رفتن به مطلب

mrsadegh

عضو تالار جوملا
  • تعداد ارسال ها

    12
  • تاریخ عضویت در سایت

  • آخرین بازدید

درباره mrsadegh

  • درجه
    Member

آخرین بازدید کنندگان پروفایل

بلوک آخرین بازدید کننده ها غیر فعال شده است و به دیگر کاربران نشان داده نمی شود.

  1. mrsadegh

    وجود لینک های شکسته یا عدم وجود ان ها؟

    بزرگواران کسی نیست ما رو راهنمایی کنه؟
  2. mrsadegh

    وجود لینک های شکسته یا عدم وجود ان ها؟

    سلام مجدد ممنون از راهنماییتون راستش ما خیلی دنبال شخصی بودیم بتونه واسمون این کارو انجام بده اما کسی پیدا نشد توی همه فوروم ها هم درخواست دادیم چون قبلا روی کا2 کار می کردیم توی جوملا1.5 و می خواستیم انتقال بدیم به هسته جوملا2.5 در این بین تنها یه بنده خدایی از پارس جوم گفت می تونه فقط مطالب رو منتقل کنه و مجموعه ها رو باید دستی جابجا کنیم که این امر خیلی مشکل بود تا این که یه بزرگواری پیدا شد و این پروسه رو بر عهده گرفت این جور که بنده در جریانم کار رو به چند دسته تقسیم کرده بود و برای هر چیزی یه بانکی ساخته بود و در اخر هم بانکا رو به جوملا اضافه کرد اگه لازمه دسترسی بدم تا چک کنید یه بار هر چی سعی کردم دیتا بیس رو ایمپورت کنم به یه جوملای جدید نشد که نشد فقط همین رو بگم که حجم دیتا بیسمون حدود دو گیگه یه بارم خواستیم تبدیلش کنیم به ورد پرس که بازم نا موفق بیرون اومدیم و ورد پرس توانایی نمایش عناوین مطالبمون رو نداشت و تنها متن همه مطالب تمام زیر شاخه ها رو بدون توجه به درجه زیر شاخه ها و ریشه و عمقشون نمایش می داد الان موندیم چیکار کنیم راستی فرمودین برای انتقال چه مواردی رو جابجا کردیم که عرض کنم همه چی رو اعم از مطالب مجموعه ها منوها عکسا و..و...و.... فقط لینکتامون جا موندن اون طرف حالا امیدی هست به نظرتون؟ یا قیدشو باید کم کم بزنیم؟ این ادرس سایته www.farzandanezahra.com التماس دعا یا زهرا(س) :002: در تکمیل عرایضم این رو هم اضافه می کنم که دوستان تجربه ای که واسه مون شد سعی کنید کمتر از افزونه های متفرقه استفاده کنید تا بلایایی که بر سر ما نازل شدن گریبانگیرتون نشن خدمت اقا مصطفی عزیز هم عرض کنم که ما دو تا کار رو انجام دادیم به صورت هم زمان یکی این که از جوملا1.5 اومدیم به دو و نیم و دوم این که از کا2 اوردیمش به هسته و این طور که بنده هم در جریانم یه برنامه ای اون بزرگوار واسمون نوشتن ضمن این که کار ما روی سایت جوریه که بک اپ دو روز پیشمون هم دیگه به کارمون نمیاد دیگه از چند ماه پیش که چه عرض کنم به روز رسانی هامون به کراته و حد اقل روزی صد تا مطلب میاد که زحمت دوستان گل و هم تیمی های عزیزمونه :002:
  3. mrsadegh

    کامپوننت ارجاع چیست و چگون هکار می کند؟

    سلام و عرض ادب دوستان خواستم اگه ممکنه در مورد کامپوننت ارجاع واسم توضیح بدین و این که کارش چیه؟ ما دست بهش نزدیم ولی خودش اتوماتیک وار تعداد زیادی لینک رو به لینکای پرت ارجاع داده سایت مپ هم که می سازیم اکثر لینکاش شکسته ان ممکنه از لینکای این کامپوننت داره استفاده می کنه؟ اصلا اگه اینو حذف کنیم چی میشه؟ ممنونم یا زهرا(س) :002:
  4. mrsadegh

