رفتن به مطلب

aseman313

عضو تالار جوملا
  • تعداد ارسال ها

    93
  • تاریخ عضویت در سایت

  • آخرین بازدید

تمامی مطالب نوشته شده توسط aseman313

  1. aseman313

    اشکال در jdownload

    سلام دوستان. وقت به خیر. من کامپوننت jdownload را نصب و از آن استفاده کرده ام. اما پس از مدتی ترازبندی کامپوننت از راست چین به چپ چین تغییر کرد.چون این اشکال در بعضی قسمت های دیگر وب سایت هم به وجود آمده بود کد زیر را به فایل css قالب اضافه کردم: #s5_component_wrap { text-decoration:rtl; text-align:right; } حالا در jdownload ترازبندی به حالت قبل بازگشته است اما آیکن ها در جای مناسب قرار ندارند. http://pooyaandish.net/fa/file-download برای برطرف کردن این اشکال چه کدی باید به فایل css اضافه شود؟ با تشکر موفق باشید.
  2. aseman313

    - علت کاهش سرعت لود صفحات

    سلام دوستان. وقت به خیر. از امروز سرعت لود صفحات وب سایت من بسیار کم شده است.هم در بخش کاربری و هم در بخش مدیریت.البته سرعت در cpanel تغییری نکرده است. هم چنین در بعضی موارد ماژول ها در موقعیت دیگری نشان داده می شوند و یا بعضی از تصاویر نشان داده نمی شوند. اخیرا افزونه خاصی نصب نکرده ام و محتوای وب سایت هم تغییری نکرده است. علت این کاهش سرعت چه می تواند باشد؟ممنون می شوم دوستان در این مورد راهنمایی کنند. http://www.pooyaandish.net با تشکر موفق باشید
  3. aseman313

    اشکال در کامپوننت Breezing Forms

    از دوستان کسی پاسخ سوال را نمی داند؟
  4. aseman313

    امکان اضافه کردن کامنت به یک رکورد در Xform

    از دوستان کسی پاسخ سوال های من را نمی داند؟
  5. سلام دوستان. وقت به خیر. در کامپوننت Xform آیا این امکان هست که ادمین پس از مشاهده لیست رکوردها بتواند به هر یک از رکوردها یک کامنت و هم چنین یک فیلد اضافه کند؟ اگر نه آیا افزونه دیگری با این قابلیت وجود دارد؟ برای ایجاد فرم ها در این سیستم از Breezing Form استفاده شده است. با تشکر موفق باشید
  6. aseman313

    اشکال در کامپوننت Breezing Forms

    اگر در مورد تغییر ترازبندی آیکن * و آیکن مربوط به توضیحات فیلد هم راهنمایی کنید ممنون می شوم.
  7. aseman313

    اشکال در کامپوننت Breezing Forms

    سلام. وقت به خیر. من از کامپوننت Breezing Forms و ازQuick Mode آن استفاده می کنم.دو سوال در مورد این کامپوننت دارم: 1- برای راست چین کردن عناصر فرم و تنظیم فاصله بین هر عنصر و lable مربوط به آن تغییراتی در فایل system.css اعمال کرده ام.اما این تغییرات روی عنصر Calender و Radio Button اعمال نمی شود.هم چنین عنوان هر section در سمت چپ قرار می گیرد. دمو:http://www.pooyaprojects.net/paziresh/index.php/form-fanni برای برطرف شدن این دو اشکال چه تغییری در فایل css باید داد؟ 2- چه طور می توان فیلدهای یک section را در دوستون (و یا بیش تر) و به طور منظم قرار داد؟به طوری که در فرم بالا نام و نام خانوادگی دریک سطر و نام پدر و تاریخ تولد در سطر بعد قرار گیرند. با نشکر موفق باشید.
  8. aseman313

    اشکال در ماژول IceMegaMenu

    ممنون از پاسخ شما. مورد اول را حذف کردم و حالا ماژول از سمت راست شروع می شود.(تصویر1) اما اضافه کردن کد دوم روی همه ماژول های وب سایت تاثیر می گذارد.من یک کلاس برای ماژول نوشتم و کد را به آن اضافه کردم.ایراد قبلی برطرف شده اما حالا منو روی ماژول های پایینی قرار گرفته است. دمو:http://www.pooyaandish.net/test با مقداردهی به پارامتر margin در کلاس ماژول هم اشکال برطرف نشد.
  9. aseman313

