رفتن به مطلب

pixel2007

عضو تالار جوملا
  • تعداد ارسال ها

    31
  • تاریخ عضویت در سایت

  • آخرین بازدید

درباره pixel2007

  • درجه
    Advanced Member

core_pfieldgroups_1

  • Website URL
    http://www.parsalborz.net

آخرین بازدید کنندگان پروفایل

بلوک آخرین بازدید کننده ها غیر فعال شده است و به دیگر کاربران نشان داده نمی شود.

  1. با سلام من از جوم شاپینگ 4.3.3 برروی جوملا3 استفاده میکنم چطوری میتونم به یک گروه محصلاتم مثلا کل محصولات ارایشیم یکجا مثلا10% تخفیف بدم؟ موفق باشید
  2. با سلام اول از همه از اقای تهرانی استاد عزیز بنده و سایر همکارانشان بابت انتشار این افزونه بسیار سپاسگذارم من این افزونه را روی جوملا 3 و فروشگاهی که طراحی کردم نصب کردم مشکل کوچکی که دارم دو چیز است: 1- وقتی فیدها را دریافت میکنم فیدهای جدیدتر را اخرودر صفحات دیگر نشان میدهد البته من گزینه های منو را برای انتشار هر طوری تنظیم میکنم هیچ اتفاقی نمی افتد. 2- شایدم برداشت من اشتباه باشه ولی این افزونه مطالب رو خودکار در تایمی که تعیین کردم بروز نمیکند. لینک سایت برای مشاهده مشکلم پیشاپیش از همه عزیزان سپاسگزارم
  3. دوستان من یک سایت تو ومپ سرور طراحی کردم اخرین نسخه اکیبا رو نصب کردم. پشتیبان گیری هم میکنه و میگه با موفقیت بوده ولی وقتی پشتیبانشو تست میکنم پوشه installation فایل index.html را نادارد و نصب انجام نمیشود. همچنین نسخه 3.6 اکیبا هم نصب میکنم با خطای دسترسی مواجه میشوم فقط باید اخرین نسخ باشد چکار کنم؟
  4. باسلام بر شما عزیزان اول تشکر بخاطر چنین افزونه ای. دوم اینکه من اینو نصب کردم رو سایتم خیلی خوب بود ابتدا دسته بندی کردم و محصولاتم هم اضافه کردم و به منو هم اضافه کردم هیچ مشکلی نداشت . ولی وقتی مرجنت پی لاین رو اضافه کردم. تمام صفحات مربوط به این کامپوننت سفید میاد و هیچی نشون نمده من بارها حذف کردم ولی جواب نگرفتم .. مشکل از کجا میتونه باشه؟
  5. pixel2007

    ساخت سیستم وبسایت دهی

    بنده میخواهم سیستمی راه اندازی کنم که کاربر بتواند در چند مرحله ساده یک وبسایت برای خودراه اندازی نمایدبطور مثال: یک کاربر ابتدا مشخصات خودرا وارد نماید. در مرحله بعد نوع وبسایت خودرا انتخاب نماید مثلا شرکتی قالب مورد نظرش را انتخاب نماید و سایت را فعال نماید و به منوی مدیریتی نیز دسترسی داشته باشد ایا همچین چیزی برای جوملا وجود دارد؟
  6. pixel2007

    مشکل در پشتیبان گیری گوگل درایو

    مدیران گرامی و جناب استاد تهرانی به کمک این حقیر بیاین چون با اکیبا هم مشکل دارم اونم ارور میده و پشتیبان نمیگیره . اینم یک عکس از یکی از سایتهام
  7. pixel2007

    مشکل در پشتیبان گیری گوگل درایو

    با سلام و تشکر از استاد عزیز بابت انتشار اموزش پشتیبان گیری سایت در گوگل درایو. مشکلی که من در 3 سایتی که از این طریق پشتیبانی را تنظیم نمودم این است که هیچ کدام فرایند پشتیبانی را انجام نمیدهند و یکی هم که انجام داد نام فایل و حجم را درج نمود ولی محل پشتیبان گیری را COM_CLOUDBACKUP_BACKUPS_LOCATION_NONE من مرحله به مرحله طبق اموزش پیش رفتم بنظرتان مشکل از کجاست؟
  8. pixel2007

    نمايش يك خطي اخبار در يك نوار باريك

    قربان من وقتی رو لینک کلیک میکنم صفحه مورد نظر وجود ناره
  9. pixel2007

    راهنمائی در ایجاد یک دایرکتوری اماک

    با سلام من در حال طراحی یک سایت املاک هستم چند موضوع مرا درگیر کرده است اگر با کا 2طراحی کنم چطور میتوانم یک مجموعه را به چند گروه فیلد ارتباط دهم مثل گروه مناطق و شهرها گروه امکانات داخلی و.... دوم اینکه یک سیستم سرچ میخوام مثل این سایت padidehweb.ir اگر با سوبی پرو طراحی کنم ماژولهای فارسی انرا پیدا نمیکنم تاکید مشتری روی سرچ خست. دوستانی که میتوانند کمک کنند حتی اگر ماژولهای تجاری دارند خوشحال میشوم.
  10. pixel2007

    مشکل در افزونه خبرنامه پیامکی جوملا2.5

    چرا بعد این همه مدت کسی پاسخ نمیده؟
  11. pixel2007

    مشکل در افزونه خبرنامه پیامکی جوملا2.5

    با سلام من افزونه خبرنامه پیامکی را روی جوملا2.5 نصب کردم ولی بعد از اینکه مشخصات وارد میشه و ثبت میکنی در کنترل پنل افزونه هیچ اطلاعاتی نمیاد مشکل از کجا میتونه باشه؟
  12. pixel2007

    مشکل در تاریخ مطالب K2

    اقا منم این مشکلو دارم و از جوملای 2.58 جدید جومینا استفاده میکنم چیکار کنم؟
  13. یک سئوال ایا روی جوملا2.5 انگلیسی هم نصب کنیم ارتقا به نسخه فارسی میشه؟
  14. با سلام این سیستم ظاهرا ۱۴ روزه هست سیستم داپمی نداریه؟
  15. pixel2007

    ایجاد تاپیک css3

    با سلام میخواستم از مدیران اجازه بگیرم نا یک تاپیک اختصاصی در مورد طراحیهای css3 قرار بدم . ولی نمیدونم در کدوم بخش بزارم و اینکه ایا این انجکن جای این مبحث است یا خیر ؟
×
×
  • افزودن...