میر-حسن

مشکلات هاستینگ جومینا

Recommended Posts

سلام و عرض ادب

هاستینگ جومینا با سررسید شدن تاریخ قرارداد دست به اقدام عجیبی میزنه که جا داره مدیریت موفق و محترم این گروه تدبیری برای این رفتار بیندیشد

 

متاسفانه سه روز قبل از سررسید تاریخ، یک صورتحساب به ایمیل ارسال میشه و بعد از سه روز به هر دلیلی که شما ایمیل رو نبینید یا حتی پول نداشسته باشید، فورا سایت رو تعطیل میکنند و افت رنک گوگل شما شروع میشه

 

نکته بسیار منفی کار اینجاست که برای مشتری ارزش فرستادن یک پیامک و نه حتی یک تماس هم داده نمیشه

 

و بدتر از اون اینکه سایت رو گرو نگه میدارن و اطلاعات رو تحویل نمیدن تا شما تمدید کنید و حتی حق کاهش حجم و یا تغییر در سرویس ندارید

 

و اینها همه به خاطر سه روز تاخیر در پرداخت، اون هم به هر دلیلی هست

 

خواهش میکنم به مشکل بنده رسیدگی بفرمایید و اطلاعات سایتم رو در اختیارم بگذارید

 

ممنونم

 

 

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر

درود

اولا سپاس بابت انتقادتون چون انتقاد هست که کار رو توسعه میده.

من با جناب مهندس فرحزادیان در این باره صحبت میکنم و خودشون هم در اسرع وقت پاسخگوی شما خواهند بود.

بهتربود ابتدا با ایشون از طریق راه های ارتباطی داخل سایت ( شماره تماس - تیکت - .... ) مشکلتون رو مطرح میکردید.

موفق باشید.

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر

درود

اولا سپاس بابت انتقادتون چون انتقاد هست که کار رو توسعه میده.

من با جناب مهندس فرحزادیان در این باره صحبت میکنم و خودشون هم در اسرع وقت پاسخگوی شما خواهند بود.

بهتربود ابتدا با ایشون از طریق راه های ارتباطی داخل سایت ( شماره تماس - تیکت - .... ) مشکلتون رو مطرح میکردید.

موفق باشید.

عرض ادب

مسلما ابتدا با ایشون صحبت کردم و نتایج صحبت رو اینجا در میون گذاشتم خدمت اساتید

جناب فرحزادیان اصرار دارند که مشتری موظفه راس مدت سه روز ایمیلش رو بررسی کنه وگرنه عواقبش پای خودشه

یقینا هر کس این مساله رو بدونه انتخاب های بهتری میکنه

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر

با سلام
دوست گرامی 3 روز قبل از سررسید سرویس(72 ساعت قبل از سررسید) به شما اطلاع رسانی شده ولی توجه نکردید! و با توجه به عملکرد اتوماتیک مدیریت سرویس ها، اکانت شما در موعد سررسید بصورت اتوماتیک معلق شده...
و 3 روز بعد از تعلیق تازه شما پیگیر شدید! یعنی از زمان اطلاع رسانی ما 6 روز گذشته بوده...
دوست عزیز جومینا هاست مسئول و مقصر بی توجهی شما نیست...!
شما هر مشکلی هم داشته باشید میتوانید یک تیکت باز کنید و یک تماس بگیرید مهلت را تمدید کنید که خود شما هم چنین نکرده اید . حالا جومینا را مقصر میدونید

با توجه به اینکه این بحث ارتباطی با انجمن ندارد این تاپیک بسته میشود.

چنانچه صحبتی در این خصوص دارید با پشتیبانی جومینا هاست در ارتباط باشید

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
مهمان
این موضوع نسبت به پاسخ بیشتر بسته شده است.