رفتن به مطلب

heavaz60

عضو تالار جوملا
  • تعداد ارسال ها

    5
  • تاریخ عضویت در سایت

  • آخرین بازدید

درباره heavaz60

  • درجه
    عضو تالار جومینا

آخرین بازدید کنندگان پروفایل

بلوک آخرین بازدید کننده ها غیر فعال شده است و به دیگر کاربران نشان داده نمی شود.

  1. heavaz60

    ایجاد تماس با ما با دو آدرس

    مشکل این بود که من نمی خواستم به صورتی باشه که لینکشون بیاد و بعد از کلیک اطلاعات رو نمایش بده. اون حالت برای وقتی خوبه که 4 یا 5 تا آدرس داریم. اما برای وقتی که فقط دو تا آدرس هست مناسب تر اینه که هر دو رو مستقیم نمایش بده. که با ماژول HTML بصورت دستی حل شد
  2. heavaz60

    ایجاد تماس با ما با دو آدرس

    نمی دونم چرا نمی تونستم منظورم رو برسونم. منظورم همون آدرس بصورت تهران خ فرهنگ ..... بود. شرکت ما دو تا دفتر داره یکی تهران یکی شیراز می خواستم توی صفحه تماس با ما هر دو تا رو کامل نمایش بده. که مشکل حل شد یه مازول HTML دستی به بالای صفحه آدرس اضافه کردم ممنون از دوستانی که تلاش کردند کمک کنند :heart:
  3. heavaz60

    ایجاد تماس با ما با دو آدرس

    بزارید یه کم واضح تر بگم چی می خواهم : توی منو اصلی یه لینک داشته باشیم بنام "ارتباط با ما" . وقتی روش کلیک می کنیم یه صفحه باز بشه که دو تا آدرس شرکت رو نشون میده . و هر دو تا آدرس رو کامل نشون بده پایینش هم باکسی باشه که بشه باهاش پیغام ارسال کرد.( اگر بشه برای ارسال پیغام از YJ contact us استفاده کرد که چه بهتر ) الان مشکل اینه که وقتی لینک رو می سازم یا فقط یک آدرس رو نشون میده ، یا اینکه دو تا آدرس رو لیست می کنه ( نه بصورت کامل ) و بعد که روی هر کدام از آدرس ها کلیک کنم آدرس کامل رو نشون میده. اما من می خواهم از اول هر دو تا آدرس رو کامل نشون بده. و اون ابزار ارسال پیغام هم اگر بشه YJ CONTACT استفاده کرد خیلی خوبه چون من نتونستم چیزی رو پیدا کنم که بشه این کامپوننت رو بصورت کامل توی یکی از صفخات نشون داد . بلکه فقط میشه لینکش رو به یکی از منو ها اضافه کرد. وقتی هم که لینکش رو مثلا به منو اصلی ااضافه می کنم یک صفحه می سازه که فقط میشه باهاش پیغام ارسال کرد و خودشم جایی برای قرار دادن آدرس نداره و از اونجایی که سوال دوم من به همین سوال مربووط هست دلیلی برای باز کردن تاپیک اضافی نمی بینم.
  4. heavaz60

    ایجاد تماس با ما با دو آدرس

    سلام. من قصد دارم یه فرم تماس با ما ایجاد کنم که شامل دو آدرس باشه .و هر دو رو توی صفحه نشون بده . موقع لینک دهی یه حالت داره که دو تا آدرس رو لیست می کنه اما من می خواهم وقتی کاربر وارد صفحه تماس با ما میشه هر دو تا آدرس رو ببینه. برای اینکار راه حل چیه .؟ ضمنا اگر کسی بلد هست با کامپوننت Yj contact US یه کاری کنه که بشه بالاش آدرس گذاشت هم بگه یا اینکه این کامپوننت رو به یک صفحه اضافه کرد. مثلا طوری که یه صفحه داریم دو تا آدرس هامون توش هست و بعد این کامپوننت رو بهش اضافه می کنیم نه اینکه لینکش رو اضافه می کنیم می خواهم خودش اضافه بشه
  5. heavaz60

    کامپوننت k2

    من کامپوننت k2 V2.2 v رو از همین سایت گرفتم و نصب کردم اما برای نصب از طریق EXTENSION MANAGER نرفتم و مستقیم نصبش کردم. الان یه مشکلی که با هاش دارم اینه که من یه سری مجموعه به این صورت ساختم : محصولات --> شیر آلات ساختمانی بعد داخل شیر آلات ساختمانی 2 تا آیتم ساختم که بصورت مجموعه داخل شیرا آلات نمایش بده. نوع آیتم شیر آلات رو هم " مجموعه " تعریف کردم. اما وقتی وارد لینک می شوم زیر مجموعه های شیر آلات رو نمایش نمیده !! عکس زیر رو ببینید :
×
×
  • افزودن...