    وجود لینک های شکسته یا عدم وجود ان ها؟

    سلام و عرض ادب دوستان یه مساله ی مهمی واسمون پیش اومده ما حین انتقال از جوملا1.5به دو و نیم همه لینکامون عوض شدن و از این موضوع چهار ماه می گذره(اما متاسفانه هنوز گوگل اونا رو حذف نکرده) حالا اینش به کنار هر وقت هم می خوایم اقدام به ساخت سایت مپ کنیم تعداد زیادی لینک شکسته بهش اضافه می شه و کلی ارور واسمون میاره یه کامپوننت ارجاع هم داریم که البته غیر فعاله ولی داخلش حدود چهار هزار تا لینک رو ارجاع داده به ادرس جدید که البته اون ادرس جدید هم یه لینک شکستست و مخاطب رو به صفحه اصلی می بره! آر اس سئو رو هم نصب کردن واسه ساخت سایت مپ منتها اونم لینکایی که پیدا می کنه نود درصدشون شکسته هستن خواستم از دوستان سوال کنم به نظرشون مشکل از کجاست؟ این لینکا از کجا میان؟ مطالبمون رو همگی چک کردم چیزی ازشون کم نشده به طور متوسط روزی صد تا از الکسامون هم داره کم میشه پیج رنک گوگلمون هم افت کرده و رسیده به دو به روز رسانیشم هر روز داریم انجام میدیم و تعداد مطالبش حدود دوازده هزار و دویست تاست که مطالب اخیرمون هیچ کدوم ایندکس نشدن ممنون میشیم اگه لطف کنید و راهنماییمون کنید التماس دعا داریم یا زهرا(س) :002:
  5. سلام عرض می کنم خدمت همه شما دوستان عزیزم سایتی داریم با اهداف کلان و به روز رسانی ساعتی که قصد ادامه دادن همیشگی اون رو داریم به یاری خدا می خواستیم افزونه هایی که داخل اون به کار می بریم همیشگی باشن و با آپگرید های مدیریت محتوامون دچار مشکل نشیم لذا تصمیم به خرید چند تا کامپوننت گرفتیم(البته حساب بین المللی نداریم) از دوستان هر کی می تونه کمکمون کنه خواهش می کنم لطفشو در حقمون تموم کنه این موارد رو لازم داریم کامپوننت سئو ساز(ساخت خودکار کلمات کلیدیش واسمون از همه خصوصیاتش مهم تره( برنامه ای برای ساخت سایت مپ(سایتای انلاین جواب کارمون رو نمی دن و نهایتا تا15000تا لینک رو می سازن) انتی ویروس و یا همون فایروال کامپوننت کاملی برای گالری تصاویر با قابلیت مجموعه های داخل هم کامپوننتی برای نمایش و دانلود هم زمان کلیپ با قابلیت مجموعه های داخل هم کامپوننت کتابخانه با قابلیت مجموعه های داخل هم منتظر نظرات دوستان هستیم
  6. mrsadegh

