رفتن به مطلب
irannnnn

چند سوال در رابطه با cpanel و directadmin و ویروس کشی

پست های پیشنهاد شده

ارسال شده در (ویرایش شده)

حدودا یک هفته هست که مشکلات و سوالات زیادی را باهاش برخوردم
متاسفانه سایتم ویروسی شناخته شد و چون دیر دست به کار شدم مسولان هاست اونو قفل کردند که سی پنل هم بود ولی قبلش من بک آپ گرفته بودم. اونو ویروس کشی کردم و الان مسولین بهم میگن یک هاست دیگه بهت میدیم که دایرکت ادمین هست. که برای من کار کردن باهاش سخته. حالا سوالاتی دارم که ممنون میشم راهنمایی بفرمایید:

1(مهم)- من میخام بک آپ را به دایرکت ادمین منتقل کنم. راهش چیه و آیا میشه فقط پوشه پابلیک را آپلود کنم یا کلا میشه فایل ها را آپلود یا ریستور کرد و کلا راهش چیه که سایتم مثل اولش در دایرکت ادمین بالا بیاد . اگر شده کار دیگه ای هم بکنم بگین(مثلا ساخت دیتا بیس و...)

2- سایتم در لیست سیاه قرار داره هنوز. سایتم هم اصلا در دایرکت ادمین قالب نداره ولی در گوگل وب مستر گفته باید یک کدی را در قالب بزارم که اصلا قالبی وجود نداره. چکار باید بکنم (این کار برای معرفی سایتم به گوگل هست)

3- مسوالان سایتم گفتند فایل هات را آپلود کنی و مشخص بشه که باز ویروس داره اینبار برای همیشه هاستم بسته میشه و الوداع( آیا این درسته) منم بهترین ویروس کش هارو نظیر نود32 و کسپز اسکای و آنتی مالور و ... را آپدیت کردم و چندتا ویروس کشتم اما بخاطر تهدید مسولین میترسم آپلود کنم. شما بگید چکار کنم بهتره؟

ویرایش شده توسط irannnnn

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

با سلام

1. خیلی راحت شما محتویاتی که در روت سی پنل داشتید حالا در روت دایرکت ادمین آپلود کنید و یک دیتابیس هم در دایرکت ادمین ایجاد کرده و دیتابیسی که در سی پنل داشتید رو در آن ایمپورت نمایید

 

2. !بعد از اینکه سایت اتان را در دایرکت ادمین بالا آوردید این کار را انجام دهید

 

3. شما که بررسی کردید و فایلهای مشکل دار را حذف کردید حالا اگر مسئولین هاست شما هم کمی با شما همکاری کنند جای دوری نمیره! خیلی راحت میتونند با ابزارهای امنیتی سرور اکانت شما را اسکن کنند و اگر مشکلی بود اعلام کنند! (البته اگر این ابزارها را روی سرور داشته باشند چون برخی تجاری هستند و مسئول هاست اتان باید بابتش هزینه کند...)

 

با آرزوی موفقیت برای شما دوست گرامی

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید ارسال داشته باشید و بعد ثبت نام خود را در سایت کامل نمایید. اگر حساب کاربری در سایت دارید، جهت ارسال با حساب کاربری خود هم اکنون وارد سایت شوید

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.


×
×
  • افزودن...