رفتن به مطلب

m.hossein

عضو تالار جوملا
  • تعداد ارسال ها

    4
  • تاریخ عضویت در سایت

  • آخرین بازدید

درباره m.hossein

  • درجه
    عضو تالار جومینا

آخرین بازدید کنندگان پروفایل

بلوک آخرین بازدید کننده ها غیر فعال شده است و به دیگر کاربران نشان داده نمی شود.

  1. m.hossein

    نحوه استفاده از ماژول ها

    جوملا 1.7 استفاده می کنم
  2. m.hossein

    نحوه استفاده از ماژول ها

    ممنون..میشه در مورد سوالم که عکسشو هم گذاشتم هم پاسخ بدهید...چرا وقتی ماژول را نصب می کنم بقیه تنظیمات را نمی آورد؟؟؟تنظسمات اصلی برای انتخاب فیلم یا عکسو هز چیز دیگر...؟؟
  3. m.hossein

    نحوه استفاده از ماژول ها

    الان من میخواهم در سایت ثبت نام کنم اما هیچ جایی رو نمی بینم که مربوط به ثبت نام کردن باشه!!!!کجاست!!!؟؟؟ در ضمن من ماژول ها را نصب کردم الان مثلاً ماژول نمایش فیلم فلش FLV در سایت یک عکس از تنظیمات ماژول گذاشته شده اما وقتی ماژول را نصب می کنم اصلا این تنظیماتی که در عکس سایت نشان داده شده را نمی بینم!!!!!!!!چرا؟؟؟ وقتی ماژول را نصب می کنم این مدیریت را روی ماژول دارم که در عکس آمده است...اصلا آن چیزهایی که در سایت نشان داده نمیاد!!!
  4. m.hossein

    نحوه استفاده از ماژول ها

    سلام..ببخشید تازه کارم نمی دونم دارم سوالمو جای درستی مطرح می کنم یا نه ... اما سوال من این ماژول ها و کامپوننت و ... را از سایت دانلود کردم اما نمی دونم بعضی هاش چطور تنظیم میشه مثلاً ماژول تصاویر خطی یا بنر متحرک یا نمایش فیلم در سایت این ها و امثال اینها را نصب کرده ام اما مثلاً برای تصاویر خطی باید تصاویرم را خودم مشخص کنم اما هیچ جایی در ماژول ندیدم که تنظیم تصاویر باشد یا بنر متحرک هم همینطور یا نمایش فیلم ... در همه این مازولها جایی ندیدم که بتوانم مجموعه ای که می خواهم این ماژول روی آن کار انجام دهد را مشخص کنم... مثلا برای منوی آبشاری در سمت چپ صفحه در تنظیم ماژول می توانم تعیین کنم که کدام منو را آبشاری کنم اما در تصاویر خطی و بقیه ماژولها که نصب کردم این خاصیت را ندیدم که مجموعه ام را انتخاب کنم... چطور می شود این کار را کرد؟؟؟؟ سوال دوم اینکه من اینجا ثبت نام کردم اما وقتی می خواهم برخی چیزها مثلاً منوی همه کاره را دانلود کنم میگه که مخصوص اعضاست ...مگه من عضو نیستم؟؟؟ متشکر
×
×
  • افزودن...