رفتن به مطلب

mrr

عضو تالار جوملا
  • تعداد ارسال ها

    6
  • تاریخ عضویت در سایت

  • آخرین بازدید

درباره mrr

  • درجه
    عضو تالار جومینا

آخرین بازدید کنندگان پروفایل

485 بازدید کننده پروفایل
  1. mrr

    ساخت فرم رزرو بلیط مانند این سایت

    با سلام این هم لینک دانلود امیدوارم که به کارتون بیاد. این یکی از کاملترین افزونه ها در زمینه رزرو و فروش بلیط است. در فایل زیپ قرار داده شده راهنمای استفاده نیز گذاشته شده تنها به زبان انگلیسی است.و دارای دو ماژول و سه کامپاننت برای جوملاهای 1 و 2 و3 https://drive.google.com/file/d/0B4As02kqD6GSNnJfRmFkMlZPU2c/edit?usp=sharing امیدوارم که اعضاء روی ترجمه و خورشیدی سازی تاریخ این افزونه کار کنند و آن را برای کارکرد همگانی در انجمن بذارند.
  2. mrr

    ساخت فرم رزرو بلیط مانند این سایت

    سلام البته که یک کامپاننت جامع و کامل برای رزرو و خرید بلیط هست که هم برای مطب های دکترها هم برای فروش بلیط های آژانس های مسافرتی و هم برای فروش بلیط های مسابقات ورزشی بکار می رود. اما این افزونه که من برای شما در پائین گذاشتم انگلیسی و نیاز به ترجمه دارد و همچنین تاریخش هم باید خورشیدی بشه باید یادآور شوم که همین کامپاننت و ماژول های پیوستی آن را در سایت های دیگر ایرانی با ترجمه و خورشیدی شده با نرخ های گزاف می فروشند که این نه تنها کمکی به پیشرفت نمی کند بلکه سبب پسرفت نیز می شود. این کامپاننت دارای ماژول های پیوستی است که شما می توانید از آنها برای فرستادن پیامک پس از خرید یا رزرو بکار ببرید. راستی در پاسخ به این پرسشتون برای اتصال از این فرم به پایگاه داده سایت هواپیمایی که اطلاعات پرواز رو از اونجا بخونه و به روز باشه می شه کاری کرد؟ باید بگم که در اون سایتی که شما لینکشو گذاشتید اون فرم تنها برای رزرو کردن بلیط است و به جایی پیوست نخورده که داده ها رو از اونجا بخونه. شما با این افزونه پرداخت آنلاین رزورتون رو هم می تونید درست کنید.
  3. mrr

    عدم نمایش ویژگی در جوم شاپینگ

    سلام 1.میشه لطف کنید بگید با چه ویرایشی از جوم شاپینگ دارید کار می کنید. 2.free attribute یه چیز کاملاً متفاوتی از attribute است، ویژگیی مانند رنگ در attribute انجام میشه که اون هم باید ببینید در بخش تنظیمات اصلی روشنه یا نه. www.gititoy.ir
  4. mrr

    آزانس مسافرتی

    سلام و با عرض پوزش به دلیل دیرکرد این هم دو تا ماژول 1 و 2 تنها شما باید فایل زبان رو به فارسی ترجمه کنید که اون هم یه چیز شخصی یعنی ترجمه برای یه آژانس کرایه اتومبیل با یه هتل کاملاً متفاوت است و دوم تاریخ خورشیدی است که اونو هم می تونید انجام بدید یا اگر نمی تونید می تونید از یکی از اعضاء خواهش کنید که براتون انجام بدند. mod_s5_reservations_current.zip Module_Yjbookingv30-J17_J25.zip و اما برای کامپاننت سومی این افزونه یک برنامه رایگان با کد باز است و تنها پلاگین های مرتبط با آن پولی هستند برای نصب این کامپاننت باید به همون لینکی که در بالا گذاشتم برید و اون فایل php رو بارگیری کنید و در پی اون این کارها را انجام دهید: اول اون فایل پی اچ پی رو بارگذاری کنید تو ریشه سایتتون _________________________________________________________________________ بخش ادمین سایت -> تنظیمات اصلی -> سیستم -> تنظیمات جلسه را که هم اکنون روی پایگاه داده هست را روی هیچ قرار دهید و ذخیره کنید. -> _________________________________________________________________________ سپس می ری تو کامپاننتا و اونجا یه فولدر با نام com_jomres درست می کنی و درون این پوشه سه تا پوشه(پوچ) دیگه با نام های زیر می سازی : /components/com_jomres/ 1) sessions 2) updates 3) remote_plugins _________________________________________________________________________ به همون ترتیبی که در بالا گفتم در ریشه تصاویر هم این پوشه ها(پوچ) را درست کنید: images/stories/ 1) jomres _________________________________________________________________________ سپس این فیل رو حذف کنید install_jomres.php این افزونه آنلاین نصب میشه و برای فارسی سازی آن شما باید بهjomres/language/ رفته و یه کپی از en-GB.php بگیرید و اونو بی هیچ تغییری در متن فایل نامشو تبدیل کنید به fa-IR.php.بعد از اون شما یا میتوانید متن خود فایل en-GB.php را ترجمه کنید ویا در بخش ادمین در خود jomres تک تک نوشته های را که می خواهید به فارسی برگردانید. یادآور شوم که اگر شما بخواهید که jomres را همراه با بسته نصبی جوملا انجام دهید دیگ نیاز به همه این مراحل نیست و تنها کافی است که شما اون فایل php بارگیری شده را درون فایل بسته جوملای قرار داده و با نصب جوملا ، jomres نیز نصب می شود. با آرزوی پیروزی !
  5. mrr

    آزانس مسافرتی

    با عرض ادب دوباره، این هم لینک های هم دانلود و هم پیش نمایش برای گزینش بهتر پیش از دانلود(به ترتیب شماره های بالا) : http://www.youjoomla.com/joomla-extensions/yj-booking-module-joomla-booking-module.html http://www.shape5.com/product_details/club_extensions/s5_reservations.html http://www.jomres.net/download# بنده خودم سومی را گزینش می کردم.چون افزون بر رزرو کردن شما پرداخت آنلاین هم می تونید بهش پیوست کنید. برای فارسی سازی هم هیچ مشکلی ندارد شما می تونید فایل های زبان اصلی را به فارسی برگردانید که این خودش 15 دقیقه یا نیم ساعت کاره تنها شما باید قالبی داشته باشید که با افزونه کانفلیکت نداشته باشد. راستی برای دانلود دو گزینه نخست بایستی تو سایتاشون نام نویسی کنید که این هم آنقدر زمانبر نیست. www.gititoy.ir www.gititoy.com
  6. mrr

    آزانس مسافرتی

    سلام من سه تا افزونه که می شه رایگان دانلودشون کرد را بهتون پیشنهاد می کنم که گزینش با شماست. 1.YJ Booking Module 2.S5 Reservations 3.Jomres دو تای اولی ماژول هستند و سومی کامپاننت هر سه این افزونه ها برای انواع رزرو کردنهای آنلاین مانند رزرو هتل و ... کاربرد دارند و هم اکنون استفاده می شوند. "فروشگاه اسباب بازی گیتی توی با بهترین خدمات در ایران"
×
×
  • افزودن...