونم چه جوری این کارو انجام بدم البته اگر کسی میدونه برای جوم شاپینگ هم بگه چون اونم نمیدونم چه کار باید بکنم روی جوملا 3.4 هم کار میکنم مرسی
  14. nasrin-r

    کامپوننت هیکا شاپ

    سلام اگر کسی با هیکا شاپ کار کرده لطفا یه راهنمایی کنه که من چه جوری میتونم برای یک محصول یک سری ویژگی ها تعیین کنم و آنها نمایش بدم مثلا برای کتاب نام مولف شماره شابک و غیره
  15. nasrin-r

    مشکل در نصب کامپوننت هیکا شاپ

    از پوشه tmp نصب کردم حل شد
×
×
  • افزودن...