رفتن به مطلب

niyusha

عضو تالار جوملا
  • تعداد ارسال ها

    3
  • تاریخ عضویت در سایت

  • آخرین بازدید

11 دنبال کننده

درباره niyusha

  • درجه
    عضو تالار جومینا

اطلاعات پروفایل

  • جنسیت
    Female

آخرین بازدید کنندگان پروفایل

796 بازدید کننده پروفایل
  1. من بیش از چند ورژن از افزونه زبان فارسی هم برای مدریت و هم برای سایت رو از طریق سایت معتبر دانلود کردم و سعی کردم از طریق بارگذاری بخش extension یا همون افزونه آپلود و نصب کنم که دفعتا با پیغام زیر رو به رو میشم مشکل از کجاست کلافه شدم این نکته رو هم یگم که ورژن پک زبان فارسی با ورژن جوملام مچ هست یعنی اگر جوملای مرکزیم 3.2 هست , از سایت جوملا ورژن پک برای 3.2 رو دانلود کردم و حتی ورژن های دیگه که هیچ کدوم نگرفت و همین پیغام مشابه رو نشون میدن Warning Warning: Failed to move file! JFolder: :files: Path is not a folder. Path: C:\inetpub\vhosts\mydomain.com\httpdocs\tmp\install_5492091b2ce9d JFolder: :folder: Path is not a folder. Path: C:\inetpub\vhosts\mydomain.com\httpdocs\tmp\install_5492091b2ce9d JFolder: :files: Path is not a folder. Path: C:\inetpub\vhosts\mydomain.com\httpdocs\tmp\install_5492091b2ce9d JInstaller: :Install: Cannot find Joomla XML setup file Error Archive does not exist
  2. niyusha

    پیکره بندی صفحه آفلاین در جوملا 3.2

    کد HTML موجود در سایت های ایرانی رو پیدا کردم که تنها یک فایل فلش هست که نشون میده سایت در حال ساخت است. این کد رو در پوشه httpdocs خودم در کنترل پنل پلسک 11.5 ضمیمه کردم به عنوان index.html اما سایت به این صورت نشون میده که عکسش رو ضمیمه می کنم مشکل از کجاست؟
  3. niyusha

    مشکل پاک شدن جوملا نگارش 3.3.6

    دوستان لطفا کمک کنین من تازه وب سایت رو تحویل گرفتم و هنوز سایت خام هست (مطلبی روش انتشار نشده)بسته نصبی جوملا از سایت جوملا فارسی نگارش 3.3.6 فارسی رو در پوشه http docs در کنترل پنلم آپلود و اکسترکت کرده و اون رو کامل بعد از ایجاد دیتا بیس جدید و با موفقیت نصب کردم. چند مدت پیش یک قالب زبان انگلیسی از سایت خارجی خریداری کردم برای نگارش 3 (ورژن 2.5 هم بود ) اما بنده چون ورژنم 3.3.6 بود طبیعتا باید این ورژن رو تهیه میکردم.خلاصه این فایل دانلود شده هم مثل جوملای اصلی یک بسته quick start داشت و من اون رو در http docs خودم آپلود کردم و اشتباها اکسترکت کردم و replace کردم که اشتباه بنده از همین جا شروع شد و دیگه وقتی خواستم آدرس www.mydomain.com/adminstrator رو برم به قسمت مدریت وارد نمیشد چرا که فایل configuration.php من پاک شده بود برای همین دوباره مراحل نصب رو طی کردم اما این دفعه دیگه مرحله آخر و 4 هیچ کاری انجام نمیده و با موفقیت انجام نمیشه چندین بار سعی کردم دوباره بسته ی اصلی رو نصب کنم اما بازم بی فایده بود حالا مشکل اصلی من اینه در درجه اول چطور این مشکلم رو حل کنم؟
×
×
  • افزودن...