    اشکال در ماژول IceMegaMenu

    سلام دوستان. وقت به خیر. من نسخه rtl شده ماژول IceMegaMenu که در تاپیک http://forum.joomina.ir/topic/10403-%D9%85%D8%A7%DA%98%D9%88%D9%84-%D9%85%D9%86%D9%88%DB%8C-%D8%A2%D8%A8%D8%B4%D8%A7%D8%B1%DB%8C-icemegamenu-%D9%85%D8%AE%D8%B5%D9%88%D8%B5-%D8%AC%D9%88%D9%85%D9%84%D8%A7-16-%D8%AA%D8%A7-25/?hl=%D9%85%D8%A7%DA%98%D9%88%D9%84+%D9%85%D9%86%D9%88 معرفی شده را نصب و از تم css3 آن استفاده کردم.ترتیب منو آیتم ها از راست به چپ صحیح می باشد.اما ماژول در موقعیت مورد نظر به طور صحیح قرار نگرفته است. دمو: http://www.pooyaandish.net/test ممنون می شوم دوستان راهنمایی کنند که چه تغییری در فایل css باید داده شود؟ با تشکر.
  10. سلام. امکان داره گزینه پرداخت از طریق بانک ملت را هم اضافه کنید و البته به طور عمومی منتشر کنید؟ من تنها گزینه ای که برای پرداخت در وب سایت می توانم داشته باشم درگاه بانک ملت هست. متشکرم.
  11. aseman313

    امکان فروش فایل از طریق joomshopping

    سلام دوستان. وقت به خیر. در افزونه فروشگاه ساز joomshopping که در لینک http://www.joomina.ir/joomla-extension-bank-commerce/633-%D9%81%D8%B1%D9%88%D8%B4%DA%AF%D8%A7%D9%87-%D8%B3%D8%A7%D8%B2-joomshopping-%D8%AC%D9%88%D9%85-%D8%B4%D8%A7%D9%BE%DB%8C%D9%86%DA%AF-%D9%85%D8%AA%D8%B5%D9%84-%D8%A8%D9%87-%D8%A8%D8%A7%D9%86%DA%A9-%D9%85%D9%84%D8%AA-%D8%8C-%D9%BE%D8%A7%D8%B3%D8%A7%D8%B1%DA%AF%D8%A7%D8%AF-%D9%88-%D8%B2%D8%B1%DB%8C%D9%86-%D9%BE%D9%84.html معرفی شده در صفحه مربوط به هر محصول یک گزینه به نام فایل وجود دارد و در آن امکان آپلود فایل برای فروش قرار داده شده.اما در قسمت کاربری لینک دانلود فایل به طور رایگان در اختیار کاربر قرار داده می شه و نیاز به پرداخت نیست. چه طور می شه از این کامپوننت برای فروش فایل استفاده کرد. ممنون می شوم دوستان راهنمایی کنند. با تشکر موفق باشید.
  12. aseman313

