alikarimi8 23 ارسال شده در دی 93 با سلام 20 روز پیش شرکت هاستینگ خود را عوض کردم و سایت را به هاست جدید انتقال دادم.(که شرکت جدید یکی از معروفترین سرویس دهنده ها می باشد). از 3 4 روز پیش سایت بالا نیومد و شرکت گفت که سرور سایت شما از کار افتاده تا امروز که مشکل سرور برطرف شد اما سایت ما همچنان بالا نمیاد. تیکت که فرستادم گفتن با توجه به مشکل سرور متاسفانه اطلاعات شما از هاست پاک شده و اگر بکاپ دارید بدید تا ما ریستور کنیم و برای دلجویی از شما به زمان سر رسید یک ماه اضافه خواهد شد!!!.درواقع علیرغم اینکه همه شرکت های هاستینگ بکاپ هفتگی می گیرند این شرکت بکاپ هفتگی نگرفتند و گفتند بکاپ ما مربوط به یک ماه قبل است و شما یک ماه قبل عضو سرویس ما نبوده اید(اگر همین الان با شرکت تماس بگیرید می گویند بکاپ هفتگی داریم). تو این دو هفته هم کلی مطلب و تغییرات در سایتم انجام دادم و واقعا وقت گذاشتم و حالا کل سایت روی هوا رفته!!!!. حال آیا می تونم درخواست غرامت کنم ؟حق با کیه به نظرتون چطوری حقم رو بگیرم؟؟؟ ممنون میشم راهنماییم کنید. با سپاس نقل قول به اشتراک گذاری این ارسال لینک به ارسال به اشتراک گذاری در سایت های دیگر
mahdi m 509 ارسال شده در دی 93 درود ببینید اگر اون شرکت هاستینگ در قرارداد و یا در سایتشون ذکر کردند که بکاپ هفتگی میگیرند حق کاملا باشماست و شما حق دریافت غرامت بسته به ضرری که بهتون وارد شده رو دارید. ولی اگر در قرارداد و یا در سایت چنین چیزی ذکر نشده و یا شما پنلی رو خریداری کردید که بکاپ هفتگی در اون ذکر نشده یکم کارتون سخت خواهد شد. ولی در هر صورت شرکت مقصر است و باید طبق تعهداتش رضایت شمارا جلب کنه. موفق باشید. 1 واکنش ها : alikarimi8 نقل قول به اشتراک گذاری این ارسال لینک به ارسال به اشتراک گذاری در سایت های دیگر
alikarimi8 23 ارسال شده در دی 93 درود ببینید اگر اون شرکت هاستینگ در قرارداد و یا در سایتشون ذکر کردند که بکاپ هفتگی میگیرند حق کاملا باشماست و شما حق دریافت غرامت بسته به ضرری که بهتون وارد شده رو دارید. ولی اگر در قرارداد و یا در سایت چنین چیزی ذکر نشده و یا شما پنلی رو خریداری کردید که بکاپ هفتگی در اون ذکر نشده یکم کارتون سخت خواهد شد. ولی در هر صورت شرکت مقصر است و باید طبق تعهداتش رضایت شمارا جلب کنه. موفق باشید. متاسفانه مشکل همین جاست که فقط در تماس تلفنی میگن بکاپ هفتگی دارند ولی تو مشخصات پلن هاشون هیچ جا در مورد بکاپ چیزی نیاوردن والان حرف من به هیچ جا نمیرسه... و به همین راحتی اطلاعات هاست و زحمات من توسط یکی از معروفترین شرکت های هاستینگ ایران به باد میره و اونا در قبالش فقط یک ماه به تاریخ سررسید اضافه میکنند... و در عوض بنده هم پروژه و اعتماد مشتری رو از دست میدم... نقل قول به اشتراک گذاری این ارسال لینک به ارسال به اشتراک گذاری در سایت های دیگر
mahdi m 509 ارسال شده در دی 93 فکر میکنم شما حق شکایت رو دارید. اول از در صحبت و گفتگو وارد شوید و ازشون در خواست کنید که اگر راهی براشون هست که اطلاعات رو بازگردانی کنند و یا در قبال ضرری که شما دیدید و زحماتی که کشیدید بهتون غرامت پرداخت کنند در غیر این صورت شما میتونید از شرکت شکایت کنید تا به خواستتون رسیدگی کنند. بازم منتظر دیگر دوستان باشید شاید تجربه ای در این زمینه داشته باشند. نقل قول به اشتراک گذاری این ارسال لینک به ارسال به اشتراک گذاری در سایت های دیگر
salimy 45 ارسال شده در دی 93 قبل از خرید ارتباطی از طریق ارسال تیکیت و ایمیل با شرکت داشتی یا نه ؟ اگه توی تیکت و ایمیل های شرکت به بک آپ اشاره کرده باشند می تونید خیلی راحت پیگیر باشید . نقل قول به اشتراک گذاری این ارسال لینک به ارسال به اشتراک گذاری در سایت های دیگر