رفتن به مطلب

dobeyti

عضو تالار جوملا
  • تعداد ارسال ها

    8
  • تاریخ عضویت در سایت

  • آخرین بازدید

درباره dobeyti

  • درجه
    عضو تالار جومینا

آخرین بازدید کنندگان پروفایل

بلوک آخرین بازدید کننده ها غیر فعال شده است و به دیگر کاربران نشان داده نمی شود.

  1. dobeyti

    تغییر نام و رمز کاربری مدیر و عدم ورود

    با سلام خدمت دوستان ! یکی دو ساعت پیش داشتم با پنل مدیریت ور می رفتم که اسم مستعار رو عوض کنم و admin رو به "صولت" تغییر دادم و گذرواژه رو نیز در فیلد های گذرنامه تغییر دادم و الان با هیچ رمز و پسوردی وارد نمی تونم بشم چه باید کرد ؟ آیا راهی هست که از طریق پنل هاست این واقعه رو برگردونم ؟!
  2. ممنون واقعا دستتون درد نکنه فقط اگه امکانش هست بگید این را که نصب کردم آدرس(یو ار ال ) فرومم به چه صورت می شه ؟
  3. ممنون یعنی اینکه یه دونه دامین مثل این بسازم http://www.FORUM.azsafar.com و اسکریپت مای بی بی رو بهش نصب کنم ؟ یا مای بی بی روی خوده جوملا نصب میشه ؟
  4. با سلام خدمت دوستان این سایت من هست http://www.azsafar.com و این هم لینک فروم که نصب کردم در سایت . http://www.azsafar.com/index.php/azsafar.html الان می خواستم که اگه امکانش هست این فروم بصورت مستقل اجرا بشه یعنی بدون قالب سایتم چون در این صورت فروم در وسط صفحه باز میشه و کار باهاش سخته ؟
  5. dobeyti

    عصبی شدم!صفحه اصلی سایتم مطالب رو نشون نمیده

    ممنون واقعا لطف کردید مشکل 3 روزم حل شد . پیروز و شادکام باشید
  6. dobeyti

    عصبی شدم!صفحه اصلی سایتم مطالب رو نشون نمیده

    آقا واقعا گلی آروم شدم درسته هیچ کدوم پیش فرض ندارن . حالا باید کدومو پیش فرض کنم که مطالب صفحه نخستم رو به ترتیب مثلا هر 5تا تو یه صفحه نمایش داده بشه ؟
  7. dobeyti

    عصبی شدم!صفحه اصلی سایتم مطالب رو نشون نمیده

    از کجا چک کنم ؟
  8. با سلام من 4 - 5 روز هست که با جوملا کار می کنم اما مطالب صفحه نخست نشون داده نمی شه http://www.azsafar.com/ اما وقتی از منوی اصلی اصلی نخست رو کلیک می کنم نشون میده http://www.azsafar.com/index.php/home.html لطفا به دادم برسید تا باز نرفتم سر وردپرس
×
×
  • افزودن...