رفتن به مطلب
farhad6169

فوکا دانلود يا جي دانلود

پست های پیشنهاد شده

با سلام

همه میدونیم که از قویترین کامپوننتهای مدیریت دانلود دو افزونه (کامپوننت ماژول پلاگین) فوکا دانلود و جی دانلود هست. اما بر اساس نیاز ممکنه هر کس یکی رو انتخاب کنه. من دوتاش رو کاملا تست کردم اما نظر شما دوستانی که توی سایتاتون قبلا استفاده کردید و ممکنه مشکلاتی واستون پیش اومده باشه راهنمایی بخوام که از همین ابتدا گزینه برتر رو انتخاب کنم.

سایت  من پر از مطالبی هست که توی هر مطلب یک فایل (که ممکنه از سرور خود سایت یا از لینک های خارجی باشه) پیوست مطلب میشه واسه دانلود. پس لازمه پلاگین خوبی واسه پیوست فایل در مطلب داشته باشه که از بین پلاگینهای این دو افزونه پلاگین جی دانلود جای مانور بیشتری داره و میتونیم طرح مورد نظر رو بسازیم(مثلا تعداد دانلود رو نمایش بده یا  اندازه رو نمایش بده و ....) اما پلاگین فوکا محدودتره و صرفا نام فایل رو نشون میده واسه دانلود(البته میشه پلاگین رو کمی دستکاری کرد که بقیه پارامترها رو هم نشون بده اما آیا با وجود جی دانلود که از این نظر کامله، ارزش داره؟)

از طرفی من حس میکنم جی دانلود سرعت پایین تری نسبت به فوکا داره شاید بخاطر ساختار کدنویسی و یا پیچیده تر بودن جی دانلوده. شاید هم حس من اشتباه باشه.

مورد بعدی فوکا بنظرم ساده تر و شکیلتره ولی جی دانلود تو در تو تره و سادگی و زیبایی فوکا رو نداره.

حالا در این مورد که صرفا استفاده از پلاگین مطلب هست طبق تجربه شما کدام رو پیشنهاد میدید و در صورت بفرمایید چرا اینو ترجیح میدید؟ آیا تا حالا باهاش مشکلی داشتید؟

با تشکر

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید ارسال داشته باشید و بعد ثبت نام خود را در سایت کامل نمایید. اگر حساب کاربری در سایت دارید، جهت ارسال با حساب کاربری خود هم اکنون وارد سایت شوید

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.


×
×
  • افزودن...