رفتن به مطلب

عباس56

عضو تالار جوملا
  • تعداد ارسال ها

    10
  • تاریخ عضویت در سایت

  • آخرین بازدید

1 دنبال کننده

درباره عباس56

  • درجه
    Member

آخرین بازدید کنندگان پروفایل

1,353 بازدید کننده پروفایل
  1. عباس56

    نوشته ها با یک اخیر در سایت ظاهر می شوند.

    سلام ممنون از سلام ممنون از جوابتان. در مرورگر ای ایی و کروم مشکل ندارد ولی در فایر فاکس این مشکل وجود دارد و نوشته ها با تاخیر ظاهر می شود امکان حل مشکل وجود دارد؟
  2. عباس56

    نوشته ها با یک اخیر در سایت ظاهر می شوند.

    جناب قاسمی من وقتی بسته نصبی این سایت را نصب کردم مشکل فعلی موجود نبود و من هیچ تغییری در کدها هم نداشتم فقط بعضی از ماژول ها را غیر فعال کردم و محصولات پیش فرض قالب را حذف و محصول جدید اضافه کردم ولی نمی دونم چرا ااین مشکل به وجود اومد چون اگر از سرعت سایت باشه که باید در حالت قبل نیز این مشکل دیده می شد؟ ممنون
  3. در فایل robot.txt دسترسی به پوشه کامپوننت ها محدود شده چطور می توان به یک پوشه از داخل یک کامپوننت خاص اجازه دسترسی روبوت ها داده شود. علت این هست که چون تصاویرمحصولات در فروشگاه ساز جومشاپینگ به خاطر اینکه در پوشه کامپوننت اضافه می شه در گوگل ایندکس نمی شه. دوستان راهنمایی
  4. عباس56

    نوشته ها با یک اخیر در سایت ظاهر می شوند.

    سلام و خسته نباشید وقتی من از صفحه ای به صفحه دیگر می روم متن ها " مثاال نوشته های منوها" با یک کمک تاخیر ظاهر می شوند. ابتدا با فونت دیگر و سپس فونتی که مشاهده می شود البته همه اینها در چند لحظه می باشد. از فونت فیس استفاده شده. مشکل از چی می تونه باشه؟ golsarak.ir ممنون راهنمایی کنید.
  5. سلام دوستان فایل متنی که در ورود تایپ شده وقتی به جوملا اضافه می کنم و وقتی در ادیتور جوملا حالت "تغییر ویرایشگر " یا همان toggle editor را انتخاب می کنم کلی متن به صورت کد دیده می شود. سوال این است آیا این مسئله از لحاظ سئو ایراد ندارد. ( فایل ورد را خودم تایپ کردهام و از جایی کپی نکرده ام) ممنون که راهنمایی کنید.
  6. ممنون جناب قاسمی. من چون خیلی از کد ها سر درنمی اورم . من در پوشه قالب یک پوشه دیگر به نام سی اس اس دارم توی یکی از ان فایل ها اضافه کنم یا در جای دیگر. بعد اینکه در جدولی که در داخل ادیتور جوملا اضافه می کنم چطور یک کلاس اضافه کنم . ببخشید که خیلی وقتتان را می گیرم.
  7. سلام در قسمت دوربین- دوربین انالوگ- دوربین دام در جدول نگاه کنید پرانتز ها جابجا می شوند و یا اینکه عدد "1/3 را باید قبل از حروف باشد به بعد از آتها منتقل می کنه ممنون
  8. ببخشید . ادرس faranir-hooshmand.ir ممنون که راهنمایی کنید
  9. سلام جناب قاسمی . من از قالب insightfx استفاده می کنم. که فارسی ان را خریداری کرده ام.
  10. سلام دوستان من وقتی در سایت متنی به صورت انگلیسی و ترکیبی از علایم مانند اعشار یا پارانتز استفاده می کنم با یک به هم ریختگی نمایش می ده . از دستور فونت فیس هم برای نمایش فونت فارسی استفاده شده. تصویر را ضمیمه کرده ام ممنون راهنمایی فرمایید.
×
×
  • افزودن...