رفتن به مطلب

mrrad

عضو تالار جوملا
  • تعداد ارسال ها

    7
  • تاریخ عضویت در سایت

  • آخرین بازدید

درباره mrrad

  • درجه
    عضو تالار جومینا

آخرین بازدید کنندگان پروفایل

بلوک آخرین بازدید کننده ها غیر فعال شده است و به دیگر کاربران نشان داده نمی شود.

  1. mrrad

    درخواست پلاگین و...

    سلام. من یه اسلاید خاص می خواستم که تو همین انجمن مطرح کردم و جوابمو گرفتم. پس اینم همینجا می خوام این عکس رو نگاه کنید: می خوام بخش مقالات سایتم(فقط مقالاتش!) تمام این امکانات رو داشته باشه! (مثلا سرفصل ها،نکات مثبت و منفی،امتیاز دهی،معرفی بازی در گوشه ی صفحه) خیلی حیاطیه. لطفا هر چندتا از ماژول ها یا پلاگین ها یا کامپوننت ها یا ... ش رو می شناسید بذارید یا معرفی کنید. نمی دونم اینا ماژول هست یا پلاگین یا.... بی زحمت خودتون تشخیص بدید! ولی چیزایی که می خوام: مثلا نقد و بررسی بازی فلان در سایتم قرار می گیره. می خوام این بخش(نقد این بازی): -سر فصل داشته باشه(یه چیزی مثل منو که انتخاب می کنی و صفحاتش میاد) -بشه امتیازات اون بازی رو ثبت کرد(سه تا قسمت یکیش امتیاز جهانی-یکیش امتیاز سایت ما- یکیشم امتیاز اعضا که می تونند از کنارشم امتیاز بدند) -دو قسمت برای نوشتن نقاط ضعف و قوت بازی باشه. -دو قسمت برای نشون دادن نقاط ضعف و قوت بازی به صورت تصویری باشه! یعنی رو هر تصویری موس رو میبری یه متن ظاهر شه و یه سری توضیحات بده) -قسمتی برای نوشتن اطلاعات بازی و گذاشتن عکسش باشه(سمت راست عکسی که گذاشتم) -یه قسمت برای قرار دادن بازی های هم سبک باشه.(با توجه به سبک و... دسته بندی شند) -ترجیها بالای مقاله چند تا تب باشند که مثل عکس نوشته باشه: بازی ، اخبار ، مقالات و.... این یکی از بزرگترین دغدغه های سایت منه که اگه حل شه واقعا از این سایت ممنون و سپاسگذار خواهم بود برای همیشه!!! دوستان فقط خواهشا سریعتر جواب بدید:heart:
  2. mrrad

    درخواست اسلاید خاص

    دوست عزیز. من تو پستم هم نوشتم که جستجو کردم ولی چیزی که می خواستم نیست! سایت های نمونه رو دیدید؟
  3. mrrad

    درخواست اسلاید خاص

    سلام. من یه اسلاید شو می خوام برای سایتم. خیلی هم گشتم ولی چیزی که مد نظرم هست پیدا نکردم. من دو تا سایت به عنوان نمونه قرار می دم: http://www.bazione.com اسلایدش سنگینه و از نظرم جالب نیست(ولی امکاناتی که می خوام داره!) http://www.bazicenter.com این شاید اصلا جوملا نباشه! ولی اسلایدش دقیقا چیزی هست که می خوام حتی اگه یه ماژول شبیش هست هم معرفی کنید. دوستان ماژولش حتما باید فارسی باشه!! دوستان فقط من عجله دارم لطفا سریعتر پاسخ بدید:heart:
  4. امتحان کردم ولی متاسفانه نشد! دوستان لطفا زودتر جواب بدند عجله دارم.
  5. درسته ولی من می خوام در یک صفحه ی دیگه نمایش داده بشه! مثلا: www.siteman.com/safe
  6. سلام. چطور می تونم مطالبی رو در صفحات اضافی بذارم؟ به طوری که مطلب در صفحه ی اصلی نمایش داده نشه؟
  7. mrrad

    ساخت سایت Gaming!

    سلام. من می خوام یه سایت Gaming حرفه ای با استفاده از جوملا بزنم و به چند چیز نیاز دارم: -قالب فارسی مخصوص Gaming برای جوملا 1.6 باشه و سبک هم باشه.(قالب راکت تیم نباشه چون خیلی سنگینند قالباش!) -هر ماژول و پلاگینی که فکر می کنید برای یه سایت Gaming حرفه ای لازمه! دو درخواست بالا از هم جدا هستند و اگر یکیشونم می دونید جواب بدید لطفا!:heart: می دونم افزونه ها انجمن جدا دارند ولی چون قالب در اولویتم هست در اینجا تاپیک رو زدم ورژن جوملای من هم 1.6 هست:heart:
×
×
  • افزودن...