رفتن به مطلب

urman

عضو تالار جوملا
  • تعداد ارسال ها

    5
  • تاریخ عضویت در سایت

  • آخرین بازدید

تمامی مطالب نوشته شده توسط urman

  1. با سلام و تشکر از تمام دوستان بخصوص جناب آقای پردل لطفا اشکال در کامپوننت ads manager ورژن 2.6.4 که به صورت زیر در پایین صفحه ایجاد حساب کاربری یا ثبت نام برای آگهی جدید رخ میدهد و باعث بهم ریختن صفحه می شود کمک کنید. توضیح اینکه : من فعلا روی لوکال کار می کنم و دو خط اول زیر باعث کشیده شدن جعبه متن توضیحات به سمت چپ و بهم ریختن صفحه می شود. User image (avatar) درس سایتUSER IMAGE (AVATAR)=تصویر کاربری(آواتار)VIDEO SOURCE=منبع ویدیو مواردی که با ستاره (*) علامتگذاری شده اند، اجباری میباشند. لینک عکس بصورت زیر
  2. urman

    درخواست کمک و نحوه ارسال عکس

    سلام دوستان، باتوجه به اینکه من هنوز روی لوکال کار می کنم عکس صفحه مشکل ایجاد شده توسط کامپوننت ads manager را دارم ولی چطوری باید ارسال کنم. اگر امکان داشته باشه دوستان آدرس ایمیل بدن ارسال کنم. از توجه و عنایت یکایک دوستان بینهایت سپاسگزارم.
  3. با سلام و تشکر از تمام دوستان بخصوص جناب آقای پردل لطفا اشکال در کامپوننت ads manager ورژن 2.6.4 که به صورت زیر در پایین صفحه ایجاد حساب کاربری یا ثبت نام برای آگهی جدید رخ میدهد و باعث بهم ریختن صفحه می شود کمک کنید. توضیح اینکه : من فعلا روی لوکال کار می کنم و دو خط اول زیر باعث کشیده شدن جعبه متن توضیحات به سمت چپ و بهم رختن صفحه می شود. User image (avatar) درس سایتUSER IMAGE (AVATAR)=تصویر کاربری(آواتار)VIDEO SOURCE=منبع ویدیو مواردی که با ستاره (*) علامتگذاری شده اند، اجباری میباشند.
  4. با سلام و تشکر از تمام دوستان بخصوص جناب آقای پردل لطفا اشکال در کامپوننت ads manager ورژن 2.6.4 که به صورت زیر در پایین صفحه ایجاد حساب کاربری تا ثبت نام برای آگهی جدید رخ میدهد و باعث بهم ریختن صفحه می شود کمک کنید. User image (avatar) درس سایتUSER IMAGE (AVATAR)=تصویر کاربری(آواتار)VIDEO SOURCE=منبع ویدیو مواردی که با ستاره (*) علامتگذاری شده اند، اجباری میباشند.
  5. urman

    درخواست رفع مشکل کامپوننت ads manager

    با سلام و تشکر از تمام دوستان بخصوص جناب آقای پردل لطفا اشکال در کامپوننت ads manager ورژن 2.6.4 که به صورت زیر در منوی ثبت آگهی جدید رخ میدهد کمک کنید. User image (avatar) درس سایتUSER IMAGE (AVATAR)=تصویر کاربری(آواتار)VIDEO SOURCE=منبع ویدیو مواردی که با ستاره (*) علامتگذاری شده اند، اجباری میباشند.
×
×
  • افزودن...