    اشکال در نمایش وب سایت در IE9

    سلام دوستان وقت به خیر وب سایت من در Firefox به خوبی نمایش داده می شود.اما در IE فضای خالی زیادی ایجاد شده است.هم چنین دو تا از ماژول ها که در یک ماژول tab قرار دارند در IE جداگانه نشان داده می شوند و البته محتوای آن ها هم نمایش داده نمی شود. هم چنین اندازه متن در منوی اصلی بسیار کوچک تر از اندازه آن در FF است. از سایت سازنده قالب سوال کرده ام اما هنوز پاسخی دریافت نکرده ام.نمی دانم اشکال از قالب است یا IE ؟ ممنون می شوم اگر دوستان در این مورد من را راهنمایی کنند. آیا با تغییر در فایل های css می توان این مشکل را برطرف کرد؟ آدرس وب سایت: http://www.pooyaandish.net با تشکر
  13. سلام دوستان وقت به خیر من از سیستم جامع پرداخت بانک ملت استفاده می کنم.باید تغییری در آدرس وب سرور بدهم.ممنون می شوم اگر از دوستان کسی می دونه این آدرس در کدام فایل نوشته شده من را راهنمایی کنه با تشکر
  14. سلام دوستان. وقت به خیر. من سوالی دارم که شاید پیش افتاده باشه.اما پاسخی برای آن پیدا نکردم.امیدوارم دوستان راهنمایی کنند. چه طور می توان داخل یک مطلب به یک مطلب دیگر لینک داد؟ و یا به یک ماژول خاص که در وب سایت نمایش داده نشده است؟یعنی داخل مطلب با کلیک روی یک لینک یک ماژول مانند ماژول "ورود کاربران" در یک صفحه جداگانه نمایش داده بشه و یا یک فرم که در کامپوننتی مانند Breezing Forms طراحی شده اما برای نمایش آن منو آیتمی ایجاد نشده است. البته می دانم که در ویرایشگر چگونه می توان این لینک را ایجاد کرد.اما مشکل این جاست که نمی دانم در این حالت ها چگونه باید آدرس لینک را مشخص کرد.آیا می توان بر اساس آدرس مطلب یا فرم در backend این کار را انجام داد؟آیا افزونه خاصی برای این کار وجود دارد؟ با تشکر موفق باشید.
  15. aseman313

    درخواست افزونه فرم ساز با این امکانات

    سلام دوستان. وقت به خیر. من به دنبال یک کامپوننت فرم ساز می گردم که قابلیت های زیر را داشته باشد: امکان گزارش گیری از رکوردها (فرم های پر شده) براساس یک یا چند فیلد از فیلد های موجود در فرم. امکان جست و جو در رکورد ها براساس یک یا چند فیلد. امکان اضافه کردن Comment به یک رکورد پس از بررسی آن توسط Admin امکان ارائه کد رهگیری به کاربر پس از ارسال فرم. کامپوننت Breezing Form را بررسی کرده ام.برای سه مورد اول چیزی پیدا نکردم.برای مورد آخر هم به ذهنم رسید که شاید به وسیله "کد نوشته ها" بتوان این کار را انجام داد. ممنون می شوم اگر دوستان من را راهنمایی کنند.آیا افزونه ای هست که این قابلیت ها را داشته باشد یا این که باید این امکانات را به صورت دستی به یک فرم ساز اضافه کرد؟ با تشکر موفق باشید.
  16. aseman313

    اشکال در سیستم آرشیو اخبار فارسی جومینا

    ممنون می شوم اگر دوستان راهنمایی کنند. چرا گزینه انتخاب مجموعه برای آرشیو اعمال نمی شود؟
  17. سلام دوستان. وقت به خیر. من از کامپوننت و ماژول آرشیو اخبار فارسی جومینا استفاده می کنم.در تنظیمات ماژول گزینه ای برای انتخاب مجموعه یا مجموعه هایی که می خواهیم مطالب آن ها در آرشیو نمایش داده نشوند وجود دارد.اما من هر مجموعه ای را انتخاب کنم در هر حالت مطالب موجود در همه مجموعه ها نمایش داده می شوند خواهشمندم در این مورد دوستان من را راهنمایی کنند. با تشکر موفق باشید.
  18. aseman313

    اشکال در مسیریاب کامپوننت jdownload

    سلام دوستان. وقت به خیر. من از کامپوننت jdownload استفاده می کنم.اشکالی که در سایت وجود دارد این هست که در مسیریاب این کامپوننت نام مجموعه ها و زیرمجموعه ها دو بار نشان داده می شود.به این صورت: صفحه اصلی > کتابخانه دیجیتال > شبکه > مفاهیم شبکه > شبکه > مفاهیم شبکه > Basic Concepts in Computer Networking آدرس وب سایت نسخه ای که فعلا از آن استفاده می کنم Stable build 925 1.9.0 است.اما در نسخه های قبلی هم این مشکل در وب سایت وجود داشت. با حذف کامپوننت و نصب مجدد آن هم اشکال برطرف نشده است. ممنون می شوم اگر دوستان در این مورد راهنمایی کنند. موفق باشید. در پناه خداوند.
  19. aseman313