    کار نکردن فرم تماس با ما در جوملا 2.5

    سلام منم همین مشکل رو دارم امکان ارسال و ساخت نا محدود ایمیل رو هم دارم دارم مسئول هاستینگ میگه کامپوننته مشکل داره با تشکر
  7. سلام اخوی واقعا شرمندمون می کنید ممنونم از لطفتون جسارتا شما خودتون باهاش کار کردین؟ راستش یه مقدار حجم دیتا بیسمون سنگینه و دوستان گفتن نصبش کنی ممکنه سی پی یو سرورتون بسوزه و یه سری تنظیمات داره که اگه اعمال نکنیم بهش همه چی رو به هم میریزه بازم ممنونم از لطفتون
  8. ممنونم از پاسخگوییتون دوست عزیز تعداد مطالبمون بیش از ده هزار تاست و ساخت دستیش امکان پذیر نیست میشه خواهش کنم افزونه ای جز این سیستم جومینا بهمون معرفی کنید؟ از جومینا دو سه تا دیدم که فقط یکیشون مربوط به دو و نیم بود(همون تو تگ) که جواب نداد اجرتون با بی بی فاطمه زهرا التماس دعا یا علی(ع)
  9. سلام علیکم ممنونم از پاسخگوییتون دوست عزیز این رو نصب کردم ولی متاسفانه چیزی نداره فقط از تو کامپوننت ها که میریم نشونش می ده و دو تا گزینه داره یکی کامپوننت و یکی هم برچسب ها که توی اولی میریم خالیه و دومی هم فقط میشه همون جا دستی روی جدید کلیک کرد و واسه خودش رو هوا و بدون ارتباط به هر مطلبی می سازه ممنون میشم راهنماییم کنید التماس دعا داریم یا زهرا(س)
  10. سلام و عرض ادب خدمت دوستان و عزیزان سایت جوملایی داریم با تعداد مطالب زیاد ولی متاسفانه هیچ برچسبی تا به الان در اون به کار نبردیم خیلی هم تحقیق کردیم ولی به نتیجه جامعی نرسیدیم از دوستان خواستم بپرسم ایا چیزی هست که بتونه خودش به صورت اتومات از متن یا حتی از عناوین مطلبمون تگ ها رو بکشه بیرون و نشون بده که ایندکس بشن توی موتورای جست و جو؟ چون عناوین مطالبمون هم به اندازه کافی جامع و شامل هستن اگه تجاری هم باشه مشکلی نیست هزینشو پرداخت می کنیم فقط می خوایم خوب جواب بده و دوبار کاری نشه بعدا واسمون التماس دعا یا زهرا(س)
  11. mrsadegh

    تنظيمات ftp

    سلام علیکم دوستان ما هم با این مقوله مشکل داریم جدیدا سرورمون رو عوض کردیم و هیچ ماژولی روش نصب نمیشه تمام سطح دسترسیا رو هم درست کردیم ولی همه میگن از تنظیمات اف تی پی هستش اگه لطف کنن عزیزان راهنمایی کنن ممنونشون میشیم التماس دعا یا زهرا(س)
  12. mrsadegh

    ارور404بعد از ارتقای جوملا از1.5به2.5

    با عرض سلام و خسته نباشین خدمت دوستان عزیز سایت جوملایی داریم که قبلا روی 1.5مستقر بوده و از افزونه کا2 استفاده می کردیم چندی است که مهاجرت کردیم به هسته جوملا2.5 از اون روز به بعد تعداد زیادی از لینک هامون ارور404 می دن توی کامپوننت ها به قسمت ارجاع رفتم و همه لینک های حذف شده رو ربط دادم به یه مطلب خاص اما باز هم تعداد زیادی از لینکا این مشکل رو دارن توی گوگل هم چند بار سایت مپ جدید ثبت کردم اما باز هم لینکای قدیمی رو داره و روز به روز هم داره از پیج رنکمون و رتبه الکسامون کاسته می شه رنکینگمون روی چهار بوده که الان شده دو منوهای بالاییمون(اصلی ها)اکثرا دچار مشکل هستن و حتی با ساخت مجددشون هم کار نمی کنن به عنوان مثال قسمت ولایت فقیه تا الان هم با خیلیا مشورت کردیم ولی به نتیجه ای نرسیدیم ممنون میشیم اگه دوستان لطف کنند و تجربیات ارزشمندشون رو در اختیارمون قرار دهند اجرکم مع الله التماس دعا یا زهرا سلام الله علیها www.farzandanezahra.com
×
×
  • افزودن...