رفتن به مطلب

mrl

عضو تالار جوملا
  • تعداد ارسال ها

    3
  • تاریخ عضویت در سایت

  • آخرین بازدید

درباره mrl

  • درجه
    عضو تالار جومینا

آخرین بازدید کنندگان پروفایل

بلوک آخرین بازدید کننده ها غیر فعال شده است و به دیگر کاربران نشان داده نمی شود.

  1. mrl

    خطا در نمایش سایت

    با سلام من سایتم با آدرس www.micronic-co.com را دو سال پیش با کمک انجمن جومینا آپلود کردم و تا یک ماه پیش مشکلی نداشت اما یک ماه پیش پارس دیتا تغییراتی در کنترل پنل ایجاد کرد که سایت بسته شد پشتیبانی سایت می گوید خطا مربوط به کم بودن یک جدول در سایت است اما من وقتی کل دیتابیسم را پاک کردم باز هم پیام خطا همین بود. http://www.micronic-co.com
  2. mrl

    خطا در انتقال دیتابیس از لوکال به هاست

    سلام متشکرم از پاسخ شما، سایت من کامل شده است امکان انتقال دیتابیس از زمپ به ومپ وجود داره؟ ایمپورت دیتابیس با خطا مواجه نمی شود؟
  3. mrl

    خطا در انتقال دیتابیس از لوکال به هاست

    سلام من سایت را با استفاده از xampp طراحی کردم. در انتقال دیتابیس از لوکال به هاست در جدول هایی که title ( یا متن ) آن فارسی است خطای data too long می دهد و در صورت انگلیسی شدن متن خطا برطرف می شود. با توجه به اینکه تعداد متن های فارسی در جداول دیتابیس بسیار زیاد است، راهی برای برطرف شدن خطا بدون تغییر متن های فارسی دیتابیس وجود دارد؟ آیا امکان دارد خطای متن های فارسی به دلیل اشکال در xampp باشد؟ برای مثال در منو، title محصولات وجود دارد که روی این سطر خطا بوجود می آید اما هنگامی که در phpmyadmin لوکال، title محصولات را به product تغییر می دهم خطا برطرف می شود. فقط برای ایمپورت سطرهایی که متن فارسی دارد پیغام خطا می دهد.
×
×
  • افزودن...