رفتن به مطلب

moh377

عضو تالار جوملا
  • تعداد ارسال ها

    96
  • تاریخ عضویت در سایت

  • آخرین بازدید

پست ها ارسال شده توسط moh377


  1. با سلام و خسته نباشید خدمت شما دوستان جومینایی

     

    می خواستم بدونم که آیا راهی هست که صفحه تگ ها (مطالبی که اون تگ رو در اون قسمت قرار می گیرند) رو مدیریت کرد؟ مثل صفحه کتگوری ها که به طور مثال در هر صفحه چند مقاله دیده بشه و ...

     

    ممنون بابت راهنمایی!


  2. با سلام و خسته نباشید

     

    می خواستم بدونم آیا وجود شماره ی شناسه یا همان آیدی مطلب در url مطالب سایت خبری خوب است؟ بنده چند سایت خبری معتبر رو بازدید کردم و اکثر اونها شماره ی آیدی مطالب رو در url فعال کرده بودند. آیا فعال کردن این عنصر در سئو تاثیر داره؟

     

    اگر که وجود آیدی مفید هست میشه راهنمایی کنید که کدوم آدرس بهینه تر هست؟

    site.ir/.../.../579-Article name.html

    site.ir/.../.../579/Article name.html


  3. بله فرمودید پایین سمت راست فکر کردم همون رو می گید.

    آِیا به مرجع افزونه های جوملا جهانی سر زدید؟؟؟

    البته یه راه ساده دیگش اینه که از ماژول html دستی اضافه کنید و لینک و عکس شبکه های اجتماعی تون رو اضافه کنید یا درفایل اصلی قالبتون این کار رو انجام بدید...

    یه خورده سختی داره. البته بنده فایل نصبی این قالب رو دارم که ماژول ها و قالب و همه چیز رو داره اما نمی دونم باید چی کار کنم.


  4. از ویرایشگر jce (تنظیمات پلاگینش) کدهای ممنوعه جاوا اسکریپت روپاک کنید تا درست بشه

    تنظیمات پلاگین رو بررسی کردم کد های ممنوعه ی جاوا اسکریپت رو مشاهده نکردم. فکر می کنم فعلا اگر بتونم افزونه ای پیدا کنم که بتونه شبکه های اجتماعی که توش عضو هستم رو نشون بده بهتره چون افزونه هایی برای به اشتراک گذاری مطالب دارم اما افزونه ای که شبکه های اجتماعی رو مثل jj social slider نشون بده خیلی نیاز دارم. هر بار هم این افزونه رو نصب کردم مشکلی به وجود اومد. یعنی حتی توی ماژول ها هم وجود نداشت! حالا نمی دونم به خاطر نسخه ی جوملام هست یا خیر. شما نمی تونید لینک درستی از این افزونه بدید؟


  5. در ادامه کاملکردن پست کاربر گرامی musio عرض کنم نکاتی که ایشون عرض کردند قبلش باید معمولا بیاد یعنی:

    دوست عزیز تگ body  که معمولا در فایل index.php قالبتون هست

    برای ویرایش css ها هم معمولا باید فایل template.css قالب رو ویرایش کنید

    در صورتی که از قالبی استفاده می کنید که فریم ورک دارد درون فایل index تگ body وجود ندارد همچنین ممکن است فایل Template.css نداشته باشید.

    سلام

     

    ممنون از شما و آقای musio عزیز! خوشبختانه فایل template.css رو پیدا کردم.

    قالبی که بنده استفاده می کنم فریم ورک دارد  درون فایل index تگ <body> وجود ندارد. اما با روشی که خود شما در تاپیک دیگه گفتید فایل ها رو جستجو کردم و تعداد زیادی فایل index پیدا شد که دارای تگ <body> هستند. در واقع فایل index که در داخل روت اصلی قالب هست این تگ رو نداره اما index هایی که در داخل پوشه ها (پوشه هایی مثل html و admin و غیره) هستند این تگ رو دارند. و نکته ای که درباره ی این index ها وجود داره این هست که بین تگ <body> و <body> خالی است و میشه گفت در داخلشون فقط چهار تا تگ وجود داره و کدی نداره.حالا به نظر شما و آقای musio  کدی که می خوام اضافه کنم باید در کدوم فایل index قرار بگیره؟ یعنی حتما باید فایل ایندکسی باشه که در روت اصلی قالب است یا خیر؟ ممنون میشم اگه راهنمایی کنید تا خودم بتونم مشکل رو حل کنم.


  6. سلام

     

    کسی از دوستان ماژولی برای نمایش شبکه های اجتماعی (منظورم به اشتراک گذاری مطالب نیست، ماژولی که بتونه معرف شبکه های اجتماعی سایت باشه و کاربر با کلیک بر روی اون به شبکه های اجتماعی سایت شیفت بشه) سراغ نداره؟

     

    ممنون


  7. سلام دوستان

     

    دو تا سوال داشتم ممنون می شم پاسخ بدین

     

    اول اینکه بعضی از کدها هستن که میگن باید در تگ <body> قرار بگیرند. می خواستم بدونم این تگ در کجا قرار داره؟ یعنی باید وارد چه فایلی از هاست بشم که بتونم به این تگ، کد مورد نظر خودم رو اضافه کنم؟

     

    دوم اینکه اگر من یک کد Css داشته باشم، مثلا بخوام برای نقل قول در سایت این کد رو قرار بدم باید این کد رو در کدوم فایل از هاست قرار بدم؟

     

    ممنون بابت پاسختون ...


  8. باسلام

    بله امکان پذیر هست

     

    باید برید توی دیتابیس و جدول extension ها و در اونجا دنبالش بگردید

     

    یاعلی

    سلام

     

    ببخشید این سوال رو می پرسم. راستش زیاد شنیدم دیتابیس اما نمی دونم کجاست؟ اگر بتونین یک توصیح ساده و مختصر بدین که من چی کار می تونم انجام بدم خیلی ممنون میشم. چون این تغییر امروز رخ داد اگر امکانش باشه هر کاری که امروز کردم برگرده خیلی خوب میشه...


  9. سلام دوستان

     

    بنده متاسفانه در ماژولی وارد شدم و اشتباها تغییری ایجاد کردم و بعد از این که اون رو بستم اون ماژول به صورت دیگری در سایت نمایش داده می شه. نمی دونم مشکل از اون ماژوله یا مشکل از قالب هست چون اونجا هم وارد شدم. بک آپ دارم اما چون مشکل خیلی بزرگی نیست نمی خوام کل بک آپ رو جایگزین کنم. فقط می خواهم اون ماژولی که تغییر داده شده رو جایگزین کنم؛ امکانش هست؟


  10. سلام دوستان ...

     

    یک چند وقتی هست که کاربرانی با ایمیل هایی نامشخص و اگر اشتباه نکنم تبلیغاتی به سرعت و با تعداد زیاد در سایت عضو میشن. می خواستم بدونم علتش چی می تونه باشه؟ ممنون بابت پاسختون


  11. سلام دوستان،‌ هنگامی که می خوام یک سطح دسترسی رو حذف کنم با این اخطار مواجه می شم. می خواستم بدونم علتش چی می تونه باشه و راه حل برطرف کردنش چی است؟

     

    You cannot delete the view access level '...' because it is being used by content.

     

    خیلی ممنون بابت پاسختون

×
×
  • افزودن...