رفتن به مطلب

magicgfx

عضو تالار جوملا
  • تعداد ارسال ها

    14
  • تاریخ عضویت در سایت

  • آخرین بازدید

1 دنبال کننده

درباره magicgfx

  • درجه
    Member

آخرین بازدید کنندگان پروفایل

776 بازدید کننده پروفایل
  1. magicgfx

    ساخت یک سایت فروشگاهی

    سلام با جوملا که شدنی هست ولی باید افزونه های حراجی رو بررسی کرد ببینم اونها رو میشه به این شکل درآورد.
  2. سلام دوستان بنده نیز در جوملا 3.3.6 همین مشکل را دارم وبا پیغام زیر مواجه میشوم Fatal error: Class K2ViewItem cannot extend from interface JView in /home/public_html/administrator/components/com_k2/views/item/view.html.php on line 16 همان کارهایی که برای شمسی سازی جوملا 2.5 انجام میدادیم انجام دادم ولی با پیغام بالا مواجه هستم ورژن کی2 2.6.9 است
  3. با سلام و احترام خدمت مدیران انجمن به نظر بنده اگر بخش نیازمندی ها در انجمن راه اندازی شود تا شرکتهایی که با انجمن فعالیت مینمایند نیازمندی خود را در انجمن از قبیل استخدام جوملا کار و . . . در انجمن مطرح نمایند. میشه بخش جامعی در این زمینه در انجمن راه اندازی نمود.
  4. رضا جان ممنون از پاسخ شما چگونه لینک ها را Forbidden نمایم ؟؟؟
  5. سلام دوستان من میخواهم پنل مدیریت به کارفرما تحویل دهم ، لطفا افزونه ای را معرفی نمایید که بتوانم فقط دسترسی مشاهده کامپوننت کی2 را به کاربر بدهم و به جای دیگری دسترسی نداشته باشد.
  6. magicgfx

    درخواست ماژول تب ساز دسته بندی ها

    سلام ماژول تب ساز را پیوست نمودم استفاده نمایید mod_sptab_j2.5.2.zip
  7. magicgfx

    درخواست کامپوننت رزرواسیون هتل

    جناب تهرانی ، من روی یک کامپوننت خارجی حساب کردم که فارسی نمایم به همین دلیل پروژه را کلا زیر دو میلیون پیشنهاد دادم. و قابلیت همان کامپوننت را معرفی نمودم. ولی گفتم در صورتی که بتونم با یه هزینه مناسب خریداری کنم یه سیستم آماده خرید کنم و وقتم رو برای فارسی سازی نگذارم. آیا سیستمی که طراحی نموده اید برای فروش موجود است ؟
  8. magicgfx

    درخواست کامپوننت رزرواسیون هتل

    سلام جناب تهرانی خیر سیستم خیلی قوی نیاز نیست برای رزرواسیون یک هتل است و یک کامپوننت انگلیسی هم پیدا نموده ام که کاملا این نیاز را مرتفع مینماید ولی به دنبال کامپوننتی بودم که دارای درگاه بانکی باشد و بتونه کد رهگیری به شخص رزرو کننده بده ،یه سیستم آماده که راحت خریداری کنم و روی جوملا نصب کنم و تحویل مشتری بدهم.
  9. سلام دوستان درخواست سیستم رزرواسیون هتل رو دارم از دوستان اگر موجود دارند اعلام نمایند
  10. magicgfx

    برداشتن رد پای جوملا

    آیا کسی از دوستان راهکاری داره که وپالایزر آیکن جوملا رو نشون نده ؟ الان سایت هایی شبیه www.rahnama.com جوملایی هستند ولی وپالایزر نشون نمیده
  11. magicgfx

    برداشتن رد پای جوملا

    ممنون تیرداد جان این متا تگ که فرمودید در کدام فایل یا فایل ها موجود است ؟
  12. magicgfx

    برداشتن رد پای جوملا

    رضا جان ممنون از پاسخ شما آدرس ادمین بر روی طراحی های انجام شده همه تعویض شده و پوسه ادمین نیز عوض میشه.
  13. magicgfx

    برداشتن رد پای جوملا

    محمد جان ممنون از پاسخ شما مشکل بزرگ ما الان به شکلی شده که در طول امسال دو بار این موضوع برای ما اتفاق افتاده که افراد غیر متخصص فقط با دونستن اینکه سایت با جوملا طراحی شده سایت رو کم ارزش جلوه میدهند ومشتری تصور میکنه سرش کلاه رفته و ... به طور مثال ما سایتی را برای یک موسسه طراحی نمودیم و حدود 8ماه طول کشید چون فوق العاده مطالب زیادی داشت و فرم های آنلاینی آن بیش از 80 فرم که هر فرم بیش از 20 فیلد داشت و فرم ها همه با هم متفاوت و قیمتهای مختلف و کد رهگیری. حال تصور کنید به مشتری گفته شده سایت شما 200هزار تومان بیشتر نمی ارزه. بیش از 200 محصول و مطلب مشتری گذاشته شده و همچنین کلی کارهای گرافیکی بر روی عکس های مشتری انجام شده.
  14. magicgfx

    برداشتن رد پای جوملا

    سلام دوستان من میخواستم بدونم چطور میتونیم کاری کنیم که وپالایزر نتونه متوجه بشه که ما از جوملا استفاده کردیم ؟ یا نرم افزارهایی که متوجه میشن از چه سی ام اس استفاده شده اولین دلیلش اینه که هکر به سادگی متوجه نشه جوملا است دوم اینکه افراد غیر متخصص در ارتباط با جوملا نظریه پردازی نکنن
×
×
  • افزودن...