    اشکال در دوزبانه کردن سایت

    سلام. وقت به خیر. من به تازگی آموزش راه اندازی وب سایت چند زبانه در جوملا 1.7 را مطالعه کرده ام و مراحل را همان گونه که گفته شده انجام داده ام.اما اشکالی در سایت وجود دارد و آن این که با انتخاب هر کدام ار زبان ها به جای نمایش منوی مربوط به آن زبان منوی "فهرست اصلی-همه" یعنی منوی اصلی که از ابتدا و قبل از دو زبانه کردن سایت وجود داشته نشان داده می شود.هم چنین در صورت استفاده از ماژول مسیر یاب درمسیر سایت ابتدا نام منو آیتم پیش فرض در منوی "فهرست اصلی-همه" و پس از آن نام صفحه اصلی درهر زبان نشان داده می شود. ممنون می شوم اگر دوستان راهنمایی کنند که چگونه می توان این اشکالات را برطرف کرد. موفق باشید. در پناه خداوند.
  20. aseman313

    عدم نمایش آیکن RSS در همه صفحات

    از دوستان کسی هست که پاسخ سوال من را بدهد؟
  21. aseman313

    عدم نمایش آیکن RSS در همه صفحات

    سلام دوستان وقت به خیر. من از ماژول خروجی سایت جوملا استفاده می کنم.ماژول در همه صفحات سایت منتشر شده اما آیکن RSS تنها در چند صفحه که از نوع "لیست مطالب یک مجموعه" و یا 'لیست وب لینک های یک مجموعه" هستند نشان داده می شود ( والبته ماژول در این صفحات به درستی کار می کند) اما در سایر صفحات حتی در صفحه اصلی و یا صفحات حاوی یک مطلب خاص هم نشان داده نمی شود. در تنظیمات مطالب برای "لینک خوراک" گزینه نمایش انتخاب شده است. با قالب پیش فرض جوملا هم امتحان کردم اما مشکل برطرف نشد. آیا اشکالی در ماژول و یا خود سایت هست یا این که برای نمایش آیکن RSS در همه صفحات باید کار خاصی انجام داد؟ ممنون می شوم اگر دوستان راهنمایی کنند. موفق باشید. در پناه خداوند.
  22. سلام. وقت به خیر. آیا ماژول نمایشگر تاریخ شمسی که در سایت جومینا معرفی شده با جوملا 2.5 سازگار هست؟ لینک معرفی افزونه در سایت جومینا ممنون. موفق باشید.
  23. سلام. وقت به خیر. بابت تاخیر عذرخواهی می کنم. من قسمت front-end کامپوننت jdownloads_1.9.0_stable_909 را فارسی کردم.اما این نسخه با 2.5 سازگار نیست و باید ارتقاء داده بشه که با این کار هم فارسی سازی ها از بین می ره.نمی دانم آیا امکان داره به نحوی از فایل زبان نسخه قدیمی در نسخه جدید استفاده کرد یا نه.یعنی ارتقاء کامپوننت و فارسی کردن آن بدون نیاز به ساخت فایل زبان جدید؟ اگر دوستان راهنمایی کنند ممنون می شوم. این هم نسخه فارسی شده jdownloads_1.9.0_stable_909: jdownloads_1.9.0_stable_909_Parsi موفق باشید. در پناه خداوند.
  24. aseman313

    درخواست افزونه مشابه Feed Gator

    سلام. من افزونه را دان لود و نصب کردم. ممنون. موفق باشید
  25. aseman313

    درخواست افزونه مشابه Feed Gator

    خیلی ممنون از پاسخ شما. در سایت جوملا جهانی گفته شده که فقط با 1.5 سازگار هست. یعنی فقط نسخه جومینا با 2.5 سازگاری داره ؟ البته سایت جومینا هم در حال به روز رسانی هست و من به لینک بالا دسترسی ندارم.دوستان اطلاع دارند که سایت از چه زمانی قابل دسترسی است؟ ممنون.
×
×
  • افزودن...