رفتن به مطلب

nima_j

عضو تالار جوملا
  • تعداد ارسال ها

    3
  • تاریخ عضویت در سایت

  • آخرین بازدید

تمامی مطالب نوشته شده توسط nima_j

  1. ممنون از راهنماییتون فقط نمیدونم چرا لینک نصب برنامه رو پس از خرید برای کاربر ارسال میکنه. خب این بده که ! کاربر این لینک رو به هرکسی ده میتونه دانلود کنه ... من خودم تست کردم و پس از پرداخت فایل زیپ (که طبق گفته جناب انگوتی با خود امکانات ویندوز فشردش کردم) رو دانلود کردم اما خراب شده بود و اکسترکت نمیشد ! همچنین اررور 500 رو هم میداد که طبق گفته ایشان یک اسلش اضافه را حذف کردم و درست شد. اما کاربر هم که باید اینکار و انجام بده این یک ضعفه.
  2. سلام خسته نباشید جناب انگوتی عزیز اصلا کجا باید فایل رو آپلود کرد ؟ من هرجا رو گشتم جایی در کامپوننت ندیدم که بشه فایل مورد نظر برای فروش را آپلود کرد یا اصلا لینک فایل را داد ! جناب انگوتی عزیز ، بنده لینک این افزونه شما رو در سایت پی لاین دیدم. و در توضیحات برنامه نوشته بودین رایگان هست ! پس جریان لایسنس چیه ؟!؟! طریقه خرید نسخه لایسنس به چه نحوی است ؟ و اینکه نسخه لایسنس چه برتری نسبت به رایگان داره ؟
  3. سلام دوست عزیز کدام فایل 50 مگابایت هست ؟ فایل درگاه پرداخت که کمتر از 200 کیلوبایت هست... منظور شما کدام کامپوننت هست ؟ بنده در جومولا تازه کار هستم. کامپوننت درگاه پرداخت را نصب و محصول و قیمت و ... را تنظیم کردم اما وقتی خواستم ماژول برای نمایشش در سایت ایجاد کنم نشد، چون در لیست کامپوننت ها نبود ! لطفا بنده را راهنمایی فرمایید. پیشاپیش ممنونم از لطفتون
×
×
  • افزودن...