رفتن به مطلب

مسجد جامع پیامبر اعظم (ص)

عضو تالار جوملا
  • تعداد ارسال ها

    27
  • تاریخ عضویت در سایت

  • آخرین بازدید

2 دنبال کننده

درباره مسجد جامع پیامبر اعظم (ص)

  • درجه
    Member

اطلاعات پروفایل

  • جنسیت
    Male
  • موقعیت:
    تهران، بزرگراه ارتش، مینی سیتی، شهرک شهید محلاتی، فاز3، خیابان ولایت، مسجد جامع پیامبر اعظم (ص)

آخرین بازدید کنندگان پروفایل

1,518 بازدید کننده پروفایل
  1. سلام، عید شما مبارک آقا رضای عزیز مشکل از اونجا شروع شد که من به وبسایت مراجعه کردم و دیدم که وبسایت اونطوری که توی تصویر دیده میشه شده!! با پشتیبانی قالب تماس گرفتم گفتند : "سلام ، وقت بخیر مشکل شما به احمال زیاد به دلیل تداخل jquery به وجود اومده. ماژول ، پلاگین و یا کامپوننتی که اخیرا نصب و یا فعال کردید رو غیر فعال کنید. باید با ازمون و خطا افزونه ای که تداخل داره رو پیدا کنید. موفق باشید" من هم شروع کردم به غیر فعال کردن تک تک ماژول ها اما به یه نتیجه وحشتناک رسیدم!! اینکه هر ماژولی رو که به یک صفحه اختصاص دادم اگر فعال باشه اون صفحه به طور کامل به هم میریزه!!!! حالا موندم چیکار بکنم!!!
  2. سلام هر ماژولی رو که فعال میکنم قالب به هم میریزه!!!! هر ماژولی که توی هر صفحه ای باشه رو فعال میکنم اون صفحه به هم میریزه!!! لینک عکس
  3. از پاسخ هردو عزیز ممنونم یک لطفی بفرمایید بنده رو در برنامه نویسی "صفر" فرض کنید، اینطور که متوجه شدم کد fontfamily رو که در فایل html هست هر جا دیدم باید نام فونتی که جلوش نوشته شده رو با نام فونت خودم تغییر بدم سوال: آیا باید تگِ فرمت فونت رو در جلوی نام قرار بدم یا نیاز نیست؟ همچنین از پاسخ آقا مهدی عزیز هم متوجه شدم که برای اینکه یک فونت به درستی کار بکنه باید آدرس دهی به اون فونت صحیح باشه. سوال: اما سوال اینجاست که، آدرس دهی رو باید در کدومیک از فایل های CSS و یا HTML انجام بدم، وهمچنین کجای فایل مورد نظر و بین کدوم تگ و یا کد باید قرارش بدم واگر وجود داشته باشه الان در فایل مورد نظر من، زمانی که در سرور آپلود میکنم فونت ها رو آیا باید آدرس فونت رو در سرور و با ادیتور Cpanel ویرایش بکنم؟ ممنونم از زحمات دوستان که با دلسوزی راهنمایی میکنند.
  4. سلام بنده کد رو به تنهایی در فایل css قرار دادم ولی اتفاقی نیفتاد!! در فایل css که هست کد رو باید کجا در بین سایر کدها قرار داد؟ به تنهایی که کاری انجام نداد این کد. ممنون میشم راهنمایی کنید. نسخه ویرایش نشده صفحه اینترو رو هم قرار دادم براتون. لینک دانلود اینتروی ویرایش نشده
  5. سلام بنده در یک در دو وبسایت افزونه ی Content - Core Design Lock Article plugin رو نصب کردم، ولی در یکی از اونها موقع فعالسازی این خطا رو نشون میده: {"content":"You have to enter your password!","status":"error"} حالا دقیقا توی وبسایت دیگر این افزونه رو نصب کردم، به راحتی و به خوبی کار میکنه. البته این رو هم بگم که پیش نیاز این افزونه، افزونه ی System - Core Design Scriptegrator plugin هست. هر دو افزونه رو هم لینک می کنم برای عزیزان. Content - Core Design Lock Article plugin System - Core Design Scriptegrator plugin این رو هم اضافه بکنم که کاربرد این افزونه اینه که درواقع: برای قرار دادن پسورد (کلمه عبور) بر روی مطالب (article) و مقالات وبسایت های جوملا بکار می رود. ادبیاتی نوشتم که توی جست و جو کاربران پیدا بکنند. ممنونم که راهنمایی میکنید.
  6. ممنونم از راهنمایی شما ولیکن مشکل اینجاست که من فقط میخوام برخی مطالبم فقط با وارد کردن پسورد نمایش داده بشند، البته این رو هم باید بگم که نمیخوام که کاربر حتما ثبت نام کرده باشه، اصلا لزومی نداره فقط میخوام که هرکاربری حتی بدون ورود به حساب کاربریش بتونه فقط و فقط با وارد کردن یک پسورد مطلب رو ببینه. لطفا در صورت امکان راهنمایی بفرمایید.
  7. سلام به عزیزان جومینایی لطف بفرمایید یه افزونه معرفی کنید که بشه بوسیله اون یا روی مطالب جوملا پسورد گذاشت و یا مدیریت دانلودی باشه که دسترسی به فایلها فقط با وارد وردن یک پسورد مقدور باشه. Pass2download رو هم تست کردم مشکل داشت، حتی فارسیش کردم ولی مشکل داره.
  8. سلام به همه دوستان یک منو ایجاد کردم و نوع اون رو فرم عضویت قرار دادم حالا مشکی که هست اینه که فایل زبان مربوط به صفحه ی منوی ثبت نام رو پیدا نمیکنم. اگه دوستان اطلاع دارند لطفا دریغ نفرمایند. ممنونم از همه.
  9. سلام یه سوال آیا برای استفاده از این کد به تمامی اون فرمت های مشخصش شده با رنگ سبز نیاز هست؟ اگر نیاز هست از کجا میشه همه فرمت های ذکر شده برای یک فونت رو بدست آورد؟
  10. جناب موسیو این کدها رو از اونجایی که صفحه اینتروی بنده با HTML5 نوشته شده باید بین کدوم تگ ها قرار داد؟
  11. سلام بر عضو فعال جناب Musio عزیز. بله بنده هم سرچ کردم ولی متاسفانه یا عجله داشتم و یا نتونستم چیزی پیدا بکنم. به هر جهت ممنونم از اینکه همیشه پاسخ های خوب شما رو دریافت میکنم. بازم متشکرم از شما. : )
  12. ممنونم از Musio و astandost عزیز خداروشکر مشکل حل شد، یعنی حل بوده مشکل از قالب بود که فکر کرده بودم اونی که اون بالا زبان ها رو نشون میده یک ماژول از نوع تغییر زبانه که نهایتا متوجه شدم که یک ماژول HTML سفارشیه که فقط به زبان ها لینک داده. بازم ممنونم از راهنمایی هاتون
  13. سلام به همگی دوستان بنده یک صفحه اینترو ساختم که یک فایل Index.html هستش و مشکلی که دارم باهاش اینه که میخوام از کدی استفاده بکنم که این صفحه بتونه یک فایلفونت رو از توی هاست فراخوانی بکنه که برای متنش استفاده بکنم. لینک فایل قالب اینترو رو ضمیمه کردم عزیزان میتونن ببینند. استفاده هم دوست داشتید بکنید. لینک فایل: http://Trainbit.com/files/1148231884/intro-Chicago.zip
×
×
  • افزودن...