رفتن به مطلب

nima_j

عضو تالار جوملا
  • تعداد ارسال ها

    3
  • تاریخ عضویت در سایت

  • آخرین بازدید

درباره nima_j

  • درجه
    عضو تالار جومینا

آخرین بازدید کنندگان پروفایل

870 بازدید کننده پروفایل
  1. ممنون از راهنماییتون فقط نمیدونم چرا لینک نصب برنامه رو پس از خرید برای کاربر ارسال میکنه. خب این بده که ! کاربر این لینک رو به هرکسی ده میتونه دانلود کنه ... من خودم تست کردم و پس از پرداخت فایل زیپ (که طبق گفته جناب انگوتی با خود امکانات ویندوز فشردش کردم) رو دانلود کردم اما خراب شده بود و اکسترکت نمیشد ! همچنین اررور 500 رو هم میداد که طبق گفته ایشان یک اسلش اضافه را حذف کردم و درست شد. اما کاربر هم که باید اینکار و انجام بده این یک ضعفه.
  2. سلام خسته نباشید جناب انگوتی عزیز اصلا کجا باید فایل رو آپلود کرد ؟ من هرجا رو گشتم جایی در کامپوننت ندیدم که بشه فایل مورد نظر برای فروش را آپلود کرد یا اصلا لینک فایل را داد ! جناب انگوتی عزیز ، بنده لینک این افزونه شما رو در سایت پی لاین دیدم. و در توضیحات برنامه نوشته بودین رایگان هست ! پس جریان لایسنس چیه ؟!؟! طریقه خرید نسخه لایسنس به چه نحوی است ؟ و اینکه نسخه لایسنس چه برتری نسبت به رایگان داره ؟
  3. سلام دوست عزیز کدام فایل 50 مگابایت هست ؟ فایل درگاه پرداخت که کمتر از 200 کیلوبایت هست... منظور شما کدام کامپوننت هست ؟ بنده در جومولا تازه کار هستم. کامپوننت درگاه پرداخت را نصب و محصول و قیمت و ... را تنظیم کردم اما وقتی خواستم ماژول برای نمایشش در سایت ایجاد کنم نشد، چون در لیست کامپوننت ها نبود ! لطفا بنده را راهنمایی فرمایید. پیشاپیش ممنونم از لطفتون
×
×
  • افزودن...