رفتن به مطلب

elmo3542

عضو تالار جوملا
  • تعداد ارسال ها

    9
  • تاریخ عضویت در سایت

  • آخرین بازدید

4 دنبال کننده

درباره elmo3542

  • درجه
    عضو تالار جومینا

آخرین بازدید کنندگان پروفایل

بلوک آخرین بازدید کننده ها غیر فعال شده است و به دیگر کاربران نشان داده نمی شود.

  1. elmo3542

    ورژن جدید کامپوننت K2

    سلام دوستان، کسی میدونه چه جوری برای مطالبی که در k2منتشر میشه، یه تصویر پیش فرض تعیین کرد که اگر کاربر برای مطلب، تصویری قرار نداد، به صورت خودکار یک تصویر از پیش تعیین شده(مثلا لوگوی سایت در سایز بزرگتر) به عنوان تصویر مطلب قرار بگیره؟ من از نسخه 2.6.7 کامپوننت K2 استفاده میکنم.
  2. elmo3542

    قرار دادن اتوماتیک تصویر در مطالب k2

    قرار دادن اتوماتیک تصویر در مطالب k2 سلام دوستان، کسی میدونه چه جوری برای مطالبی که در k2منتشر میشه، یه تصویر پیش فرض تعیین کرد که اگر کاربر برای مطلب، تصویری قرار نداد، به صورت خودکار یک تصویر از پیش تعیین شده(مثلا لوگوی سایت در سایز بزرگتر) به عنوان تصویر مطلب قرار بگیره؟ من از نسخه 2.6.7 کامپوننت K2 استفاده میکنم.
  3. elmo3542

    مشکل هنگام گرفتن بکاپ با akeeba

    سلام دوستان من نسخه ی حرفه ای اکیبا بکاپ رو روی سایتم در لوکال نصب کردم.هنگام گرفتن نسخه ی پشتیبان این خطا رو میده AEAbstractDump :: Database Error: You have an error in your SQL syntax; check the manual that corresponds to your MySQL server version for the right syntax to use near 'OPTION SQL_BIG_SELECTS=1' at line 1 SQL=SET OPTION SQL_BIG_SELECTS=1 کسی میدونه مشکل از کجاست؟
  4. elmo3542

    به هم ریختن ظاهر سایت بعد از به روز رسانی

    با سلام دوستان عزیز من پلاگین T3 رو در سایتم به روزرسانی کردم و بعد از این کار، قالب کلا به هم ریخته راهی هست که بتونم به حالت قبل از به روز رسانی برگردم؟ متاسفانه نسخه پشتیبانی که دارم مربوط به 6ماه پیشه و اگه اون رو برگردونم، بسیاری از مطالبم از بین میره چون آشنائی ندارم هم نمیتونم از مطالب پشتیبان بگیرم و بعد از بازگرداندن بکاپ، اونا اضافه کنم کسی میتونه کمک کنه؟ آدرس سایت: savehonline.com
  5. elmo3542

    افزودن خودکار عکس به مطالب

    با سلام دوستان عزیز کسی میدونه چه جوری باید به مطالب جوملا به صورت خودکار عکس اضافه بشه؟ با توجه به اینکه من اخبار رو از طریق FeedGator دریافت می کنم و در سایت نمایش میدم، بسیاری از مطالب فاقد تصویر هستند و همین باعث میشه در برخی از ماژول ها مانند ماژول آخرین خبر ها که عنوان و عکس خبر رو نشون میده، چیدمان اخبار زیبائی خودش رو از دست بده، بنابر این اگه بشه به صورت خودکار به مطالب یه عکس از قبل تعیین شده اضافه کرد، مشکل برطرف میشه. ////////////////// مشکل اصلی اینه که در ماژول mod_bt_contentslider که زیبائیش به وجود تصویره، یه تصویر پیشفرض میاد که میخوام با لوگوی سایت عوض بشه. اینم آدرس نمونه: http://savehonline.com/iran.html دوستان ممنون میشم کسی بتونه مشکل رو حل کنه
  6. elmo3542

    قالب خبری جوملا 2.5

    سلام دوست عزیز، اگه میخواین فارسی باشه این رو تست کنید.فقط مگامنو نداره که باید نصب کنید،اگه البته گیرتون میاد. من که نتونستم پیدا کنم(البته رایگان) *********** لینک حذف گردید ! *************
  7. سپاس دوستان، مشکل حل شد/باید وارد یکی از قسمت های کامپوننت میشدم تا گزینه ها ظاهر بشه
  8. درود دوستان، من کامپوننت و ماژول ها رو بدون خطا نصب کردم، منتها در کامپوننت منوی اختیارات یا آپشن برای تنظیم مشخصات درگاه نشون داده نمیشه.عکسش رو درپیوست کردم(ناحه ی قرمز شده که خالی است) ضمنا ماژول های مشابهی نصب کردم که کار میکنه منتها چون صدور کد رهگیری نداشت، به کارم نمیاد. کسی می دونه اشکال از کجاست؟
  9. من هم مدت زیادیه که دنبال چنین چیزی هستم، متاسفانه در ایران و تمام سایت های وابسته به جوملا، هیچ کس تا به حال پاسخی در این خصوص نداده، درصورتی که بسیار ضروری است.
×
×
  • افزودن...